Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkijä vastaa parille.

Vierailija
19.06.2006 |

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja neuvoit mínua niitä ilmaisemaan kirjeen välityksellä.

Siis niin paljon haluaisin, että mieheni ymmärtäisi tunteeni, joten sen teen...

Vierailija
62/76 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisi että miehesi rakastaa sinua jollain tavalla, suhteeseenne liittyy paljon velvollisuuksia. Miehesi on ajoittain kanssasi vain koska tuntuu että näin pitää olla. Ja saattaisiko olla että itse tunnet sanoin aika ajoin.

Näen tumman naisen miehesi elämässä, jos se et ole sinä niin sitten se on jokin miehesi läheinen ystävä/työkaveri. En näe kumminkaan mitään pettämistä. Jotain pientä epäluuloa, pieniä valheita teidän suhteessanne.

Näkisin että peli ei ole menetty, jokainen voi löytää itsensä ja aviopuolisonsa uudestaan. Kaikki suhteet vaativat työtä ja ne joskus väljentyvät.

Miten avioliittoomme käy? Rakastaako mieheni vielä minua vai onko hähellä toinen nainen?

Voitko vastata,kun kukaan ei ole koskaan ennustanut minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin alkuun että onnen voi löytää jokainen, sen luokse on vaan raivattava tie.

Mitään pahaa ei tapahtu, niin pahaa ei eteesi tule ettetko siitä selviäsi. Usko pois. Elämä koettelee meistä jokaista, sinulla nyt synkempi jakso. Näen sinut uudelleen rakastuneena. Ehkä se tulee vasta vuosien ja vuosien päästä. Sinua odottaa todella upea ajanjakso myöhemmin. Sinne on tähdättävä ja siihen asti on vaan jaksettava. tee pieniä päämääriä elämässä. Merkkaile kalenteriin kaikki tärkeät päivät, suunnittele elämää eteenpäin. Keksi elämääsi aina jokin asia mitä odottaa niin jaksat paremmin.

Sinulla ei ole mitään hätää. Voimia.

Saanko vielä lapsia? Pelkään kokoajan pahaa tapahtuvan minulle tai lapselleni.

Tulevaisuus tuntuu synkältä. En taida enää koskaan olla onnellinen??

Onko näin?

Vierailija
64/76 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saattaa tuntemukseni sekottua kun satuin lukemaan jo seuraavan kysymyksen ja se sekoittaa ajatuksiani, mutta yritän nyt keskittyä sinuun.

Lapsia kyllä tulee lisää. Näen teille isomman perheen. Töissä jotain pettymystä, oletko eroamassa nyt? Vai irtisanotaanko sinut? Saattaa liittyä tulevaisuuteen. Näen sinut kumminkin hyvässä työssä, ei ehkä ihan sitä mitä toivoisit. Kohtuu palkka.

onko meille luvassa lisää lapsia? Miltä työkuvioni näyttävät? Kiitos jos jaksat vastata ja jos et, niin aurinkoista päivää kuitenkin :)

Vierailija
65/76 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen hänet suomessa kyllä, pitempiäkin jaksosa. Hänellä on jokin velvollisuus ulkomailla.. Liittyykä hänen perheeseensä. En näkisi häntä kumminkaan nyt suomessa, ainakaan lopullisesti.

Vierailija
66/76 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päätynyt tähän mitenkään. pitkä tarina. Ei ole alan koulutustakaan. :D Lahjan huomasin noin 5vuotta sitten, todella vaikean elämäntilanteen päätyttyä. Vielä kumminkin aika alussa tämä tunteiden tulkinta.

Jos sinusta tuntuu että olet hyvin syvällinen ihminen ja koet vahvasti tuntevasi muitten ihmisten tunnetiloja niin kokeile kykyjäsi. Vaikka tällä palstalla.

miten päädyit selvinnäkijäksi?

mistä sait alan koulutusta?

Milloin huomasit lahjasi?

Minäkin olen ajoittain voinut ennustaa aivan oikein joissakin tapauksissa. Mutta miten saisin asiasta lisä tietoa?

Vierailija
67/76 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vaikea, tunnen kovaa luonnetta ja vaikeita aikoja jatkossakin. Miehesi käytös tulee aina vaan törkeämmäksi. Lähde pois vähäksi aikaa. Minulla on tunne että sinulla on paikka mihin mennä. Jätä miehesi yksin miettimään tilannetta. Hän ottaa yhteyttä kun on valmis puhumaan. Älä anna hänen käydä päällesi henkisesti. Tilanne rauhoittuu vain pienellä välimatkalla, saat itsekkin miettiä asioita.

Tuleeko minulle ero miehestani?

Mies on talla hetkella hyvin vihainen ja katkera ja taynna loukkauksia ja syytaa myrkkyaan minun paalleen. Tunnen itseni voimattomaksi ja etten pysty vaikuttamaan tahan tilanteeseen mitenkaan kun mies ei yhtaan kuuntele tai pysty ymmartaan itseaan saati sitten minua. En tieda kuinka kauan jaksan tata. Jattaako mies minut kuten han uhkailee, vai jatanko mina hanet, vai " parantuuko" han?

Vierailija
68/76 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempaan päin koko ajan. Sinulla on jokin asia kesken vai oletko unohtanut hoitaa jonkun asian. Se keventää mieltäsi kun saat sen päätökseen. voi liittyä ihmissuhteisiinkin. En nyt ole aivan varma.

Iloa kyllä on elämässäsi paljon, sitä on jo nyt. Pieniä asioita, yritä vaan huomata ne. Sinulla on elämässäsi ihminen joka auttaa sinua paljon kaikessa. pidä hänestä kiinni.

Niinkun aiemmin sanoin jokainen löytää onnen, tie on vaan sen luokse löydettävä. laitettava asiat niin että itsellään on hyvä olla. Sitten kun on itse löytänyt oikean tien niin ne kaikki muutkin asiat sutvaantuu. :)

voi mulle ja

onko näkyvissä mitään parempaa? löydänkö vielä onnea ja iloa? ne ovat poissa..

Vierailija
69/76 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on pelkoni. Kyllä varmasti pissit housuun lirahais jos kummitus eteeni astuisi tai leijuisi ehkä " luonnollisemmin" . :D

ehkä hän kirjoittaa omat kysymykset ja vastaukset

tai ehkä oikeasti puhuu hengille ja kummituksille.

Näkijä - pelkäätko kummituksia?

Vierailija
70/76 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe sukupuolia, mutta oma tuntuma olisi kumminkin tyttö. :)

äkijä

minulla kolme pientä tyttöä ja ultrassa " POVASIVAT" (huonohko näkyvyys) neljättä typsyä. Onko pienokaisemme tyttö tai poika?

Vierailija
71/76 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle tulee uusia tuulia työrintamalla myöhemmin, saat hyvän paikan ja asiat sutvaantuu. Jää nykyiseen vielä. Ellei sinulle ole jo paikka muualla.

Vierailija:

Pitäisikö vaihtaa työpaikkaa vaiko ruuvata nykytyössä palkkaa ylöspäin?

Vierailija
72/76 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIten minusta tuntuu että olisin sinulle jo kertonut joskus asioista?

Pientä takkuilua, jokin asia kesken. Saat kyllä paperit, mutta jokin asia pitää tehdä loppuun. Jokin asia kesken vielä, paljon tehtävää.

Lapsia tunnen kyllä että tulee parin kolmen vuoden sisällä.

Kihlaus kyllä, näen yhden sormuksen.

Saanko opintoni loppuun silloin kun pitäisikin? Entä onko luvassa kihlausta tai jopa häitä? Entä lapsia?

Vierailija
73/76 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuton tunnen kyllä, mutten sitä tapahtuuko siinä suurempaa maiseman vaihdosta. Uskon että sinulla pieni haave suomessa asumisesta, muttet halua ihan tavanomaiseen lähiöön vaan jotain vähän normaalia hienompaa jotta tuntisit olosi hyväksi.

En näe sinua koskaan kylpevän rahassa, mutta vakautta kyllä.

miten käy meille - muutammeko koskaan takaisin suomeen?

olenko 10 vuoden kuluttua varakas?

Vierailija
74/76 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tuntumaa monille, mutta joidenkin kohdalla pientä epäröintiä. Palautetta saa antaa jos tuntui että meni enemmän kun pieleen. Aina ei voi onnistua, ei edes joka kerta. ;)

Kiitos teille.

Vierailija
75/76 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman miesta. Saan valimatkaa. Minulla on voimakkaasti mielessani ero, ja haluaisinkin vaan tietaa etta naetko sina minulle eron miehestani. Talla hetkella tilanne on henkisesti raskas ja vaikka mina olen voimakas en tieda kuinka kauan jaksan tata. Ero tuntuu jo ajatuksena helpotukselta.

Vierailija
76/76 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksestasi. Minulla on ollut 3 keskenmenoa, johtui matalasta keltahormoni tasapainosta....joten ehkä se on se ongelma. Toivottavasti kuitenkin vielä saamme sen kaivatun vauvan.

Hyvää kesää sinulle toivottaen,

M

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän