Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinkahan monta kertaa konvehtirasia kiertää lahjana ennen kuin joku ne suklaat lopulta syö?

Vierailija
02.01.2020 |

Minun tuttavapiirissä on kaikki kuulemma laittanut lahjasuklaansa eteenpäin. Ei ole oikein järkevä lahja vissiin.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tulee syötyä meidän lähipiirissä.

Vierailija
2/36 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos annat mulle, niin ei mene enää eteenpäin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän OT, mutta kirpparilla menee loppuvuodesta kaikki avaamattomat siistit lahjapakkaukset kaupaksi.  Ihmiset todella etsivät edullisia joululahjoja kirppareilta.   Elintarvikkeita ei voi myydäkään, mutta kaikki muut kynttilät ym. kiertää.

Vierailija
4/36 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syödään lahjaksi saadut suklaat.

Jos annamme lahjaksi, ostamme kaupasta uusia eikä ruokalahjoja kierrätetä.

Vierailija
5/36 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät viitsi tunnusta syövänsä itse suklaat. Joku voi viedä lahjasuklaan työpaikalle tarjolle, mutta veikkaisin että vain hyvin harva ehtii laittaa lahjasuklaat eteenpäin.

Vierailija
6/36 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konvehtirasia on tosi kätevä juuri lahjana. Se antaa hyvän mielen eikä maksa kohtuuttomia. Itsekin vein työpaikan tärkeille ”sidosryhmille”, kuten siivoojille, huoltomiehelle ja työpaikkaravintolan henkilökunnalle konvehtirasian ja kaikki ilahtuivat oikeasti. Tuskin olisivat ilahtuneet, jos olisin antanut kullekin vaikkapa viisi euroa rahana.

Vierailija
7/36 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun ostelin konvehteja anoppi puolelleni, tein muoviin sopiva kokoisen reiän ja kirjoitin siihen tussilla:, hyvää joulua "Mirjalle".

En tykännyt, että kierrätti asioita. Rip kuitenkin. Kuoli muutama vuosi sitten.

Vierailija
8/36 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään minun kohdalla kierre katkeaa.

Vierailija
9/36 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on suomalainen. Joka marketissa on se vuori Juhlapöydän konvehteja 5-packejä hintaan 15 euroa. Sitten jokainen ostaa sellaisen ja jakaa niitä kolmen euron bulkkirasioita ystävilleen.

Nautin itse laatusuklaita, enkä onneksi saa tuota mielikuvituksetonta kiertopalkintorasiaa keneltäkään.

Vierailija
10/36 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne aika nopeasti vanheneekin. Puoli vuottahan noissa vain suunnilleen on käyttöaikaa. Ei voi lahjoittaa ensi jouluna enää.

Vierailija
11/36 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on suomalainen. Joka marketissa on se vuori Juhlapöydän konvehteja 5-packejä hintaan 15 euroa. Sitten jokainen ostaa sellaisen ja jakaa niitä kolmen euron bulkkirasioita ystävilleen.

Nautin itse laatusuklaita, enkä onneksi saa tuota mielikuvituksetonta kiertopalkintorasiaa keneltäkään.

Mikä on mielestäsi laadukkaampaa suklaata kuin suomalainen suklaa.

Olen käynyt Sveitsissä ja syönyt heidän suklaitaan. Samoin Itävallassa

Vierailija
12/36 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeatasoiset konvehdit kyllä syödään itse. Valitettavasti suomalainen konvehtikulttuuri on mitätöntä maitosuklaamättöä.

Vierailija
13/36 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konvehtirasia on tosi kätevä juuri lahjana. Se antaa hyvän mielen eikä maksa kohtuuttomia. Itsekin vein työpaikan tärkeille ”sidosryhmille”, kuten siivoojille, huoltomiehelle ja työpaikkaravintolan henkilökunnalle konvehtirasian ja kaikki ilahtuivat oikeasti. Tuskin olisivat ilahtuneet, jos olisin antanut kullekin vaikkapa viisi euroa rahana.

Mun kaverini on laihdutellut ja häntä tuollainen lahja vaan ärsyttää.

(syö kyllä suklaata, mutta ostaa pienen määrän mielimerkkiään sitten)

Vierailija
14/36 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain 'vähän parempaa suklaata', josta päiväys mennyt umpeen viime kesänä.

Eli tarkistakaa ne päiväykset ennen eteenpäin laittoa

Vierailija
15/36 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on mielestäsi laadukkaampaa suklaata kuin suomalainen suklaa.

Olen käynyt Sveitsissä ja syönyt heidän suklaitaan. Samoin Itävallassa

Laadun näkee kyllä hinnasta. Kolmen euron konvehtirasia ei voi olla laadukas. Mainittu Juhlapöydän konvehteja ei ole laadukas, vaikka monelle maistuisikin ihan yhtä paljon kuin ABC:n ruoka. Se vain ei ole laadukas.

Vierailija
16/36 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, hyvät syödään täällä kotona ja pahat rasiat vien töihin, siellä niistä häviää sisältö yhden iltapäivän aikana.

Vierailija
17/36 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimme joululahjaksi yhden suklaarasian, mies oli tyhjentänyt sen kun palasin kotiin. Nyt ostin -50% alesta 10 Lindtin suklaarasiaa (+ kokeeksi yhden Pandan uutuusrasian, joka oli aika pahaa).

Vierailija
18/36 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kun ostelin konvehteja anoppi puolelleni, tein muoviin sopiva kokoisen reiän ja kirjoitin siihen tussilla:, hyvää joulua "Mirjalle".

En tykännyt, että kierrätti asioita. Rip kuitenkin. Kuoli muutama vuosi sitten.

Mikä on anoppi puoli? Onko se niinku kakkospuolison eli salarakkaan äiti?😂😂

Vierailija
19/36 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiin kolme konvehtirasiaa jouluna lahjaksi. Tänään syötiin viimeiset konvehdit, meitä on kolme-neljä syöjää.

Vierailija
20/36 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlapöydän konvehdit kiertää monta vuotta! Oon saanu oman kiertoon laittamani rasian takaisin yli 10 vuoden jälkeen!