Miksi nuorilla naisilla on aina pitkä tukka ponnarilla tai auki?
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
Eli miksikö pitkät hiukset ovat joko kiinni tai auki?
Niin, siis aina pitkät hiukset. Ja niitä pidetään kahdella tavalla, joko samalla tavalla auki tai sillä ponnarilla.
Ei niitä jaksa olla koko ajan laittamassa. No on mulla joskus letilläkin tai nutturalla, joku helppo ja nopea kampaus voi olla arkena. Olisiko persoonallinen punainen kouvola-tukka parempi? :o
Pitäiskö ne kotiin jättää, ettei ap vaivaantuisi?
Vierailija kirjoitti:
Etkö tosiaankaan keksi muuta tapaa pitää hiuksia?
Koska avonaiset on seksikkäät ja ponnari tukka on urheilullinen. Lenkillä ja jumpassa on aina ponnarilla.
Aina samalla tavalla kiinni, imetän niin ovat muuten tiellä ja vauva repii niitä kokoajan jos ovat auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö tosiaankaan keksi muuta tapaa pitää hiuksia?
Ap tässä siis. On polkkaa, erilaista lyhyttä mallia, pitkiäkin hiuksia voi pitää erilaisilla kampauksilla tai nutturalla. Mutta ei, aina se ”tyttömäinen” ponnari.
Mulla on harvoin kummallakaan tapaa. Useimmiten kieputan nutturalle, ja kiinnitys hainhampaalla. Usein myös sivuletillä.
Nyt kun tuollaiset isot pannat tuli muotiin, oon kyllä pannan kanssa pitänyt hiuksia auki.
Minä en kyllä ihan nuori ole mutta en osaa tehä lettejä (paitsi ihan perus) enkä nutturoita niin siksi auki tai ponnari.
Vierailija kirjoitti:
Koska avonaiset on seksikkäät ja ponnari tukka on urheilullinen. Lenkillä ja jumpassa on aina ponnarilla.
Seksikkäät? Eli miehiä tässä siis halutaankin miellyttää?
Niin että kun joku avtrollimamma tai kenties -pappakin kokee minun hiukseni avoimina/kiinni olevina persoonattomina, pitäisi alkaa laittamaan niitä enemmän? Trolololololoo
Koska tykkään pitää hiukset noin, eikä mun tarvitse miellyttää ketään muuta kuin itseäni
Koska en osaa tehdä hiuksilleni mitään muuta ja pidän siitä miltä pitkät hiukset näyttää. Ja voin jo suorilta käsin kertoa että en osaisi lyhyillekään hiuksille tehdä mitään muuta eli nekin olisivat mielestäsi persoonattomat.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on harvoin kummallakaan tapaa. Useimmiten kieputan nutturalle, ja kiinnitys hainhampaalla. Usein myös sivuletillä.
Nyt kun tuollaiset isot pannat tuli muotiin, oon kyllä pannan kanssa pitänyt hiuksia auki.
Leveät pannat on todella tyhmän näköisiä. EHKÄ sopii lyhyiden hiuksien kanssa, mutta pitkillä ei missään nimessä.
Siinä iässä riittää että on auki tai kiinni.
Omalla tyttärelläni on pitkä tukka. Laitoin hänen tukkansa aina koko hänen lapsuutensa ajan. Se oli hauskaa puuhaa ja lapsella oli milloin mitenkin letitetyt hiukset, mutta aina kuitenkin nätisti laitetut. Ei ehkä olisi pitänyt, mutta tuli tehtyä sekin virhe kasvatuksessa. Nyt tytär on 27-vuotias ja pitää kauniit hiuksensa lähinnä yhdellä letillä ihan vain siksi, että töissä on hyvä pitää hiukset kiinni ja hän ei osaa laittaa niitä muulla tavoin, eikä myöskään viitsi opetella. Jos hän on menossa jonnekin ja haluaa jotain erityistä, hän saattaa edelleen poiketa kotona ja pyytää minua laittamaan. Vanhat tavat säilyvät sitkeästi.
No mua ei varmaan enää lasketa niin nuoreks, mut mulla on kyl aina ollut muitakin tapoja pitää hiuksiani, nuorempanakin. Useimmiten mulla on nuttura aika korkeella päässä tai sit hollantilainen letti tehtynä toiselle sivulle. Joskus laitan nutturan alas taa, joskus alas sivulle, joskus kiharran tukan ennen nutturan laittamista. Usein mulla on myös puol ponnari tai puol nuttura. Välillä toki tukka on auki, silloin yleensä oon kihartanut sen, tai sit ponnarilla.
Mut tosiaan useimmiten nuttura.
N30
Vierailija kirjoitti:
Niin että kun joku avtrollimamma tai kenties -pappakin kokee minun hiukseni avoimina/kiinni olevina persoonattomina, pitäisi alkaa laittamaan niitä enemmän? Trolololololoo
Kuule ihan nainen olen. Miksi minun mielipiteeni olisi trolli? Ihmettelen vain täydellistä mielikuvituksen puutetta. Halutaan näyttää samalta kuun muutkin. Miksi?
Ap
Miks ihmeessä mä jonkun nutturan laittaisin? En halua laittaa ihania pitkiä hiuksiani piiloon!
Eli miksikö pitkät hiukset ovat joko kiinni tai auki?