Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviäisitkö järjestetystä avioliitosta

Vierailija
03.01.2020 |

Katselin joululoman aikana dokumenttia, jossa kävi ilmi, että Intiassa 80 % avioliitoista on vanhempien järjestämiä.
Leikitään ajatusleikkiä, että Suomessa olisi sama tilanne. Leikissä olisit (olet) 18 - 25 vuotias nuori itsesi ja vanhempasi olisivat juuri sitä, mitä he olivat silloin.
Lisäksi tietenkin avioero on niin suuri stigma, että se ei käytänössä ole vaihtoehto.
Millaisen puolison kuvittelet vanhempiesi valinneen sinulle ja olisitko selvinnyt avioliitossa hyvin vai huonosti nykyiseen ikääsi mennessä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviäisin. Mutta heti hääyön alussa tapahtuisi valitettava suunniteltu henkirikos, ja minusta tulisi iloinen vankilaleski.

Vierailija
22/26 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei huolisi kukaan edes pakosta 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat olisi vaan halunnut mahdollisimman arvostetun ja varakkaan miehen mulle. Luulen, etten olisi enää liitossa, sillä henkiset ominaisuudet tuskin natsaisivat, jos raha olisi ainoa arvo.

Vierailija
24/26 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin selviäisin edes itseni järjestämästä avioliitosta. Se olisi yhtä helvettiä. Ei kiitos kumpaakaan.

Vierailija
25/26 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin selviäisin edes itseni järjestämästä avioliitosta. Se olisi yhtä helvettiä. Ei kiitos kumpaakaan.

Tämä olisikin eri asia. Mamma ei vain kovin helpolla lähtisi muualle

mies51v

Vierailija
26/26 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, isäni esitteli minut hänen työkaverille. Tämä työkaveri oli minun ikäinen ja hän tuli talkoisiin meidän mökille. Siitä se sitten lähti, nyt naimisissa ja 20 vuotta. Tosin meidän isä ei ole ikinä myöntänyt, että olisi järjestänyt tapaamisen tahallaan, mutta kuka oikeasti tietää. Ja, parempaa aviomiestä tai isää lapsille en olisi ikinä löytänyt jos nuo talkoot ei olisi ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi