Maanantaina tulee ilmoitus erään kuninkaallisen parin avioerosta
Jep, saitte tietää siitä jo nyt. Älkää ampuko viestintuojaa :)
Kommentit (431)
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa, Tanskan Frederikin ja Maryn lapset aloittavat koulun Sveitsissä juuri tänään. Mary jää sinne heistä huolehtimaan kevään ajaksi. En usko, että he ovat eroamassa, mutta jännä sattuma kuitenkin. Miksiköhän haluavat siirtää kaikki lapset pois Tanskasta, mitä luulette?
Onpa kummallista, kun siellä Suomessa kerrotte juttuja, joita tanskalaiset eivät ole kuulleet mitään.
Mä en kyllä ole nähnyt mitään Chrisin ja Madden erouutista.
Madde ja Chris eroaa. Luin jo ranskalaiset uutiset
Vierailija kirjoitti:
Madde ja Chris eroaa. Luin jo ranskalaiset uutiset
Niin näytti olevan. Onpa mielenkiintoista nähdä, palaako Madde Ruotsiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa, Tanskan Frederikin ja Maryn lapset aloittavat koulun Sveitsissä juuri tänään. Mary jää sinne heistä huolehtimaan kevään ajaksi. En usko, että he ovat eroamassa, mutta jännä sattuma kuitenkin. Miksiköhän haluavat siirtää kaikki lapset pois Tanskasta, mitä luulette?
Onpa kummallista, kun siellä Suomessa kerrotte juttuja, joita tanskalaiset eivät ole kuulleet mitään.
Lehdestä olen lukenut. En muista minkä maan lehti oli kyseessä. Oliko Lemania-Verbier koulu kyseessä.
Madde palaa Ruotsiin, olen varma.
Kas kun Ruotsissa ei julkaista mitään asiaan liittyvää. Miksi Ranskassa?
Vierailija kirjoitti:
Kas kun Ruotsissa ei julkaista mitään asiaan liittyvää. Miksi Ranskassa?
Korjaan asiasta on spekulointia ranskaksi. Siinä kyllä lukee ettei ole vielä mitään virallista tietoa asiasta, mutta huhut ovat nyt nämä.
Ei oo ainakaan Ruotsin hovi julkaissut tiedotetta.
Ai spekulaatiota....pyh.
Niistähän löytyy juttuja joka maan lehdistä vuodesta 2016 lähtien...
No, onneksi eivät ole eroamassa <3
Olisiko Chrisin alkoholismi yhdistettynä erityislapseen ollut Maddelle liikaa? Voihan se myös olla, että Chrisin bisneksetkään eivät ole enää oikein menestyneet..
Täällä yks ja sama ”tietää” madeleinesta ja chrisistä 😀😀
”Ohhoh, aloittaja tiesi!” kirjoittaa ap itse 🤪
Vierailija kirjoitti:
Kuka on erityislapsi?!
Erityislapsi on tuo vouhkaaja, joka näkee satunnaisista valokuvista, kuka muukin on hänen mielestään "erityislapsi".
Vierailija kirjoitti:
Sarah ja Andrew erosivat v 1996.
Ap ei vielä tiennyt tästä asiasta ja luuli heidän olevan edelleen naimisissa.
No niin nyt se nähtiin, popin kuningas Michael Jackson on eronnut.
Jos tää on provoso tai sitten kyseessä tangokuninkaallinen, niin oon kyllä pettynyt. Mutta onnistunut aloitus, kerännyt paljon huomiota eli erot kiinnostaa kyllä