Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi peität näkymän kotiisi?

Vierailija
01.01.2020 |

Asun varsin kivalla alueella, ja olen ihmetellyt kun jotkin naapurit peittävät ikkunat ja parvekelasit vuorokauden ympäri. Jos olet itse tällainen hlö, niin miksi teet niin?

Kiinnostaa kuulla. Itse en edes omista verhoja ja sälekaihtimiakin pidän ainoastaan yöunien ajan -> usein vedän ne kokonaan pois jotta on tilava ja valoisa tunnelma kotona. :) minusta luo kivaa tunnelmaa, että verhot eivät ole ikkunassa.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa nähdä kolmekymppinen naikkosen ilkosillaan päätään raapimassa? :D

Jotain muuta tekemässä niin sitten kyllä. Heheh.

Suihkusta tullut nuori kaunis nainen hiuksiaan kuivaamassa. Mikä ettei?

T. Kauko Putki

Vierailija
62/77 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin samaa, esim. Voihan sitä käyttää sälekaihtimia auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En peitä. Asun Helsingin keskustassa, mutta en katutasossa ja ikkunan alla on puisto. Joku koirankusettaja sieltä voi halutessaan katsella, siinäpähän sitä. En liiku nakuna kotona, ja jos liikun, oma vika jos tuijottaa. Olen asunut myös sisäpihan 1. kerroksessa, enkä silloinkaan käyttänyt verhoja. Sitten on niitä ihmisiä, jotka asuvat erämaassa ja käyttävät verhoja. Ihan sama mulle, mitä porukka kotonaan verhoillaan tekee.

Vierailija
64/77 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta Alankomaihin jos tykkäät tuollaisesta menosta. Siellä on NORMI ettei ikkunoissa ole verhoja. On vähän ahdistavaa kun katse luonnostaan hakeutuu ikkunoihin ja kuitenkaan ei haluaisi katsoa...

Vierailija
65/77 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän säleverhoja siinä asennessa,  ettei vastapäisen talon asukkaat näkisi kotiini sisälle saakka. Naapuriasunnot ovat hieman korkeammalla kuin omani, ja jos ikkunat ovat verhotta sisälle näkee t o d e l l a  selvästi, ihan asunnon toiseen laitaan, lattiatasolle saakka - olen itsekin sen todennut ollessani naapurissa kylässä. Tapanani on liikkua kotona alasti, joten ajattelin naapureiden mukavuutta peittäessäni ikkunat, vaikka itse tykkäisinkin hieman vilautella joskus, varsinkin komealle naapurin miehelle. 

Vierailija
66/77 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina kadun puolen ikkunoissa verhot kiinni. En vaan jaksa laittaa niitä aamuisin auki ja hämärän tullessa taas kiinni. Helpompaa, kun ovat aina kiinni. Näkymä kadulle ei ole mitenkään kaksinen, joten ei ole edes mitään ihailtavaa maisemaakaan. Metsän puolella taas harvoin laitan verhoja kiinni. Keittiössä mulla ei edes ole sellaisia verhoja,  makuuhuoneeni ja työhuoneeni taas ovat yläkerrassa, joten ei ole tarpeen vedellä verhoja edestakaisin. Teen etätöitä kotona ja on mukava katsella, miten oravat kiipeilevät puissa ja linnut lentelevät ympäriinsä.

Vierailija
67/77 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä naapurin lapsiperheessä on aina verhot kiinni pihan puolella.

Vierailija
68/77 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisin kenenkään tölläävän kotiini sisälle?

Vierailija
69/77 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin talviaikaan olohuoneen kaihtimet ovat aina auki, kun aurinko ei paista ikkunasta sisään. Makkarissa on kaihtimet aina kiinni ja lisäksi on vielä paksut verhot pehmentämässä tilaa. Minua ei haittaa vaikka joku katselisikin ikkunaani. Asun neljännessä kerroksessa kadun puolella.

Vierailija
70/77 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuljen kotona tissit paljaana tai ilkosillani, enkä halua syytteitä sukupuolisiveellisyyden loukkaamisesta, jos joku ap:n kaltainen kurkistelija sattuukin olemaan kukkahattutäti tai joku muu mielensäpahoittaja.

Vierailija
71/77 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia kukaan yöllä pitäisi verhoja kiinni?

Koska kun herään yöllä vessaan,en halua nähdä pervon tarkkailevan ikkunan takana.

Vierailija
72/77 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikolliset näkevät sisään.

Vierailija
73/77 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakollakin herää kysymys, mitä nuo tyypit salailevat kotonaan kun pitää peittää näkymä. Eihän sitä kukaan toisia ikkunoista tiiraile, mutta pakollakin alkaa kiinnittää huomiota kun on verhot ikkunoilla koko päivän, että mitä outouksia siellä tapahtuu..

Mä en kyllä tiedä kellä naapureista on verhot kiinni ja kellä ei. Ei ole tullut katsotuksi koskaan niin tarkkaan. Joten kyllä te jotka tiedätte taidatte aika tarkkaan niiden naapureiden ikkunoita tuijottaa. Melko perverssiä touhua.

Vierailija
74/77 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa pihan puoleisen rapun asukkaat näkee sisälle, lisäksi kadulta näkyy, kun asun alakerroksessa.

Peitän ikkunat kaihtimilla ja verhoilla, koska en halua että töllistelevät sisälle. Kesällä ei tartte kun ei pidä sisällä valoja.

Vierailija
75/77 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En peitä. Asun Helsingin keskustassa, mutta en katutasossa ja ikkunan alla on puisto. Joku koirankusettaja sieltä voi halutessaan katsella, siinäpähän sitä. En liiku nakuna kotona, ja jos liikun, oma vika jos tuijottaa. Olen asunut myös sisäpihan 1. kerroksessa, enkä silloinkaan käyttänyt verhoja. Sitten on niitä ihmisiä, jotka asuvat erämaassa ja käyttävät verhoja. Ihan sama mulle, mitä porukka kotonaan verhoillaan tekee.

Juuri vastaavassa ympäristössä helsingissä näin koiria ulkoiluttaessani ikkunassa naisen perse paljaana ikkunaan päin pyllistellen, ihan vahingossa vilkaisten. Silmät hakeutuu haluamattakin pimeässä puistossa niihin harvoihin valoisiin ikkunoihin, ei tarvitse tuijotella.

Vierailija
76/77 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän kyttääjien takia pidän sälekaihtimet kiinni.

Vierailija
77/77 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😅😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä