Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkijä vastaa parille.

Vierailija
19.06.2006 |

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsy painaa jo niin ei pysty keskittymään. Jos joku ei tuntenut kirjoituksta omakseen niin saapi kertoan niin voin katsoa huomenna uudelleen. Nytkin vastaukset olivat hyvin lyhyitä, mutten nyt jaksanut kovin pitkiä vastauksia kirjoittaakkaan. Huomiseen. öitä. :)

Vierailija
22/76 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö kertomaan minun elämäntilanteestani. Pelkään sairastavani, enkä uskalla puhua. Mitä tehdä?

Myös mies on uhannut erolla ja pelkään tulevaisuutemme puolesta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

idioooootit.

Vierailija
24/76 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe nyt lasta tulevan. Kaikki on kohdallasi mahdollista. Sinulla on todella hyvät edellytykset upeaan elämään. Tunnen sinulla kumminkin paljon lastenlapsia(onnellisen vanhuuden tämän rakkauden kanssa), joten jos sinulla nyt on yksi lapsi niin uskon sinun saavan vielä ainakin yhden.

Vierailija
25/76 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näkisi että sinulla ja vanhemmalla miehellä olisi vielä tässä elämänvaiheessa kovinkaan läheistä suhdetta. Siis tarkoitan ettette ala vielä vakavissanne tulevaisuutta suunnittelee. Mies auttaa sinua jollain tavalla. Olenko oikeassa? Hän auttaa sinua jaksamaan ja tuo sinulle hyvää oloa. Pääset hänen avullaan irti jostakin. Hän tukee ja ymmärtää. Mies pitää sinua lähellään, välittää.

Vierailija
26/76 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mies tuntuu pettyneeltä, en osaa sanoa johtuuko suhteestanne vai onko jokin muu asia mennyt pieleen nyt. Tunnen sinun huutavan, huudatko sisäisesti? Miehesi käy läpi jotain vaihetta, hän on epäröivä. Tunnen kumminkin onnen ja autuuden. Teillä menee ainakin taloudellisesti hyvin, en tiedä meneekö nyt vai tulevaisuudessa. Älä itke sisäisesti.

Pettymys ja sisäinen huuto sekä itku liittyvät samaan asiaan. Näethän sinäkin sen, lapset, joita minä en halunnut.

Taloudellisesti ei mene hyvin ainakaan nyt, näet varmaan tulevan. Tällä hetkellä rahat eivät riitä.

Näetkö helpotusta tulevaan, huudanko ja itkenkö vielä kauan?

Vierailija
27/76 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka mies jaksaa lasten kanssa?

Miten mulla lähtee sujumaan uudessa paikassa?

Vierailija
28/76 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko vastata,kun kukaan ei ole koskaan ennustanut minulle.

Vierailija
29/76 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuus tuntuu synkältä. En taida enää koskaan olla onnellinen??

Onko näin?

Vierailija
30/76 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko meille luvassa lisää lapsia? Miltä työkuvioni näyttävät? Kiitos jos jaksat vastata ja jos et, niin aurinkoista päivää kuitenkin :)

Vierailija
31/76 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sanoisin alkuun että onnen voi löytää jokainen, sen luokse on vaan raivattava tie.

Mitään pahaa ei tapahtu, niin pahaa ei eteesi tule ettetko siitä selviäsi. Usko pois. Elämä koettelee meistä jokaista, sinulla nyt synkempi jakso. Näen sinut uudelleen rakastuneena. Ehkä se tulee vasta vuosien ja vuosien päästä. Sinua odottaa todella upea ajanjakso myöhemmin. Sinne on tähdättävä ja siihen asti on vaan jaksettava. tee pieniä päämääriä elämässä. Merkkaile kalenteriin kaikki tärkeät päivät, suunnittele elämää eteenpäin. Keksi elämääsi aina jokin asia mitä odottaa niin jaksat paremmin.

Sinulla ei ole mitään hätää. Voimia.

Saanko vielä lapsia? Pelkään kokoajan pahaa tapahtuvan minulle tai lapselleni.

Tulevaisuus tuntuu synkältä. En taida enää koskaan olla onnellinen??

Onko näin?

Vierailija
32/76 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä rooli on vanhemmalla miehellä elämässäni, saanko hänet omakseni?

Vierailija
33/76 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson seksigurut ja sen jälkeen yritän josko näkisin jotain. :)

Vierailija
34/76 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sellaiseen ammattiin pääsee?

Vierailija
35/76 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä sait alan koulutusta?

Milloin huomasit lahjasi?

Minäkin olen ajoittain voinut ennustaa aivan oikein joissakin tapauksissa. Mutta miten saisin asiasta lisä tietoa?

Vierailija
36/76 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se homomies kirjoittaa artikkeleita aiheeseen liittyen, koulutustaustaa en tiedä... Päteviä ovat....

Vierailija
37/76 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtilanne vaikuttaa minusta ihan mukavalta, ainakin tulevaisuudessa sinulla on todella mieluinen työ. Uutta näen työrintamalla, pääset toteuttamaan itseäsi.

Suhde näyttää aika koukeroiselta. Mutta teillä on ollut paljon hyviä hetkiä ja näen teidän viettävän onnellisia hetkiä tulevaisuudessakin. Sitä en näe onko nämä hetket vain esim. jouluja jolloin tapaatte vai oletteko yhdessä. Mies on aika kinkkinen, hankala ajoittain. Etkö saa hänelle taottua aina kaikkea mitä haluisit sanoa. Sinut näen kumminkin aika ns. onnistuneena. Tuntuisi että paneudet asiaan, annat kaikelle sydämmesi. Lämmin ihminen.

Jos olet paikalla niin kommentoi jotta tiedän sainko " yhteyden" oikeaan ihmiseen.

Mitä näet työtilanteestani?

Entä suhde lapseni isän kanssa? Jatkammeko yhteiseloa?

Vierailija
38/76 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on talla hetkella hyvin vihainen ja katkera ja taynna loukkauksia ja syytaa myrkkyaan minun paalleen. Tunnen itseni voimattomaksi ja etten pysty vaikuttamaan tahan tilanteeseen mitenkaan kun mies ei yhtaan kuuntele tai pysty ymmartaan itseaan saati sitten minua. En tieda kuinka kauan jaksan tata. Jattaako mies minut kuten han uhkailee, vai jatanko mina hanet, vai " parantuuko" han?

Vierailija
39/76 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko näkyvissä mitään parempaa? löydänkö vielä onnea ja iloa? ne ovat poissa..

Vierailija
40/76 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ehkä oikeasti puhuu hengille ja kummituksille.

Näkijä - pelkäätko kummituksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän