Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paksut pariskunnat tv ohjelma

Vierailija
02.01.2020 |

Ohjelma käsittelee parisuhteessaan lihoneiden intiimi ongelmia.

Pariskunta normipainoinen kun tapasi.

Esim yksi mies sanoi että ei voi kehua puolisonsa ulkonäköä, koska haluaa entisen takaisin.

Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gonamies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmiset ovat oikeita toisillee säilyy rakkaus niin terveenä kuin sairaana, lihavana tai laihana, rumana tai kauniina. Ihminen harvoin pysyy koko elämää tismalleen samankokoisena ja näköisemä

No ei se nyt ihan noin mene. Toki muutamat lisäkilot iän mukana ovat ihan ymmärrettäviä, eikä toisen tarvitse olla fitness-malli, mutta rakkaudessa on myös fyysinen puoli ja aika monelle ihmiselle puolison selkeä ylipaino on kova paikka.

Henkilökohtaisesti pyrin kyllä ihan kohteliaisuudesta puolisoa kohtaan pitämään itseni edes jonkinlaisessa kunnossa. Ihan samalla tavalla kuin perushygieniankin kanssa. En ole aina suihkunraikas, mutta ei tulisi mieleenkään haista päiväkausia pesemättömänä ja sanoa, että sinun pitää rakastaa minua hajuineni.

Ei se niin mene. Kyllä ihmisellä on myös joku vastuu itsestään ja oman kehonsa huollosta. On vähän turhan helppoa siirtää se vastuu toiselle ja edellyttää, että toinen haluaa sinua, vaikka tekisit kehollesi mitä.

Minua vähän ärsyttää tuo nykyihmisillä yleinen tapa heittäytyä avuttomaksi ja olettaa, että muut sitten mukautuvat ja hyväksyvät mukisematta seuraukset ja itse voi olla kuin sika vatukossa.

Jokainen saa päästää itsensä mihin tahansa kuntoon, mutta mitään oikeutta ei ole edellyttää toista haluamaan sitä, millaiseksi itsensä päästää. Erittäin itsekeskeinen ajattelutapa.

Jättäkö siis puolisosi jos tämä sairastuu ja joutuu syömään maksimimäärät konrtisonia, joka turvottaa muodottomaksi? Erittäin itsekeskeinen ajattelutapa.

Kortisonikortti pelattu!

Minä niin odotin sitä. Googlaa: argumenttivirhe olkinukke.

Säälittävään olkinukkeiluusi voin vastata, että en jättäisi. Vastaapa sinä tähän: ovatko kaikki suomalaiset ylipainoiset (miehistä 71% ja naisista 63%) sairastuneita kortisoninkäyttäjiä. Jatka vain itsellesi valehtelua.

Vierailija
22/36 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gonamies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmiset ovat oikeita toisillee säilyy rakkaus niin terveenä kuin sairaana, lihavana tai laihana, rumana tai kauniina. Ihminen harvoin pysyy koko elämää tismalleen samankokoisena ja näköisemä

No ei se nyt ihan noin mene. Toki muutamat lisäkilot iän mukana ovat ihan ymmärrettäviä, eikä toisen tarvitse olla fitness-malli, mutta rakkaudessa on myös fyysinen puoli ja aika monelle ihmiselle puolison selkeä ylipaino on kova paikka.

Henkilökohtaisesti pyrin kyllä ihan kohteliaisuudesta puolisoa kohtaan pitämään itseni edes jonkinlaisessa kunnossa. Ihan samalla tavalla kuin perushygieniankin kanssa. En ole aina suihkunraikas, mutta ei tulisi mieleenkään haista päiväkausia pesemättömänä ja sanoa, että sinun pitää rakastaa minua hajuineni.

Ei se niin mene. Kyllä ihmisellä on myös joku vastuu itsestään ja oman kehonsa huollosta. On vähän turhan helppoa siirtää se vastuu toiselle ja edellyttää, että toinen haluaa sinua, vaikka tekisit kehollesi mitä.

Minua vähän ärsyttää tuo nykyihmisillä yleinen tapa heittäytyä avuttomaksi ja olettaa, että muut sitten mukautuvat ja hyväksyvät mukisematta seuraukset ja itse voi olla kuin sika vatukossa.

Jokainen saa päästää itsensä mihin tahansa kuntoon, mutta mitään oikeutta ei ole edellyttää toista haluamaan sitä, millaiseksi itsensä päästää. Erittäin itsekeskeinen ajattelutapa.

Tässähän tapauksessa se mieskin on läski. Miksi se nainen viitsii sitä sängyssään katsella?

Niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gonamies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättäkö siis puolisosi jos tämä sairastuu ja joutuu syömään maksimimäärät konrtisonia, joka turvottaa muodottomaksi? Erittäin itsekeskeinen ajattelutapa.

Se, jolle vastasit, kirjoittaa, että ihmisellä on OMA vastuu kehonsa huollosta. Olen samaa mieltä. On epäkunnioittavaa puolisoaan kohtaan antaa itsensä rupsahtaa täysin ja vaatia, että puolison on aina rakastettava minua riippumatta millainen olen ja mitä teen. On epäkunnioittavaa puolisoaan kohtaan olla huolehtimatta itsestään. Se on puolison pitämistä itsestäänselvyytenä.

Sairauden tai lääkehoidon aiheuttamista ulkonäön muutoksista ei tässä ollut puhetta. Näihin ei liity välinpitämättömyys, laiskuus eikä puolison pitäminen itsestäänselvyytenä.

Vierailija
24/36 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kaikki jaksot katsottu. Mielenkiintoinen sarja, samaistuin.

Vierailija
25/36 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö vielä

Vierailija
26/36 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

16.5. alkaa Paksujen pariskuntien uusi eli kuudes tuotantokausi Areenassa!

Vierailija
27/36 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa ohjelmassa mies kertoo pitävänsä kyllä vaimostaan, muttei kykene enää eroottisesti virittymään koska ei ole pullukkaseksuaali.

Toisaalta ehkä miehen testosteronitasot nousisivat laihtumisen myötä niin paljon, että panettaisi vaikka vaimo näyttäisi miltä? Silloin riittäisi, että pelkkä mies laihduttaisi.

Vaikka kokisikin noin, ei rakastava mies sanoisi sitä tuolla tavalla. Se nainenhan kertoi että mies arvostelee ja haukkuu jatkuvasti. Hyi.

Tämä. Nainen haluaisi pitkiä esileikkejä mutta mies inhoaa kosketuksia, eikä pysty edes katsomaan vaimonsa vartaloa. Todella surullista.

Toisen kosketuksen inhoaminen kertoo myös ongelmallisesta suhteesta omaan kehoonsa, jopa kehohäpeästä. Vika ei ole välttämättä koskettajassa kun ei ole kyse mistään ei-toivotusta parisuhteesta. Pidän sarjan parisuhdeterapiaosuuksia hyvinä ja maanläheisinä. Kaikkea, kuten kiintymyssuhdemalleja tai henkilökohtaista kehohäpeää, ei ehditä sarjassa käsittelemään ainakaan kameran edessä.

Syy, miksi homma sujuu pareilla ja seksiäkin on enemmän, on siinä että he liittoutuvat yhdessä ratkaisemaan ongelmaa (paino ja kunto) , opettevat uusia keinoja ja tapoja sekä oppivat prosessin kulussa tuntemaan itseään ja toisiaan paremmin, joka myötä keskinäinen kommunikaatio paranee. Parempi keskinäinen kommunikaatio laskee stressi- ja kortisolitasoja, jolloin on myös helpompaa laihtua. Kun kortisolitasot ovat korkeat, ei laihdu, vaikka olisi tuhannen kilokalorin miinuskaloreilla joka päivä.

Vierailija
28/36 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin tulee Suomi-versio?

Suomalaiset eivät ole yhtä rempseitä ja avoimia. Ohjelman teko olisi sula mahdottomuus.

Vierailija
29/36 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun niin käy sitä yhtä naista sääliksi. Se mies on melkonen mulkero.

Kyllä. Todella tunnekylmän oloinen silmienpyörittelijä. Lapsellista inttää, että kaikki olisi hyvin kunhan nainen olisi taas saman painoinen kuin silloin joskus ennen. Ei pelkkä paino-ongelman korjaaminen korjaa parisuhdeongelmia. Sarjan pariterapeutti antaa fiksuja ohjeita tuollekin parille. Hän ei voi kuitenkaan pakottaa ketään noudattamaan niitä. Ja tuleehan tuo muissakin kokeista ja elekielestä ilmi, ettei tuo mies tunne vetoa vaimoonsa ja voi olla ettei välttämättä tunne vetoa edes naisiinkaan.

Vierailija
30/36 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi tuotantokausi 6 on nyt nähtävillä Ylen Areenassa. Mukana ensimmäistä kertaa naispari. Kaikki mukaan katsomaan. Pareja ohjaavat lääkäri, ravitsemusterapeutti ja parisuhdeterapeutti.

Aikaisemmilla tuotantokausilla on monelle miehelle tullut yllätyksenä se, että kun rasva sulaa vyötäröltä ja häpykummulta, kasvaa penis pituutta. Aiemmin se on ollut siellä rasvan alla piilossa. Tuo on asia, mistä ei tajuta puhua missään miehille. Suurinta osaa miehiä kiinnostaa oman peniksensä mitta.

Vierailija
31/36 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusin tuotantokausi katsottuna. Intuitiivinen syöminen on uusi juttu sarjassa. Ravitsemusterapeutti avaa ajatusta hyvin ja suurin osa pääsee myös jyvälle asiasta. Onhan tuo eri asia kuin ensimmäisellä kaudella tiukka patistaminen syödä linssejä ja härkäpapuja heti kylmiltään. Niillä korvattiin tanskalaisten rakastamaa pekonia?

Minua harmitti isäksi haluavan miehen puolesta kuitenkin se, ettei ravitsemusterapeutti antanut hänelle konkreettista ruokavaliota kun hänellä ovat kuitenkin vuodet loppumassa kesken muutenkin (hedelmällisyyden suhteen) ja oma testosteronivajeensa. Kun kerran laihtuminen nostaa tehokkaasti testosteronitasoja, pitäisi sen hoidoksi määrätä turvallisesti ja nopeasti laihduttava dieetti. Pakkohan se on olla olemassa jonkinlainen kompromissi mahdollisimman vähän ja paljon kehoa stressaavan laihduttamisen välillä? Kaksi kiloa kuukaudessa olisi ollut puolessa vuodessa jo 12 kiloa ja tehnyt terää testosteronitasoille.

Naisparin opettaja-puolison hidasta heräämistä alapäänsä kipujen aiheuttamaan avuntarpeeseen vasta yli 3 vuoden päästä synnytyksestä turhautti minua katsojana. Jos Tanskassa on koulutettuja ihmisiä olemassa hoitamassa alakerran ongelmia ja tanskalainen nainen muuten keskimäärin suomalaista vapautuneempi etsimään apua ongelmiinsa, oli turhauttavaa katsojankin seurata sitä että apua herättiin hakemaan vasta viime hädässä. Toivottavasti kukaan ei jää kotiinsa miettimään yksin tuollaisia asioita, jotka vaikuttavat koko elämään.

Vierailija
32/36 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen jakso uudesta kaudesta katsottuna. Jokainen on tietysti vastuussa itsestään ja omista syömisistään, mutten voi välttyä ajatukselta että paljonko vaikutusta on sen ankean miehen käytöksellä vaimonsa syömisiin, tunnesyömistä, lohtusyömistä mitä näitä nyt on. 

Vierailija
33/36 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana olla sinkku niin saa paisua vapaasti. (Toki pelkään että saan kohtauksen ja jään eloon kitumaan vuodeosastolla).

T. 115-kiloinen

Vierailija
34/36 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katspin kaikki kaudet, myös uusimman, muutamassa päivässä.

Olisi paljonkin kirjoitettavaa, mutta tässä muutama asia.

Niin samaa mieltä kuin 31/33: isäksi haluava mies olisi itsekin kaivannut muuta kuin intuitiivista syömistä. Niillä kiloilla hänen laihdutustuloksena ja myös vaimon tulos olivat onnettomia.

Ensimmäisellä kaudella ravitsemusterapeutti haukkui julmasti kolmekymppisen naisen hänen laihdutustuloksestaan, joka oli kuitenkin suht kiva ja nainen ei edes ollut reilusti yli satakiloinen. Se haukkuminen kuulosti julmalta. Nyt oltiin sallivuudessa menty toiseen ääripäähän, vaikka henkilö itse kaipasi selkeitä ja oikeasti lahduttavia ohjeita.

Koko sarjassa on järkyttänyt varsin nuorten, jopa alle kolmekymppisten, ihmisten äärimmäisen kehnot elintavat. Kehossa on monella puutostiloja ylenpalttisesta energiamäärästä huolimatta - tai juuri siksi. Kasvikset ovat no no - kööpenhaminalaisten "juppien" hörhöilyä. LIhaa sen sijaan mässytetään yli oman tarpeen. Ei ihme, että Tanskan talous porskuttaa Novo Nordiskin kehittämän laihdutuslääkkeen boostaamana.

Vierailija
35/36 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odotin jo Ozempicia näille helpottamaan laihdutusprosessia ja kun vielä tanskassa ollaan, mutta ei näkynyt. Miksihän eivät laittaneet kun eikö se nimeenomaan poista sitä himosyömistä ja nälän tunnetta vai olenko ymmärtänyt väärin?

Vierailija
36/36 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin eikun katsomaan sarjaa ja mietin monta kertaa, että onko siinä Mortenin iässä virhe, että ei voi olla 31 vuotta kun näyttää vähintään kymmenen, jopa kaksikymmentä vuotta vanhemmalta harmaantuvassa puolikaljussaan. Minusta se mies itse oli vastenmielinen näköinen, eikä komeammaksi muuttuisi edes laihtuessaan. Vaimollaan kauniit  kasvonpiirteet, ja hoikistuessaan olisi varmasti uoma, etenkin jos hieman meikkaisi. 

Muuten en viitsisi ulkonäköä kommentoida, mutta ihmetytti miten rumasti mies puhui vaimonsa ulkonäöstä kun itse ei ollut mikään komistus. Paitsi vaimonsa mielestä. Huoh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä