Kumppanin lököverkkarit ovat haluntappaja, mitä tehdä?
Olen varmaan pinnallinen, mutta minusta kumppanin ns. kotivaatteet ovat vastenmielisiä. Olen aina inhonnut sellaisia ROIKKUVIA lököttäviä housuja, ja harmittaa, että kumppani pitää aina kotioloissa tällaisia. Emme asu yhdessä, eli tämä tarkoittaa siis tilanteita, kun tulen vaikka hänen luokseen ja tiedossa olisi romanttista yhdessäoloa ja seksiä. On ollut esim. tilanteita, että itse olen laittautunut ja hänellä on ne lököhousut. Minua ei edes häiritsisi rennommat kotivaatteet, kunhan ne eivät roikkuisi. Kumppanini aina sanoo minulle, miten olen seksikäs ja kuuma ja hyvännäköinen, ja että minulla on hienot vaatteet - olisi tosi kiva joskus voida sanoa hänestä samaa. Tuntuu myös aliarvioimiselta, että hän ei minun takiani halua koskaan laittaa mitään ulkonäköään. Ja en ole ylipainoinen, jos joku nyt sitä miettii - olen hoikempi kuin hän.
Pitääkö vaan hyväksyä tämä, vai olisiko jotain ystävällistä ja tahdikasta tapaa ehdottaa, että voisiko roikkuvien housujen tilalla olla paremmin istuvat housut? Ollaan oltu yhdessä vasta reilu vuosi. Kumppani kyllä huomioi minua muuten todella paljon, mutta ulkonäkönsä puolesta ei.
Kommentit (22)
Toivoa on kun kerran kerrotte toisillenne tuollaisia asioita. Kerro sille että sillä on niin hyvä peba, että haluaisit nähdä sen paremmin, ja se taas onnistuisi vähän tiukemmilla paremmin istuvilla housuilla. Että hän on seksy ihan noinkin kuin on, mutta että sinäkin olet visuaalinen ihminen ja saisit lisäinnostusta kun hänen "fysiikkansa" näkyisi paremmin.
Ja pieni vilppi elämässä on sallittua. Ei ole järkyttävä synti jos kumppanin kaikkein kamalimmat haluntappajat vahingossa häviävät. Mutta siitä EI saa jäädä kiinni. Ei siis mitään tunnustuksia ;-)
Osta sille vaikka lahjaksi sellaiset farkkujen näköiset pehmeästä ja joustavasta kankaasta tehdyt pökät. Meidän Aspergerpoika käyttää niitä melkein aina. Löytyy hakusanalla jeans joggers.
Osta sille joku imartelevampi kotiasu lahjaksi. :)
Itse kaytan kotona tunikoja ja legginsseja ja kesaisin pitkia mekkoja, en myoskaan ole lokoverkkarifani.
Seurusteluaikoina (so. kun mies ei viela asunut mun luona) toki olin aina ns. vimpan paalle kun tavattiin viikonloppuisin. Mekot, korkkarit, meikit ja kampaus.
Jos kumppanisi on mies niin vaihtoehtoja on tietysti vahan vahemman. Mites jotkut boho-housut, roikkuvathan nekin tosin mutta eri tavalla?
N44
No ottakaa nyt ainakin housut pois ennen seksiä.
Miksi sitä kumppania pitäisi aina haluta? Ei kai se sänkyhommiin ala ne pieruverkkarit jalassa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä kumppania pitäisi aina haluta? Ei kai se sänkyhommiin ala ne pieruverkkarit jalassa?
No kyllä halailu, pussailu ja sellainen seksiä kohti virittyvä toiminta alkaa ne lököhousut jalassa. Ei ne housut toki sänkyyn tule, mutta minusta olisi kiva jo ennen seksiä päästä vähän virittäytymään tunnelmaan, ja omalla kohdalla tunnelma kyllä lässähtää, kun toisella persuksien kohdalla on roikkuvaa college-kangasta.
Vierailija kirjoitti:
Osta sille vaikka lahjaksi sellaiset farkkujen näköiset pehmeästä ja joustavasta kankaasta tehdyt pökät. Meidän Aspergerpoika käyttää niitä melkein aina. Löytyy hakusanalla jeans joggers.
Miten tähänkin piti oikein lisätä, että pojalla on asperger? :D
Ehdota että kokeilette kotioloissa naturistin elämää.
Kun sanoo sinua seksikkääksi, niin voit vastata, että voisinpa sanoa sinusta samaa.
No on se oikeasti tökeröä, mutta jos haluat olla suorasukainen, niin tuossa kohtaa on tilaisuus.
Tuo mitä joku ehdotti on ihan hyvä. Että sanot miehelle, että hän näyttäisi hyvältä (lisää tähän se missä näyttäisi hyvältä). Olen yhdelle miehelle tätä käyttänyt ja nyt tuntuu, että sillä on aina ne mun inhoamat jalassa, kun tunnustin, että inhoan niitä.
Onko sama mies, joka nuolee lautasensa?
Yhdessä kauppaan ja ostatte niin mukavat vaatteet kuin mahdollista, jotka sinun silmäsi vielä jotenkin miellyttävät.
Minusta kotona pitää voida pukeutua mukavasti, eli itseä miellyttävästi. Kumppanisi taitaa ajatella samoin, joten suhteenne tulevaisuus ei vaikuta hyvältä, ellette löydä kumpaakin miellyttäviä vaatteita.
Miten muuten itse pukeudut, kun olet kotona yksin? Miltä tuntuisi, jos joku vaatisi sinua pukemaan jotain toisenlaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska siihen liittyvä aistiyliherkkyys kaventaa vaatevalikoiman ainoastaan päällä mukavilta tuntuviin vaatteisiin. Ajattelin, että miehen kotivaatetuksen ykkösprioriteetti on mukavuus. Tarkoitukseni oli kertoa, että on olemassa myös muita mukavia housuja kuin pieruverkkarit. Anteeksi tästä.
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä kauppaan ja ostatte niin mukavat vaatteet kuin mahdollista, jotka sinun silmäsi vielä jotenkin miellyttävät.
Minusta kotona pitää voida pukeutua mukavasti, eli itseä miellyttävästi. Kumppanisi taitaa ajatella samoin, joten suhteenne tulevaisuus ei vaikuta hyvältä, ellette löydä kumpaakin miellyttäviä vaatteita.
Miten muuten itse pukeudut, kun olet kotona yksin? Miltä tuntuisi, jos joku vaatisi sinua pukemaan jotain toisenlaista?
Kotona yksin ollessa saatan pitää vaikka aamutakkia, tai vaikka jotain college-housuja (tosin ei roikkuvia). Mutta kun kumppani tulee, laitan joko farkut tai mukavan, lyhyen hameen. Haluan kuitenkin itse näyttää kotonakin kumppanin silmissä hyvältä. Pointtini onkin se, että on myös ihan kivannäköisiä, mutta silti mukavia kotivaatteita. Kun juuri persuksista roikkuvat ja muuten löysät vaatteet ovat minulle vaan valtava turn off.
Vierailija kirjoitti:
Onko sama mies, joka nuolee lautasensa?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska siihen liittyvä aistiyliherkkyys kaventaa vaatevalikoiman ainoastaan päällä mukavilta tuntuviin vaatteisiin. Ajattelin, että miehen kotivaatetuksen ykkösprioriteetti on mukavuus. Tarkoitukseni oli kertoa, että on olemassa myös muita mukavia housuja kuin pieruverkkarit. Anteeksi tästä.
Ma tajusin tuon heti jo siita sun ekasta kommentista. :) Nain meille on eri lailla ymmarrysta jaettu ;)
Jos sä rakastaisit sitä ihmistä, niin sä rakastaisit sitä sellaisena kuin se nyt on. Jos nainen on kaunis, niin se on sitä aina. Katsomassa kotihousujen tasoa. Sulla taitaa olla jotain neuroottisia ja kontrolliherkkyyteen liittyviä haasteita oman pääkoppasi sisällä.
kiertoon vaan pieruverkkarityypit
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään toi pieruverkkarinimike vie halut tyklänään.
Jos kumppanin vaatteet riittävät halun tappajiksi niin teillä ei ole mitään tulevaisuutta, sori nyt vaan. Tämä on ihan fakta.
Ei kai se kumppani mikään ajatustenlukija ole? Sanot suoraan, että sulta halut vähenee, kun pukeutuu tuolla lailla. Tarjoudut vaikka kauppaan mukaan makutuomariksi tms.