Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan tuntenut yhteenkään mieheen sellaista vetoa, etten pystyisi pitämään näppejäni hänestä erossa

Vierailija
05.01.2020 |

Täällä kuvaillaan, että kannattaa pariutua sellaisen miehen kanssa, jolta tekisi mieli repiä vaatteet päältä. Mä en ole koskaan tuntenut sellaista vetoa kehenkään. En naiseen, enkä mieheen. Toki olen halunnut seksiä ja toisen läsnäolo ja kosketus on tuntunut tosi hyvältä, mutta tuollaista kuvattua himoa en ole tuntenut. Onko tämä yleistäkin?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti ole kovin seksuaalinen muutenkaan tai tuntenut ketään kohtaan rakkautta. Jos tuota tunnetta ei tule edes seurustelusuhteen alussa niin ehkä vähän huono ennuste seksielämän suhteen.

Seksielämä voi olla hyvinkin antoisaa, vaikka mitään "vaatteita repivää" himoa ei tuntisikaan. Toiset syttyvät hitaammin tai nauttivat rauhallisemmasta menosta. 

Vierailija
22/63 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko naisen himo aina miehelle imartelevaa vai onko poikkeuksia?

ps. ja itse en ainakaan pysty teeskentelemään tai pakottamaan himoa, mutta oikeaa himoa hillitsemään kylläkin, tietysti. Ja en tiedä näkeekö himoitsemani mies himoni (tapauksessa että en sitä näytä) kun usein taas himoitsemani mies on sellainen joka _tuntuu_ lukevan minua hyvin, tai sitten ei? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo edes kerro mitään todellisesta yhteensopivuudesta.

Taidat laskea allesi vain jos saat ruksilistallasi täyden rivin osumia.

Vierailija
24/63 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa miehen kanssa jota kohtaan koen edelleen noin. Eksääni kohtaan en todellakaan tuntenut, mutta seksi oli ihan hyvää hänenkin kanssaan. Mies on karismaattinen, äärimmäisen seksikäs, osaava rakastaja. Kemiat siis kohtaavat, mutta onneksi luonteetkin. En osaa sanoa onko tuossa ulkonäkö vai se karisma se päällimmäinen tekijä siinä himossa. Ehkä karisma, mutta ei se ulkonäkö ollenkaan huonoa tee sekään.

Vierailija
25/63 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä jalat alta vetävää kiimaa kai ne kaikki odottaa, siksi ollaan kaikki kohta sinkkuja.

Vierailija
26/63 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tunnetasolla, mutta en sitten enää kun pitäisi ottaa vaatteet päältä :D Rakastan ja himoitsen tulisesti, mutta vain tunnetasolla.

Vierailija
27/63 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä vaan jos ei usein tule tuota tunnetta. Enemmänkin pariutumis vietti joka pakottaa tekemään lapsia. Itselläni käynyt vain noin erään miehen kanssa jonka tapasin netissä. Se oli vain himoa ja mielikuvia kuinka mies olisi ollut sopiva muttei loppujenlopuksi ollutkaan. Oli aika tunnekylmä mies. Itse vihasin tuota "himon ja voimakkaan ihastuksen" tunnetta ja onneksi meni ihastus ohi. Oli ainoa ihastus myös mitä tapahtunut itselleni. Olen ollut 4 miehen kanssa ennen enkä ollut heininkään rakastunut. En rakastu helposti minkä takia pyrin hakemaan järkisyistä kumppania jonka kanssa on myös jonkin sortin kemiaa. Muuten en näe ole järkevää syytä pariutua.

Vierailija
28/63 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran himoitsin (keho himoitsi) mielestäni ihan selkeää pelimiestä. Oli flirttiä ja samaan aikaan en tykännyt persoonasta. Mutta muistan kun alavatsaan oikein sattui, valuin, olin ihan huurussa. Sitten kun olisi tullut tilaisuus, järkytyin ja lähdin pois. Lopulta päättää kuitenkin mieli eikä keho, näköjään. Kannattaisi parantaa tapansa naisia arvostavaksi.

