Näkijä vastaa parille.
Kommentit (76)
Suhteiden eteen pitää tehdä töitä, vain sinä tai te voitte parantaa suhdettanne. Miehesi on pettynyt johonkin, hänellä ollut vaikeita aikoja. Hän ei ehkä näytä tunteitaan ihan niin hyvin kun hän haluisi.
Lapsia en nyt näe ihan heti. Tunne on että kolme niitä tulisi olemaan. Vahva tunne kaksosista?
paraneeko meidän suhde?
saadaanko lisää lapsia?
En saa nyt tuntumaa sinun kysymykseesi vanhemmistasi.
En halua alkaa veikkailee onko ihminen oikea, mutta jos olet paikalla niin kerro on äitisi kiharapäinen? Punertavat tai ristiveriset hiukset? Isälläsi hieman tukkaa lähtenyt jo?
Äitini ei ole kiharapäinen, mutta hiukset ovat punertavat. Isällä hiukset ehkä hieman harventuneet, mutta ei kyllä ole lähtenyt hiuksia
minulla kolme pientä tyttöä ja ultrassa " POVASIVAT" (huonohko näkyvyys) neljättä typsyä. Onko pienokaisemme tyttö tai poika?
Pitäisikö vaihtaa työpaikkaa vaiko ruuvata nykytyössä palkkaa ylöspäin?
En tunne nyt lasta sinulle. Ei se tarkoita ettet saisi lapsia enää, mutta nyt en näe lasta.
Oletko toipumassa jostain? Minulle tuli aika kumma tunne sinusta. En tiedä mistä johtuu.
Saanko minä toisen lapsen
Kysymyksesi osui silmääni jo eilen, enkä silloin saanut mitään tuntemusta tilanteestasi. Nyt minusta tuntuu vaan että töitä olisi kyllä tarjolla, ei ehkä ihan sitä mitä haet. pitäisikö sinun joustaa hieman. Ns. laskea kriteerejä?
Hei! Saanko minä töitä? koska?
Miehesi tuntee paljonkin sinua kohtaa. Tunteet heittelevät paljon kumminkin. Hän pitää sinua kyllä arvossaan, mutta osoittaa sen ehkä hieman väärin. Peräänkuulutan ymmärrystä molemminpuolin. Miehesi on ehkä hieman turhamainen, miten sanoisin ottaa asiat joskus liian kevyesti, ei jää tuskailee mitään.
Näen teidät vaaleassa talossa, siis vaalea rakennus. kivitalo.
Mitä mieheni minua kohtaan tuntee?
Näetkö meille muuttoa lähiaikoina?
kaksosia ei ole kummankaan suvussa, mutta .... mitä tulee meidän suhteeseen niin se taitaa olla totta mitä näit.
olenko 10 vuoden kuluttua varakas?
Työtilanne vaikuttaa minusta ihan mukavalta, ainakin tulevaisuudessa sinulla on todella mieluinen työ. Uutta näen työrintamalla, pääset toteuttamaan itseäsi.
Suhde näyttää aika koukeroiselta. Mutta teillä on ollut paljon hyviä hetkiä ja näen teidän viettävän onnellisia hetkiä tulevaisuudessakin. Sitä en näe onko nämä hetket vain esim. jouluja jolloin tapaatte vai oletteko yhdessä. Mies on aika kinkkinen, hankala ajoittain. Etkö saa hänelle taottua aina kaikkea mitä haluisit sanoa. Sinut näen kumminkin aika ns. onnistuneena. Tuntuisi että paneudet asiaan, annat kaikelle sydämmesi. Lämmin ihminen.
Jos olet paikalla niin kommentoi jotta tiedän sainko " yhteyden" oikeaan ihmiseen.
Mitä näet työtilanteestani?
Entä suhde lapseni isän kanssa? Jatkammeko yhteiseloa?
Kommenttia: Olen määräaikaisessa työsuhteessa ja se minua huolestuttaa jatkuuko työt miten kauan ja vakinaistettasko mut kenties joskus. Olen jo tässä työpaikassa päässyt toteuttamaan itseäni ja aika haasteellista on tämä työ. Teen niin sanotusti käsilläni töitä. Työpaikkana aivan mahtava ja huiput työkaverit, tosi kiva olla siellä vaik onhan joskus pahojakin päiviä.
Sitten mieheni ja minun suhteeseen. Asumme yhdessä ja meillä on pieni lapsi. Yhdestä tietystä syystä olimme eroamassa ennen joulua mutta päätimme vielä yrittää yhdessä kun kumpikaan ei toisaalta halua toista menettää. Emme vaan enää ole niin onnellisia kuin joskus olimme, intohimo on hävinnyt.
Ei se mies enää niin kinkkinen ja hankala ole kuin suhteen alussa. Pitää kyllä oman päänsä kuten minäkin. Tällä hetkellä minä olen se hankalampi tapaus.
Sanoisin että sinulla on onni jossain muualla. Älä hätäänny kumminkaan. Suosittelisin sinulle ajatusten laittoi paperille. kirjoita kaikki se mitä mielessäsi liikkuu ja anna paperi miehellesi. Älä panttaa sitä sisäistä " tuskaasi" vaan anna tulla.
Joku haluisi auttaa sinua, vaistoaa ehkä tunteesi. Anna hänelle tilaisuus kuunnella ja yritä vaan itsekkin avautua.
Sinun ei kannata pelätä, näen sinulla hienon elämän. Matkan näen myös. Pieni irtiotto tekisi ehkä hyvää.
Vierailija:
Pystytkö kertomaan minun elämäntilanteestani. Pelkään sairastavani, enkä uskalla puhua. Mitä tehdä?
Myös mies on uhannut erolla ja pelkään tulevaisuutemme puolesta...
Tuntuu että saisit lapsen, mutta samalla tuntuu että raskaus olisi jotenkin vaikea. Onko sinulla jotain ongelmaa terveydessä? Jos sitä vauvaa alatte yrittämään suosittelisin lääkärillä käyntiä ennen sitä. Vauva ei kumminkaa ole tulossa lähi-aikoina.
Saanko vielä sen kaivatun vauvan kolmen pojan seuraksi? M
Näen sinulla nyytin kainalossa, joten tulkitsen että kaikki menee hyvin. Ota rennosti vaan.
Moi! Tulen pian hulluksi tämän raskauden kanssa! Syntyykö tämä lapsi vai päätyykö keskenmenoon?
Olen nyt siis raskaana. Takana yhteensä neljä keskenmenoa. Meneekö tämä siis kesken?
Vierailija:
En tunne nyt lasta sinulle. Ei se tarkoita ettet saisi lapsia enää, mutta nyt en näe lasta.Oletko toipumassa jostain? Minulle tuli aika kumma tunne sinusta. En tiedä mistä johtuu.
Saanko minä toisen lapsen
Uusi ympäristö vahvistaa suhdetta. Näen hyviä hetkiä. Porisevat pannut ja perheen ruokapöydän ympärillä hymyillen.
Miehesi on aika vätjys välillä, hän kokee joskus ettei häntä tarvita. Hän tarvitsee paljon tukea ja onnistumisen iloa. Kannustatko häntä tarpeeksi? Ei hän hurraa huutoja kaipaa, jotain pientä kumminkin.
Alku on aina hieman takkuinen, se sujuu kyllä ajan myötä.
Miten mun muutto vaikuttaa meidän parisuhteeseen?
Kuinka mies jaksaa lasten kanssa?
Miten mulla lähtee sujumaan uudessa paikassa?
Vierailija:
Monimutkaiselta näyttää aika ajoin.. Sinulla jotain eripuraa jonkun kanssa. En tiedä onko se jokin perheessä, etkö kenties ihan tule toimeen jonkun lapsen kanssa? Muuten näen että monien pienten murheiden jälkeen näkyy mukavaa yhteiseloa, harmonia. Aikuisilla on aikuisten murheet ja lapsilla lasten.. Pystytte tekemään elämästänne leppoisan kumminkin.20 jatkaa: Miten uusperheemme yhteiselo onnistuu
Kyllä, minulla on eripuraa lasten kanssa. Exän kanssa on eripuraa sekä minulla että miehellä. Mutta kiitos, harmoniaa haluaisin ja leppoisan elämän :)
luulen että tämä outo tunne oli juuri nuo keskenmenot. sanoinkin että oletko toipumassa jostain.
Raskautta en sinulla nähnyt, mutta niinkun sanoin en näe asioita aina järjestyksessä. Saatoin nähdä menneen jolloin tunsin että sinä et ole ollut raskaana/et ole raskaana.
Toivotan kovasti onnea raskauteen. Minulla ei ole tuntemusta keskenmenosta kun asiaa mietin. Mutta toisaalta en sinulla yhäkään tunne raskautta tällä hetkellä. Näinkin voi käydä.
Monimutkaiselta näyttää aika ajoin.. Sinulla jotain eripuraa jonkun kanssa. En tiedä onko se jokin perheessä, etkö kenties ihan tule toimeen jonkun lapsen kanssa? Muuten näen että monien pienten murheiden jälkeen näkyy mukavaa yhteiseloa, harmonia. Aikuisilla on aikuisten murheet ja lapsilla lasten.. Pystytte tekemään elämästänne leppoisan kumminkin.
20 jatkaa: Miten uusperheemme yhteiselo onnistuu