Hypoxi, kokemuksia?
Kommentit (39)
Tulee kyllä julmettu kilohinta, mutta tässä onkin ideana se että hoikistuminen ja kiinteytyminen pyritään kohdistamaan nimenomaan alavartaloon erikoislaitteen painevaihteluilla.
Jos ylipainoa on 20 kg niin pelkästään sillä että jättää kaikki hiilarit pois ja syö kohtuullisen määrän normaliruokaa, juo 2l vettä päivässä ja liikkuu kevyesti tunnin päivässä joka päivä. Lähtee taatusti 2kg /kk, mutta usein rasva alkaa lähtä ensin sydämen lähistöltä eli yläkropasta ja ihan viimeisenä alaraajoista.
Vierailija kirjoitti:
Mulla toimi tosi hyvin, lähti paljon rasvakertymiä alueilta, jossa ne olivat olleet jumissa ties kuinka pitkään. Alkumittauksen ja loppumittauksen välillä lähti senttejä tosi runsaasti yhteenlaskettuna, jotain 30 cm muistaakseni. On rahanarvoinen.
t: Hypoxiyrittäjä
Sanotaan nyt niin että suosittelen kokeilemaan jos on rahaa laittaa yli vajaat 800 euroa johonkin täysin epävarmaan. Ihan hurjan kallista touhua enkä ihan just nyt tiedä onko painepuvussa makaamisella mitään niitä hyötyjä mitä sillä mainostetaan, on jotenkin niin tehottoman tuntuista.
Tulokset voi manipuloida helposti koska yrittäjä itse mittaa alussa ja lopussa. Mittanauhan paikkaa vähän vaihtamalla ja hiukankin kireämmälle laittamalla saa ainakin sentin huijattua. Eli esim oman mittauksen mukaan olen laihtunut lonkkaluiden kohdalta 1 cm, mittaaja saa 2 cm.
Loppupainokin pitäisi mitata samaan aikaan päivästä kuin alkupaino ja samat vaatteet päällä, että saa edes jonkinlaisen oikean käsityksen.
Jos menette hoitoon niin suosittelen että mittaatte tarkasti itsenne, niin sentit kauin painonkin.
Kävin ekakertaa, niin voin vaan sanoa että hiki tuli kävelymatolla. Vaikka harrastan urheilua, niin tää on kyllä hyvä. Ainankin itse tykkään, kun sovitaan aikataulu. Kalenteri elämää! Josta ole poikennut niin monta kertaa..
Mahdollinen laihtuminen perustunee ruokavalioon. Painepuku ei ainakaan itselläni vaikuttanut millään tavalla, kun olin aiemminkin syönyt ohjeiden mukaan enkä ole ylipainoinen. Toisin sanoen saman tai paremman tuloksen saa googlamalla vähähiilarisen ruokavalion, ja 800 euroa säästyy.
Se hypoxi yrittäjä vai onko se nyt palkattu työntekijä ottaa kuulemma joka kerralla jotain mittoja/tai muuta. Ilmeisesti että näkee lähtötilanteen ja miten on kuuri vaikuttanut. Mitä se oikeen niinku sitte tekee ja joutuuko siinä oleen alusvaatteisillaan?
Vierailija kirjoitti:
Se hypoxi yrittäjä vai onko se nyt palkattu työntekijä ottaa kuulemma joka kerralla jotain mittoja/tai muuta. Ilmeisesti että näkee lähtötilanteen ja miten on kuuri vaikuttanut. Mitä se oikeen niinku sitte tekee ja joutuuko siinä oleen alusvaatteisillaan?
Tämä kiinnostaisi minuakin. Osaisiko joku kertoo?
Kävin ilmaisella tutustumiskäynnillä.
Ikäni reilu 50v ja olen normi painoinen. Oli kyllä mielenkiintoista! Asuna oli pitkähihainen ohuehko paita ja pitkälahkeiset ohuet, minulla bambu, housut ja sukat. Eli alusvaatteisilla ei olla, eikä mitata.
Olin käynnin jälkeen illalla _todella väsynyt_! Liikun normisti päivittäin reilu 10000 askelta, reipasta kävelyä ulkona yms. Eli kuntoni on aivan hyvä. Tuo hypoxi ali- ja ylipaine pukuineen todella vaikutti kropassa.
Mietin nyt jatkoa joka houkuttaa kyllä kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Itse aloitin syksyllä 4 viikon tehohoitojakson ja tulokset olivat erittäin hyvät! Kiloja lähti maltilla, mutta senttejä, varsinkin vyötäröltä, sitäkin enemmän! Tykästyin hoitoon niin, että jatkan edelleen ylläpitävää hoitoa. Hikoilen nykyään herkemmin ja enemmän eli hoidolla sain uinuvan aineenvaihdunnan heräämään. Niin, ja niitä kiloja ja senttejä karisee edelleen! Iso suositus 👍🏻
Huomenna meen kokeilemaan. Saatan ostaa kk jakson.
12 kerran hoitojakso takana. -19cm lähti vartalosta senttejä.
Kallis, mutta hyvä on kyllä.
Ei toiminut minulla, rahat meni läski jäi😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kiinnostaisi minuakin. Osaisiko joku kertoo?
Minä kävin myös ilmaisella kokeilu kerralla. Ainakaan siinä ei mitattu yhtään mitään. Piti sermin takana riisuuntua lyhyet kalsarit sai jättää ja se hyppxi nainen antoi semmosen alusvaatteen minkä sermin takana laitoin päälle. Sitte se nainen auttoi semmosen kumipuvun päälle. Sitte kävelin semmosella kävely matolla se puku päällä hiki tuli kyllä.
Kokeilin joskus. Kallista ja tulokset mitätöityy aika nopeasti. Nyt olen lisännyt etäpäivien jumppaan viiden minuutin lymfajakson ja nesteet on kadonneet hyvin kropasta, jopa hellejaksoilla.
Mahan rummuttaminen on tehnyt ihmeitä mahalleni.
Kävin joskus n 6 v sitten. Ikää tuolloin 47 165cm /75 kg
Itsellä juurikin ongelmana raskaat paksut jalat (suhteessa yläkroppaan), hidas aineenvaihdunta, selluliittia ja pahkuraisia rasvakertymiä hormonihoidoista (ja liikkumattomuudesta).
En kyllä pystynyt noudattamaan ruokavaliota ihan ohjeiden mukaan, erityisesti aamiainen jäi usein väliin tai oli tyyliin 1 jogurtti.
Hoidon jälkeen jalat oli tosi kevyet, olisin voinut tanssia sieltä pois, nesteet ja kuonat lähtee liikkeelle.
Noin kk aikana lähti pari kiloa.
Senttejä max 1.5- ehkä jostain kohtaa 2.
Mittaamisen kanssa kehottasin olemaan itse aktiivinen ja mittaamaan samat paikat myös itse kotona alussa, keskellä ja lopussa, koska itsellä tuli kieltämättä vähän se olo, että olikohan se mittanauha 1.kerralla vähän löysemmällä ja lopussa vähän tiukemmalla jotta lopputulos saadaan näyttämään paremmalta.