Kumppanin lököverkkarit ovat haluntappaja, mitä tehdä?
Olen varmaan pinnallinen, mutta minusta kumppanin ns. kotivaatteet ovat vastenmielisiä. Olen aina inhonnut sellaisia ROIKKUVIA lököttäviä housuja, ja harmittaa, että kumppani pitää aina kotioloissa tällaisia. Emme asu yhdessä, eli tämä tarkoittaa siis tilanteita, kun tulen vaikka hänen luokseen ja tiedossa olisi romanttista yhdessäoloa ja seksiä. On ollut esim. tilanteita, että itse olen laittautunut ja hänellä on ne lököhousut. Minua ei edes häiritsisi rennommat kotivaatteet, kunhan ne eivät roikkuisi. Kumppanini aina sanoo minulle, miten olen seksikäs ja kuuma ja hyvännäköinen, ja että minulla on hienot vaatteet - olisi tosi kiva joskus voida sanoa hänestä samaa. Tuntuu myös aliarvioimiselta, että hän ei minun takiani halua koskaan laittaa mitään ulkonäköään. Ja en ole ylipainoinen, jos joku nyt sitä miettii - olen hoikempi kuin hän.
Pitääkö vaan hyväksyä tämä, vai olisiko jotain ystävällistä ja tahdikasta tapaa ehdottaa, että voisiko roikkuvien housujen tilalla olla paremmin istuvat housut? Ollaan oltu yhdessä vasta reilu vuosi. Kumppani kyllä huomioi minua muuten todella paljon, mutta ulkonäkönsä puolesta ei.
Kommentit (22)
Aloitus on yli 5 vuoden takaa. Taatusti eivät ole olleet yhdessä enää vuosiin.
😂 11/10