Millainen nainen ei päästä miestään esim. Thaimaahan kaveriensa kanssa matkailemaan?
Parissakin ketjussa aiheesta keskusteltu, haluaisin lisää perusteluita tähän. Miksi ei ja millainen nainen olet/millainen nainen "ei hyväksy"?
Ja ei, tässä ketjussa ei keskustella niistä tapauksista joissa mies ei halua mennä Kihtiputaan Essoa pidemmälle ikinä koska ulkomaailma pelottaa tai niitä perheitä joissa on toista kymmentä erityislasta eikä päivääkään lomaa yhtäaikaa.
Kommentit (82)
Miksi se sinua kiinnostaa mitä ihmiset sopivat parisuhteissaan? Hoida sinä vaan omaa suhdettasi, jos sellaista edes on.
Millä perusteella miehen kuuluu yksin päästä kalliille matkalle muiden perheenjäsenten jäädessä kotiin?
Tämä sama aloitus on ollut viimeisen viikon aikana. Miksi uusi?
Kyllä minä päästäisin. Eikä miehen tarvitsisi edes lupaa kysyä. Mutta....jokaisesta valinnasta on myös maksettava hinta.
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella miehen kuuluu yksin päästä kalliille matkalle muiden perheenjäsenten jäädessä kotiin?
Missä niin on sanottu, että mies yksi pääsisi? Ole sinäkin aikuinen nainen ja mene äläkä uhriudu.
Vierailija kirjoitti:
Jos lapset on koulussa ja vaimo töissä niin miksi pitäisi olla loma yksin kotona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lapset on koulussa ja vaimo töissä niin miksi pitäisi olla loma yksin kotona?
Sehän on hyvä jos sinulla on varaa matkustaa yksin noin. Toivottavasti myös vaimo yksin ja koko perheenä myös käytte kaukomatkoilla.
Millainen nainen ei päästä miestään huor**n kaukaiseen maahan kalleilla lennoilla ja jää yksin kotiin hoitamaan lapsia jne?
juuri sellainen nainen joka vastustaa miehen vaatimaa isyystestiä
Sellainen nainen, joka ei halua sukupuolitautia.
Mikä sen estää? Aikuinen tekee omat päätöksensä ja vastaa seurauksista.
Älkää päästäkö miehiänne tänne, erityisesti Itä - pohjois-suomen ja kainuun äidit.
Minä aion asua täällä Thaimaassa lopun ikäni ja näin high season aikaan noita peräkammarinpoikia täällä on.
Joudun salaamaan kansallisuuteni ja myötähäpeä melkein tukehduttaa.
Täällä on heti nostettu lapset tapetille. Entä jos niitä lapsia ei ole? Ja aika ahdas käsitys elämästä monella täällä. Jos lähtee johonkin tiettyyn maahan on heti menossa tekemään törkeyksiä. Esim. H..o..iin. Aika rasistinen näkemys että jotkut maat eivät kykene muuta tarjoamaan.
Ap'llä on pakkomielle vaikka asia ei koske häntä millään tasolla. Yritä löytää elämääsi jotain sisältöä vaikka oletkin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on heti nostettu lapset tapetille. Entä jos niitä lapsia ei ole? Ja aika ahdas käsitys elämästä monella täällä. Jos lähtee johonkin tiettyyn maahan on heti menossa tekemään törkeyksiä. Esim. H..o..iin. Aika rasistinen näkemys että jotkut maat eivät kykene muuta tarjoamaan.
Kaikki sen tietävät mihin puuhiin Thaimaahan mennään miesporukalla.
Miksi joku tehtailee tämän saman aloituksen monta kertaa vuodessa?
Vierailija kirjoitti:
Meillä on myös omas ns ”taskurahaa” ja jos niistä säästää matkarahat niin miksei lähtisi??
Itse olen viettänyt 2 talvena talviloman ystävättäreni kanssa reissussa vaikka meillä ei ollut varaa lähteä koko perheen reissulle. Pisteillä lennot melkein ilmaiseksi, vuokrakämpästä maksoin osan eikä elämiseen mennyt paljon mitään. Olisko mennyt 700-800€ 2 viikon reissuun kaikkineen
Miehelläni on aivan samanlainen oikeus. Eikä mua pelota mikään Thaimaa miehen takia, ei kyllä edes uskaltaisi maksullisiin:D Kotonakin saa yli tarpeen
Otsikon sana päästä kummastuttaa. Eihän kukaan aikuinen voi toisen aikuisen kulkemisesta päättää. Yksilö tekee päätöksen.
Miksi pitäisi päästää? Meillä on perhe ja perheenä hoidetaan matkustelut.