Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hypoxi, kokemuksia?

Vierailija
01.01.2020 |

onko kokemuksia hypoxista?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä/mikä se on?

Jotain puoskarointia?

Vierailija
2/39 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siihen ei yhdistä dieettiä niin ei mitään vaikutusta. Itse en siis yhdistänyt. Muistuttaa tylsää kuntopyöräilyä mutta paljon kalliimpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi mennä testaamaan tätä. Onko kellään kokemusta, että löhtikö kiloja/senttejä?

Vierailija
4/39 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistaa kyllä selluliittiä ja nestettä.

Vierailija
5/39 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkäaikaisia vaikutuksia olette huomanneet? onko vaan "bileet illalla" ja mekko ei mahdu päälle pikaratkaisu 

Vierailija
6/39 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainoinen, mutta ylimääräistä rasvaa on nimenomaan keskivartalolla jonka nyt yritän saada hypox jaksolla pois. Olen kohta puolessa välissä 12 kerran hoitojaksoa, mutta mitään silmin nähtävää muutosta ei ole tapahtunut. En tosin ole aivan noudattanut ruokavaliota. Se on minulle liian kevyt, koska hypoxin lisäksi treenaan salilla 3 krt viikossa ja tarvitsen ravintoa jotta lihakset eivät kuihdu. Sanoivat että jotain lähtee ihan varmasti vaikka ihminen söisi koko jakson ajan pelkkää pizzaa... Tiedä siitä sitten. 

Kovat odotukset edelleen. Koska viime kerralla joku nainen oli puolivälimittauksessa ja kuulin häneltä lähteneen kiitettävästi senttejä joka puolelta. Vaikutukset ovat ilmeisetsi hyvin hyvin yksilöllisiä ja se miten muuten elää ja syökö ohjeiden mukaan jne. vaikuttaa paljon.

Vierailija
7/39 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimi tosi hyvin, lähti paljon rasvakertymiä alueilta, jossa ne olivat olleet jumissa ties kuinka pitkään. Alkumittauksen ja loppumittauksen välillä lähti senttejä tosi runsaasti yhteenlaskettuna, jotain 30 cm muistaakseni. On rahanarvoinen. 

Vierailija
8/39 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypoxia olisikin sitten aivan eri asia.

Vierailija
9/39 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen normaalipainoinen, mutta ylimääräistä rasvaa on nimenomaan keskivartalolla jonka nyt yritän saada hypox jaksolla pois. Olen kohta puolessa välissä 12 kerran hoitojaksoa, mutta mitään silmin nähtävää muutosta ei ole tapahtunut. En tosin ole aivan noudattanut ruokavaliota. Se on minulle liian kevyt, koska hypoxin lisäksi treenaan salilla 3 krt viikossa ja tarvitsen ravintoa jotta lihakset eivät kuihdu. Sanoivat että jotain lähtee ihan varmasti vaikka ihminen söisi koko jakson ajan pelkkää pizzaa... Tiedä siitä sitten. 

Kovat odotukset edelleen. Koska viime kerralla joku nainen oli puolivälimittauksessa ja kuulin häneltä lähteneen kiitettävästi senttejä joka puolelta. Vaikutukset ovat ilmeisetsi hyvin hyvin yksilöllisiä ja se miten muuten elää ja syökö ohjeiden mukaan jne. vaikuttaa paljon.

Minkälainen annettu ruokavalio on?

Vierailija
10/39 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahkerasti mainostaa, mutta mitä se hoito maksaa ?

Eikö sitä tarvitse ilmoittaa. Kampaajillakin pitää/ pitäisi olla hinnasto näkyvillä.

Vierailija
11/39 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin pohdin tätä. Mietin juuri sitä että mikä mahtaa olla Hypoxin vaikutus vs. kalorivajeen vaikutus. Itse olen 171/56 ja hyvässä kunnossa joten varsinaista laihdutettavaa ei ole. Jaloissa on silti näkyvää selluliittia, josta en siis treenillä ja ruokavaliolla ole eroon päässyt.

Vierailija
12/39 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto, kokemuksia?

Vierailija
13/39 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypnoosi toimii paremmin 🤣

Vierailija
14/39 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos läski joka ei ole juuri kuntoillut, alkaa liikkumaan, paino laskee lisääntyneen liikunnan takia.

Vierailija
15/39 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin saa lähettää rahaa. Vaikka 10 eur/ylipainokilo. Kaikki mukaan!

Vierailija
16/39 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vuosi pari sitten muutamat nimeltä mainitsemattomat tunnetut naiset kehuivat aloittaneensa Hypoxi-kuurin, kun se on muka niin tehokas. Läskit karisee ja paino laskee. Juu-u. Mistä johtuu, että nuo naiset ovar edelleen yhtä pulleita kuin ennenkin, elleivät sitten julkaise vain vanhoja kuvia, mitä en tosin usko. 

Vierailija
17/39 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisen humpuukia . Ja hirvittävän kallista.

Vähän vaikutusta muotoihin ,mutta sitäkin enemmän rahat vähenevät asiakkailta.

En mee ikinä.

Vierailija
18/39 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin syksyllä 4 viikon tehohoitojakson ja tulokset olivat erittäin hyvät! Kiloja lähti maltilla, mutta senttejä, varsinkin vyötäröltä, sitäkin enemmän! Tykästyin hoitoon niin, että jatkan edelleen ylläpitävää hoitoa. Hikoilen nykyään herkemmin ja enemmän eli hoidolla sain uinuvan aineenvaihdunnan heräämään. Niin, ja niitä kiloja ja senttejä karisee edelleen! Iso suositus 👍🏻

Vierailija
19/39 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla kokemuksia? Kiinnostaisi kovasti käydä testaamassa! Olen ymmärtänyt, että hyviä tuloksia jo muutaman käyntikerrat jälkeen.

Vierailija
20/39 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi