Miksi kukaan haluaisi matkustaa Los Angelesiin lomalle, saati elää siellä? Kun katsoo näitä videoita paikasta, on vaikea ymmärtää
Uskoon tullut ex-PUA Roosh V vloggasi reissustaan Los Angelesiin ja lähimannuille:
Onhan se ympärillä oleva luonto lähistöllä kaunista, mutta itse kaupunki ja sen keskusta Hollywood mukaanlaskettuna on kirjaimellinen shithole.
Miksi ihmeessä tuonne kukaan haluaisi reissata? Ja en yhtään ihmettele, että nämä Saarat sun muut ovat tulleet tuolta maitojunalla takaisin. Katsokaa nyt vaikka tuo video ja lukekaa myös kommentteja ja kaikki sanoo yhteen ääneen LA:n olevan helvetti.
LA olisi viimeisiä paikkoja, jonne haluaisin matkustaa. Tuskin lähtisin, vaikka ilmaiseksi matka tarjottaisiin luksushotellien ja ilmaisen ylläpidon kera. Joten herää kysymys, miksi tuonne kukaan haluaa matkustaa?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monesta muustakin kaupungista ja maasta voisi julkaista vähemmän mairittelevia juttuja. Viimeistään massaturismi pilaa kaiken. Jännä miten esim Hesarikin julkaisee edelleen yltiöpositiivisia matkajuttuja. Totuus on usein koiranpaskaa, massaturismia, huonoa ruokaa jne.
Usassa alkanut asunnottomuusongelma, totaalinen syrjäytyminen yhteiskunnasta on kyllä mittaluokassaan ja nopeudessaan aivan järkyttävää katseltavaa.
Vielä muutama vuosikymmen sitten, Usaa pidin itsekin hyvänä maana työteliäälle ihmiselle, vaikka sen maan johto aiheutti suuria ongelmia muulle maailmalle jatkuvilla sodillaan ja ryöstöretkillään.
Tilanne on nopealla aikataululla muuttunut erittäin huonoon suuntaan ja maan huume/asunnottomuus/syrjäytyminen on räjähtänyt hirvittävällä volyymilla, eikä ongelman ratkaisemiseen näytä olevan minkäänlaisia keinoja.
Tuskin missään muissa maissa ihmiset joutuvat asumaan teltoissa suurkaupunkien keskustoissa, pilvenpiirtäjien katveessa, siltojen alla ja puistoissa ja tekemään tarpeensa kadulla kuin koirat.
Jokin siinä maassa on mennyt totaalisesti pieleen ja alkaa jo säälittämään sen maan huonosti toimeentuleva enemmistö.
Saivathan sentaan biljonaarit ja suuret firmat niin mukavan veroalennuksen Trumpin lahjana ettei tarvitse veroja maksaa ollenkaan. Meita muita verotetaan kahteen keraan, ensin osavaltiolle maksetaan ja nyt myos liittovaltiolle samasta summasta, ennen sai sen vahentaa.
Minulla on amerikkalainen tuttu joka asuu losissa. Vuokraan menee 2000 dollaria kuussa vaikka jakaa asunnon kämppiksen kanssa. Viisaudenhampaiden poistattaminen maksoi 1500e, vaikka vakuutus korvasi osan. Ei tuolla tarvitse edes olla työtön että joutuu kodittomaksi telttaleireille, joku vähän isompi terveyskremppa kun sattuu kohdalle niin se riittää. Vähän myötätuntoa toivoisin keskustelijoilta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on amerikkalainen tuttu joka asuu losissa. Vuokraan menee 2000 dollaria kuussa vaikka jakaa asunnon kämppiksen kanssa. Viisaudenhampaiden poistattaminen maksoi 1500e, vaikka vakuutus korvasi osan. Ei tuolla tarvitse edes olla työtön että joutuu kodittomaksi telttaleireille, joku vähän isompi terveyskremppa kun sattuu kohdalle niin se riittää. Vähän myötätuntoa toivoisin keskustelijoilta.
Asunnottomaksi joutuminen, kaduille elämään siirtyminen, taitaa olla siinä maassa niin rankkaa hommaa, että suurin osa alkaa turruttamaan mieltään huumeiden avulla.
Yksinkertaisesti siitä syystä, että uskaltaa edes olla siellä.
Olen katsellut jonkinverran dokumentteja maasta ja syistä jotka johtavat yhteiskunnan rattaista putoamiseen ja yksi suuri syy on, ettei ihmisllä ole varaa maksaa vuokriaan, lääkärimaksujaan ym.
Putoaminen itse maksamiensa turvaverkkojen ulkopuolelle, vakuutukset, tapahtuu välittömästi jos menettää työpaikkansa.
Kukaan ei enää auta putoajaa ja edessä on kylmää kyytiä tilapäistöissä, jolla ei pysty rahoittamaan elämäänsä ja asuminen jossakin telttakylässä, jossa ongelmia aiheuttavat kamankäyttäjät, jengit ja poliisit, jotka häätävät ihmisiä kaupungin sisällä paikasta toiseen, antaakseen katutyöntekijöille mahdollsiuuden siirttää jätevuoret ja ihmisulosteen kaatopaikalle.
Ja näitä ihmisiä on maassa miljoonia
Kyllä Losissa hoodia löytyy. Itse olen asunut Santa Monicassa ja Westwoodissa.
Ohis mutta kyllä Thaimaassa on yhtä jos toisra nähtävää myös niille jotka eivät tykkää rantalomista ja hotellissa istuskelusta. Itsekin yllätyin kuinka paljon esim Bangkokissa ja Chiang Maissa oli kulttuuritarjontaa ja hyviä museoita. Ja ulottuu Thaimaan historiakin aika paljon pidemmälle kuin Yhdysvaltojen. Esim Ayutthayan imperiumista jäljellä oleva rauniokaupunki oli hieno.
Kanariansaarilla en ole käynyt mutta luonto taitaa sielläkin olla kaunista.