Vierailija
29/63 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran himoitsin (keho himoitsi) mielestäni ihan selkeää pelimiestä. Oli flirttiä ja samaan aikaan en tykännyt persoonasta. Mutta muistan kun alavatsaan oikein sattui, valuin, olin ihan huurussa. Sitten kun olisi tullut tilaisuus, järkytyin ja lähdin pois. Lopulta päättää kuitenkin mieli eikä keho, näköjään. Kannattaisi parantaa tapansa naisia arvostavaksi.

Sama. En minäkään siitä tykännyt enkä antanut :D Hän vaan näytteli sellaista josta tykkäisim, ei ollut sitä.

Vierailija
30/63 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään.

Enkä ole koskaan tajunnut niitä elokuvien ja sarjojen kohtauksia, joissa rymistään yhdessä pitkin eteiskäytävää, melkeinpä väkivaltaisesti suudellen ja siinä samalla vaatteita toiselta repimällä riisuen. Tai sitä että "vaan päädyttiin" sänkyyn. En osaa samaistua tuollaiseen ja pitkään luulin ettei ole tarkoituskaan, että se on vaan joku sellainen kerronnan tehokeino eikä todellisuutta. Mutta ilmeisesti jotkut ihan oikeasti toimivat ja kokevat noin (?).

Minua vaan mietityttää ja harmittaa ne vaatteet ja muut tavarat, mitkä siinä riehuessa kärsivät tai menevät rikki, ei hyvä. :D

Vierailija
31/63 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut muutamasti. Sekä rakkaudesta, että himosta.

Ja se tunne on valtava.

Tosin olen herkkä ja kiihkeä ihminen noin niin kuin muutenkin. Kaikilla ei vain ole yhtä voimakasta tunne-elämää. Ja lisäyksenä, kun se himo on äärimmillään, harkintakyky kärsii. Ei se aina kerro mistään rakkaudesta vaan joskus vaan siitä että panettaa.

N33

Minäkin olen herkkä. Kesällä aloin itkemään, kun joltain tuntemattomalta papalta tippui jäätelö maahan ja se pappa näytti niin surulliselta. Tunnen ihan valtavaa rakkautta esimerkiksi isääni kohtaan, joka on ollut minulle kaikki kaikessa. Mut ehkä se on se libido. 

Vierailija
32/63 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua vaan mietityttää ja harmittaa ne vaatteet ja muut tavarat, mitkä siinä riehuessa kärsivät tai menevät rikki, ei hyvä. :D

Heh, olen oppinut oikein hyväksi nappien ompelijaksi...

T. Himoissaan riehaantuva, tavaroita tosin harvemmin hajoaa, pari sänkyä ja yksi sohva vähän kolisseet...

Vierailija
33/63 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Ensin tykästyy ihmisessä johonkin persoonan piirteeseen ja sitten koittaa hankkiutua eroon fyysisesn kuvotuksen tunteesta ja ajan kanssa sitten rakastuu toiseen, mutta sitä en tajua mitä haluttavaa toisessa ihmisessä on.  Onhan se itsensä tyydytyksessä käyttökelpoinen, mutta sekin on lähinnä seksuaalista halua minuun itseeni ja itseni tyydyttämistä, ei sen toisen.

Vierailija
34/63 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on aika lailla egoakin hivelevä tunne kun nainen käy niin kuumana. Saman naisen kanssa vieläkin eikä nykyään halua ollenkaan. En ymmärrä ollenkaan ja turhauttaa, veetuttaa ynnä kaikkea sellaista. Itseä sitä syyttää mies kun olen. Järki puoli koittaa muistuttaa että oikeasti osaat jotain sängyssä. Se järki voi painua vttuun selittämästä kun ei kiinosta mitkään selitykset. 

Nainen ei halua edes oraalia josta melkein uskallan lyödä vetoa että se oli hyvää. Joko liian taitavaa näyttelemistä tai aitoa. Aitoon viittaa sekin että nukahti monesti hoitelun jälkeen. Saaminen ei jäänyt yhteen kertaan vaan ne oli toistuvia. Useita kertoja kuulin sanat lopeta oikeasti tai mulla menee taju. Haluaa kyllä jatkaa mutta ei halua seksiä. En perkl. ymmärrä.

Lopeta oikeesti tai multa menee taju on kohteliasversio lauseesta Lopeta oikeesti tai potkaisen sinulta tajun, että pääsen tästä piinasta. Lopettamisen pyytäminen milläntekosyyllä tahansa on merkki siitä, että seksi on mennyt pieleen tai liian pitkälle.

Vierailija
35/63 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joskus joihinkin mutta en kuitenkaan tuntenut heitä sen lähemmin joten vaikea sanoa olisiko siinä sitten ollut mitään pidemmän päälle.

Vierailija
36/63 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on aika lailla egoakin hivelevä tunne kun nainen käy niin kuumana. Saman naisen kanssa vieläkin eikä nykyään halua ollenkaan. En ymmärrä ollenkaan ja turhauttaa, veetuttaa ynnä kaikkea sellaista. Itseä sitä syyttää mies kun olen. Järki puoli koittaa muistuttaa että oikeasti osaat jotain sängyssä. Se järki voi painua vttuun selittämästä kun ei kiinosta mitkään selitykset. 

Nainen ei halua edes oraalia josta melkein uskallan lyödä vetoa että se oli hyvää. Joko liian taitavaa näyttelemistä tai aitoa. Aitoon viittaa sekin että nukahti monesti hoitelun jälkeen. Saaminen ei jäänyt yhteen kertaan vaan ne oli toistuvia. Useita kertoja kuulin sanat lopeta oikeasti tai mulla menee taju. Haluaa kyllä jatkaa mutta ei halua seksiä. En perkl. ymmärrä.

Lopeta oikeesti tai multa menee taju on kohteliasversio lauseesta Lopeta oikeesti tai potkaisen sinulta tajun, että pääsen tästä piinasta. Lopettamisen pyytäminen milläntekosyyllä tahansa on merkki siitä, että seksi on mennyt pieleen tai liian pitkälle.

Minä näyttelen aina orgasmin kun miehet nuolee. 99% miehistä on siinä piinallisen huonoja, nekin jotka osaa sängyssä kaiken muun. Näyttelen ihan siksi, että se loppuisi mahdollisimman nopeasti ja siirryttäisiin seksiin. Piina tietysti jatkuu jos mies ei osaa lopettaa seksiäkään ja siinä vaiheessa kiskaistaan tajuttomuuskortti tai aletaan näytellä kuollutta. Oikeastaan mitä tahansa, vaikka nukahdetaan kesken hommien tai aletaan puhua kielillä kunhan loppuu.

Vierailija
37/63 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pyydä sua uskomaan että nautti. Oikeasti alussa kun harvoin tulin myöhemmin viereen niin alkoi heti kiehnätä. Levottomimmat jutut paljasti kännissä. Sain muka niin himokkaaksi että piti välillä omin sormin kun en ollut paikalla. Tämä oikeasti joko tykkäsi tai näytteli paremmin kuin yksikään mitä olet telkkarista nähnyt.  Aivan evvk uskooko joku netti ihminen mitä sille kerron kun puhun totta.

Vierailija
38/63 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä näyttelen aina orgasmin kun miehet nuolee. 99% miehistä on siinä piinallisen huonoja, nekin jotka osaa sängyssä kaiken muun. Näyttelen ihan siksi, että se loppuisi mahdollisimman nopeasti ja siirryttäisiin seksiin. Piina tietysti jatkuu jos mies ei osaa lopettaa seksiäkään ja siinä vaiheessa kiskaistaan tajuttomuuskortti tai aletaan näytellä kuollutta. Oikeastaan mitä tahansa, vaikka nukahdetaan kesken hommien tai aletaan puhua kielillä kunhan loppuu.

Okei paras siis vetää soolona kun kukaan nainen ei koskaan voi tykätä.

Vierailija
39/63 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on elämän aikana useampikin himoittava mies osunut kohdalle. Jos olen ollut suhteessa, olen odottanut, että tunne hiipuu, jos taas sinkku, olen antanut mennä. Se on niin ihana tunne, kun vatsanpohjassa tuntuu jo toisen ajattelu. Enkä usko, että kaikki näiden tunteiden kohteet olisivat hyviä vaihtoehtoja parisuhteeseen, lähinnä vaan olen halunnut seksiä heidän kanssa.

Vierailija
40/63 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen pariin mieheen tuntenut sellaista vetoa, että on vaan ihan hulluna tehnyt mieli päästä iholle, koskemaan. Varattuna en tietenkään ole tehnyt mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä