Hypoxi, kokemuksia?
Kommentit (47)
Kävin kokeilemassa Hypoxia, mutta kieltäydyin heidän mittauksistaan. Olen samaa mieltä kuin muutama muukin täällä, että mittanauhan löysyys ja tiukkuus ovat mittaajan käsissä eikä mikään ehdottoman totuudellinen toimenpide. Hypoxi ei tuonut minulle mitään hyötyä.
On kokemusta. Ja en suosittele, ellet sitten halua tietoisesti tulla huijatuksi. Aluksi sut mitataan mittanauhalla ja annetaan erittäin niukkaenerginen ruokavalio noudatettavaksi. Nuo laitteet ovat täyttä huuhaata ja jos laihdut, niin se perustuu siihen että et syö juuri mitään.
Minulla oli e-passissa vanhentuvia varoja ja käytin ne Hypoxiin - en laihtunut yhtään, mitään muutosta en havainnut, mittaus oli epätarkka. En voi suositella.
Laiskoille ja tietämättömille..hypox
Aloittakaa Hyrox niin lähtee läskit ja oikeasti kunto kasvaa
Minulla hypoxista hyvä kokemus. Lähtötilanne 165cm/63kg/40v. Tein alkuun ja loppuun InBody mittauksen ja otettiin mitat myös mittanauhalla. Lopputilanne 12kr/1kk jälkeen: paino -2,2kg josta rasvaa -3kg ja lihasta +0,8kg. Sentit lähtivät vatsan alueelta. Liikuntaa harrastin hypoxi-jakson ajan normaalisti, eli lihaskuntoa 2-3krt/vko (ei hypoxi-päivinä) ja kävelyä välipäivinä 8000-10000 askelta. Ruokailuun en tehnyt muutoksia, mutta syön melko terveellisesti muutenkin. Samalla treenillä ja ruokavaliolla en saanut tuloksia ilman hypoxia.
Kokeilin Hypoxia ja minulle toimi hyvin. Minulle tehtiin oma ruokavalio ja se ei todellakaan ollut mikään näännytysruokavalio. Ruokavailo joka minulle tehtiin, niin en jaksanut kaikkea siitä edes syödä. Muhkurat reisissä silottuivat selvästi ja takki menee nyt paremmin päälle.