En ole koskaan tuntenut yhteenkään mieheen sellaista vetoa, etten pystyisi pitämään näppejäni hänestä erossa
Täällä kuvaillaan, että kannattaa pariutua sellaisen miehen kanssa, jolta tekisi mieli repiä vaatteet päältä. Mä en ole koskaan tuntenut sellaista vetoa kehenkään. En naiseen, enkä mieheen. Toki olen halunnut seksiä ja toisen läsnäolo ja kosketus on tuntunut tosi hyvältä, mutta tuollaista kuvattua himoa en ole tuntenut. Onko tämä yleistäkin?
Kommentit (63)
Sama täällä. En usko että se kovin harvinaista on.
En minäkään. Tosin en ole koskaan seurustellutkaan.
Suomessa onkin maailman tunnekylmimmät naiset. Jähmeitä, kuin lumiukko helmikuussa.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa onkin maailman tunnekylmimmät naiset. Jähmeitä, kuin lumiukko helmikuussa.
Tunteet ovat eri asia kuin seksuaalinen halu.
Eihän tuo edes kerro mitään todellisesta yhteensopivuudesta.
Sama. Tai sitten tämä jota jotkut kuvailevat, että tietyssä vaiheessa kiertoa voisi panna suunnilleen ekan vastaantulijan kanssa.
En ole tuntenut minäkään. Nuorena ihmettelin kun elokuvissa tälläistä intohimoa näin , että mikä vika minussa kun en samanlaista tunne. Ei varmaan kovin yleistä tavallisessa elämässä tuollainen vaatteiden repimisen halun kokemus ole.
22-vuotiaana tapasin ainoan miehen jolta olisin halunnut repiä vaatteet päältä. Sillä ei ollut rakkauden kanssa mitään tekemistä.
Ei välttämättä kannata pariutua, vaikka kuinka tekisi mieli repiä vaatteet päältä. Halu ei kerro siitä, että henkilö olisi muuten sopiva parisuhteeseen.
Ei kaikilla ole kovin voimakasta libidoa. Sitten on turha olettaa, että oma elämä on kuin leffan kiihkeissä kohtauksissa. Pitää tyytyä sitten vähän laimeampiin fiiliksiin.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Tai sitten tämä jota jotkut kuvailevat, että tietyssä vaiheessa kiertoa voisi panna suunnilleen ekan vastaantulijan kanssa.
No ovulaation aikaan tekee mieli seksiä, mutta tuollaista järjetöntä himoa en ole tuntenut koskaan. Harmi, olisi ehkä kiva kokea kerran tai pari. Mulle tosin seksikin on sellaista ihan kivaa, mutta minulle riittää kerran tai pari viikossa.
Omasta mielestäni kannattaa pariutua sellaisen kanssa, jota rakastaa ja joka on tuntuu sopivalta kumppanilta. Seksi tulee sitten luonnostaa. Pelkkä halu ei riitä pohjaksi toimivalle parisuhteelle, vaikka seksi osa parisuhdetta yleensä onkin.
Eikö se mene jo raiskauksen puolelle tuo vaatteiden repiminen.
Minusta tuntuu että tarvitsen siihen miehen huomion ja halun että niin käy.
Se on aika lailla egoakin hivelevä tunne kun nainen käy niin kuumana. Saman naisen kanssa vieläkin eikä nykyään halua ollenkaan. En ymmärrä ollenkaan ja turhauttaa, veetuttaa ynnä kaikkea sellaista. Itseä sitä syyttää mies kun olen. Järki puoli koittaa muistuttaa että oikeasti osaat jotain sängyssä. Se järki voi painua vttuun selittämästä kun ei kiinosta mitkään selitykset.
Nainen ei halua edes oraalia josta melkein uskallan lyödä vetoa että se oli hyvää. Joko liian taitavaa näyttelemistä tai aitoa. Aitoon viittaa sekin että nukahti monesti hoitelun jälkeen. Saaminen ei jäänyt yhteen kertaan vaan ne oli toistuvia. Useita kertoja kuulin sanat lopeta oikeasti tai mulla menee taju. Haluaa kyllä jatkaa mutta ei halua seksiä. En perkl. ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se mene jo raiskauksen puolelle tuo vaatteiden repiminen.
Ei tietenkään, jos molemmat ovat siinä vapaaehtoisesti mukana.
Et ilmeisesti ole kovin seksuaalinen muutenkaan tai tuntenut ketään kohtaan rakkautta. Jos tuota tunnetta ei tule edes seurustelusuhteen alussa niin ehkä vähän huono ennuste seksielämän suhteen.
Olen kokenut muutamasti. Sekä rakkaudesta, että himosta.
Ja se tunne on valtava.
Tosin olen herkkä ja kiihkeä ihminen noin niin kuin muutenkin. Kaikilla ei vain ole yhtä voimakasta tunne-elämää. Ja lisäyksenä, kun se himo on äärimmillään, harkintakyky kärsii. Ei se aina kerro mistään rakkaudesta vaan joskus vaan siitä että panettaa.
N33
Onko naisen himo aina miehelle imartelevaa vai onko poikkeuksia?
Enkä minä yhteenkään naiseen.