Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isoimpia sisustusmokiasi?

Vierailija
01.01.2020 |

Itsellä varmaan se, kun halusin uuteen kotiin vähän itsenikin yllättäen valkoista ja vaaleaa. Tuli sitten valkoiset seinät ja hailukoita tehostetapetteja. No, nyt sen koko 12v mitä ollaan asuttu olen kaivannut värejä.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi voit aina lisätä värejä huonekaluilla, tekstiileillä, koriste-esineillä jne.

Vierailija
2/41 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi voit aina lisätä värejä huonekaluilla, tekstiileillä, koriste-esineillä jne.

Juu, sitä olen tehnytkin, mutta ei se ole sama. Jotenkin vaan rakastan sitä kun huoneissa on seinissä vahvoja värejä. On kodikas. Ihan lähivuosina aletaan tekemään pintaremonttia ja mulla on jo valittuna muutama erittäin runsaskuvioinen ja värikäs tapetti :D Onneksi olen kesäkotimme sisustukseen pystynyt kanavoimaan tätä värien kaipuuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi sisustustarrat seinissä on karmeat. Yritin varovasti poistaa ja lähtee tapetitkin mukana. Uusi tapetointi onkin sitten isompi homma.

Vierailija
4/41 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikean matot lastenhuoneissa, jotka kerää kaikki roskatja hiukset jne

Vierailija
5/41 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun laitoin asuntooni verhot. Kaunis vanha talo ja upeat ikkunat eivät verhoja kaipaa.

Vierailija
6/41 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun laitoin asuntooni verhot. Kaunis vanha talo ja upeat ikkunat eivät verhoja kaipaa.

No tuo virhe on ainakin helppo korjata!

Ap

Vierailija
7/41 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikytvuotta sitten oli kaikkea sinistä, sininen sohvakin. Hyi.

Vierailija
8/41 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sininen tulossa taas muotiin!

Vierailija
9/41 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan Askosta hankitut Omega-sarjan piirongit. Viimein kyllästyin niihin, laitoin palasiksi ja energiajätteisiin. Tilalle on tullut aitoja 50-luvun täyspuisia huonekaluja kaikkine elämisen jälkineen.

Vierailija
10/41 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, sitä olen tehnytkin, mutta ei se ole sama. Jotenkin vaan rakastan sitä kun huoneissa on seinissä vahvoja värejä. On kodikas. Ihan lähivuosina aletaan tekemään pintaremonttia ja mulla on jo valittuna muutama erittäin runsaskuvioinen ja värikäs tapetti :D Onneksi olen kesäkotimme sisustukseen pystynyt kanavoimaan tätä värien kaipuuta.

Miksi odotat vielä pari VUOTTA jos tuo häiritsee? Muutama tapettirulla ja maalipurkki ei hirveitä maksa ja nykyiset easy up tapetit on superhelppoja laittaa. Minä tapetoin ja maalaan useinkin, eilen tapetoin keittiöstä yhden seinän ja tänään päätin maalata eteisen.

Vierailija
11/41 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydyin asuntoa ostettaessa keskinkertaiseen koppiin, tästä ei saa oikeasti hienoa millään sisustamisella.

Vierailija
12/41 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdoin välttämättä olkkariin tehosteseinän upeasta tapetista, joka hinnaltaankin oli varsin upeaa. Olisihan siitä tullutkin hieno mutta lämäistiin se seinään ylösalaisin ja kuvio sattui olemaan sellaista että sen huomasi olevan väärin. Tajuttiin vasta kun seinä oli valmis ja tarkemmin alettiin ihastelemaan meidän hyvää makua. 

Vierailija
13/41 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi odotat vielä pari VUOTTA jos tuo häiritsee? Muutama tapettirulla ja maalipurkki ei hirveitä maksa ja nykyiset easy up tapetit on superhelppoja laittaa. Minä tapetoin ja maalaan useinkin, eilen tapetoin keittiöstä yhden seinän ja tänään päätin maalata eteisen.

Tehdään sitten kerralla vähän isompi remontti, mm osa lattioista ja varmaan keittiö. Vielä ei kannata alkaa. Ap

Vierailija
14/41 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahdoin välttämättä olkkariin tehosteseinän upeasta tapetista, joka hinnaltaankin oli varsin upeaa. Olisihan siitä tullutkin hieno mutta lämäistiin se seinään ylösalaisin ja kuvio sattui olemaan sellaista että sen huomasi olevan väärin. Tajuttiin vasta kun seinä oli valmis ja tarkemmin alettiin ihastelemaan meidän hyvää makua. 

Ai saakeli :D haluatko kertoa että mikä tapetti kyseessä? Ap

Vierailija
15/41 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltaiset tapetit olohuoneessa. En tykkää keltaisesta lainkaan mutta mies halusi nuo ja kun ei muuhun sisustukseen puuttunut niin en tohtinut kieltää. Koko sen kymmenen vuotta inhosin niitä, oli vaikea yhdistellä sohvien ja verhojen ym. kanssa.

Eron jälkeen maalasin tapetit piiloon.

Vierailija
16/41 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on edelleen se parinkymmenen vuoden takainen sininen keittiö. Tykkään kyllä edelleen.

Vierailija
17/41 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksion jokaisessa huoneessa eri tehosteväri matoissa/verhoissa/sisustustyynyissä/koriste-esineis jne.😂

Keittiö limenvihreä (välitilassa limenvihreet laatat)

Olohuone punainen ja oranssi

Makkkari violetti/purppura

Kylppäri turkoosi

😆

Vierailija
18/41 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se puhallettava nojatuoli oli vähän outo.

Vierailija
19/41 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksion jokaisessa huoneessa eri tehosteväri matoissa/verhoissa/sisustustyynyissä/koriste-esineis jne.😂

Keittiö limenvihreä (välitilassa limenvihreet laatat)

Olohuone punainen ja oranssi

Makkkari violetti/purppura

Kylppäri turkoosi

😆

Tämähän kuulostaa hauskalta!

Vierailija
20/41 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseen asuntooni koko sisustus Ikean halvinta lastulevyroskaa, mustaa ja valkoista. Eteisessä oli väripilkkuna kirkuvan punainen pieni lack-hyllykkö :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi