Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko tänne etelään lunta ollenkaan tänä vuonna?

Vierailija
02.01.2020 |

Onhan täällä syksyllä muutama pikkunen lumenriekale näkynyt mutta nyt on ihan paljasta ja lumetonta. Alan jo arvella, ettei pysyvämpää lunta tänä talvena tulekaan. Nyt on jo tammikuun alku ja plusasteita vähän joka toinen päivä.
Sinänsä kyllä ihan kiva. En pakkasta niin kaupaakaan lumesta puhumattakaan.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumen taju

Vierailija
22/28 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä koko syksy ja "talvi" ovat olleet painajaismaisen masentavia, joten toivon kunnolla lunta! On ollut vain pimeää ja märkää tihkua kuolemanharmaiden pilvien roikkuessa pään päällä. Aivan hirveää. Onneksi tänään oli edes aurinkoista!

Jep, minä en viitsi edes avata kaihtimia päivisin, koska ulkona on niin karsean näköistä, ettei sinne viitsi katsella.

Vierailija
24/28 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahalta näyttää :( Kuinka kauas pohjoiseen pitäisi muuttaa, jotta voisi olla varma, että talvella on lunta?

Pohjoisessa Keski-Suomessa on ollut enemmän tai vähemmän lumi maassa koko joulukuun. Tosin nyt paistaa ruoho maassa, kun parina päivänä on satanut. Joulut 2006 ja 2007 olivat täälläkin mustia.

25/28 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarviikkaan, mun puolesta sais jo vaihtua pohjoisen talvet etelään, ja sieltä etelän lämmöt tänne!

Vierailija
26/28 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä itkua on aina joulun tietämillä mutta helmikuun kaksi ekaa viikkoa kun alkaa niin urputus hiljenee seuraavaksi  9 kuukaudeksi. Tilastojen valossa lunta on tullut suomessa aina mutta lämmin kesä voi jäädä väliin.

Vierailija
27/28 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä koko syksy ja "talvi" ovat olleet painajaismaisen masentavia, joten toivon kunnolla lunta! On ollut vain pimeää ja märkää tihkua kuolemanharmaiden pilvien roikkuessa pään päällä. Aivan hirveää. Onneksi tänään oli edes aurinkoista!

Jep, minä en viitsi edes avata kaihtimia päivisin, koska ulkona on niin karsean näköistä, ettei sinne viitsi katsella.

Harmi. Minulla näkyy ikkunasta puisto ja vihreät nurmikot, kaunista.

Vierailija
28/28 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä satoi lunta... Sää tiedoitteiden mukaan plussa keli... lunta taivaalta plussa kelin aikana... mystistä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan