Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan tuntenut yhteenkään mieheen sellaista vetoa, etten pystyisi pitämään näppejäni hänestä erossa

Vierailija
05.01.2020 |

Täällä kuvaillaan, että kannattaa pariutua sellaisen miehen kanssa, jolta tekisi mieli repiä vaatteet päältä. Mä en ole koskaan tuntenut sellaista vetoa kehenkään. En naiseen, enkä mieheen. Toki olen halunnut seksiä ja toisen läsnäolo ja kosketus on tuntunut tosi hyvältä, mutta tuollaista kuvattua himoa en ole tuntenut. Onko tämä yleistäkin?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko se lipido, seksuaalisuus, temperamentti vai mikä joka tuon määrittää, mutta minulla se ominaisuus on. Jos olen ihastunut tunnen lähes aina tuollaista himoa. Joskus muutenkin jos on vetävä tyyppi. Miestäni kohtaan en ole tuntenut enää aikoihin, mieheni ei ole samanlainen kiihkoilija tässä asiassa. Uskonkin että,. tällä tavalla reagoiva voi olla seksuaalisesti tyytyväinen pitkässä suhteessa vain jos toinenkin on yhtä helposti kipinöivä.

Hyvä pointti. Se kiihko on itsessä tai ei ole, ei kukaan mies sitä mukanaan tuo. Toki syttyy varmasti eri lailla riippuen miehestä

Vierailija
62/63 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kokenut viiden miehen kanssa. Tantraseksi lisää tätä tunnetta.

On parasta kun sellanen halu ottaa vallan, mun silmätkin näyttää erilaisilta kuulemma. On aika aggressiivinen ja primitiivinen tunne, tuntuu kuin olisi tulessa vatsan seudulta ja halun kohdetta haluaa koskea ja suudella kaikkialle samaan aikaan, purra ja tarttua tukasta. Vaatteet pitää melkein repiä päältä että pääsee asiaan. Mahtavaa!

Olen ehkä vähän kateellinen. Ainoastaan yhden miehen kanssa on ollut tuollaista, onneksi on sentään nykyinen.

Jos olisin tästä nautinnosta ja kiimasta tiennyt, olisin pysynyt kokonaan erossa miehistä 36-vuotiaaksi saakka. Ei se seksi huonoa ole ollut mutta vähän latteaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas porukkaa paljon, jotka jäi pitkinä vapaina ilman.

Sitten töihin rapulassa, lompakko tyhjänä ja yksi viikko edessä taas yksinäisenä.

Töissä pitää silti irvistellä että muka on hauskaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän