Minkä alan maisterintutkintoa arvostat eniten?
Kommentit (56)
Ei väliä, kunhan on maisteri niin tämä tyttö on myyty. Olenhan itsekin AMK tason korkeakoululainen. Jostain syystä nämä eivät ole minua jaksaneet katsoa kuin hetken, mutta uskon vahvasti että minullekin löytyy se kultainen oksa ja oma maisteri muhkean tilipussin ja Teslan kanssa.
Uimamaisterin.
Eivät huku veneestä sepalus auki.
Avaruustieteen tutkijaa, sillä siinä on ala, jossa ei ihan rehellisesti ole saatu aikaan yhtään mitään Einsteinin kuoleman jälkeen. Niin no jos paria rakenteilla olevaa mars-mönkijää ei lasketa.
Lääketieteessä ei ole maisteritutkintoa.
Itse arvostan arkkitehdin tutkintoa, kauppatieteellistä ja oikeustieteellistä tutkintoa. Maisteritutkintoja matematiikasta, fysiikasta ja tietojenkäsittelytieteestä.
Vierailija kirjoitti:
Lääketieteessä ei ole maisteritutkintoa.
Itse arvostan arkkitehdin tutkintoa, kauppatieteellistä ja oikeustieteellistä tutkintoa. Maisteritutkintoja matematiikasta, fysiikasta ja tietojenkäsittelytieteestä.
Jnkn maisterintutkinnon arvostamisella saa pyyhkiä hanuria. Valiettavsti.
Vierailija kirjoitti:
lääketieteen
Lääketieteen lisensiaatin, psykologian maisterin, kauppatieteen maisterin, oikeustieteen maisterin ja tekniikan maisterin tutkintoja.
Mulla on kolme maisterintutkintoa yliopistoista :)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kolme maisterintutkintoa yliopistoista :)
Onpahan sulla sitten murehdittavaa kiikkustuolissa :(
Luuletteko, että joku paperi jostain opistosta tukee kenestäkään yhtään mitään? Haloo...tiede kyllä todellakin on uusi " uskonto".
Fysiikan, matematiikan, tähtitieteen maistereita arvostan, koska nuo alat vaativat sellaista älykkyyttä, jota itselläni ei ole.
OTM, KTM, LL, ELL (eläinlääketiede), DI joiltakin aloilta sekä suomen kielen ja vieraiden kielten tutkintoja, erityisesti muun kuin englannin tai ruotsin.
Niin ja opettajia ja matemaattisia aineita.
Vierailija kirjoitti:
Luuletteko, että joku paperi jostain opistosta tukee kenestäkään yhtään mitään? Haloo...tiede kyllä todellakin on uusi " uskonto".
Tämä kommenttisi kertoo sinusta. kenties enemmän kuin osaat kuvitellakaan. Ei suoritettu tutkinto tietenkään paljoa kerro, vaan kuinka paljon kertoo se, ettei mahdollisesti omaa minkäälaista tutkintoa (ei ammattikoulusta saati korkeakoulusta/ yliopistosta) nykyisin lainkaan. - Toki hieman riippunee ikäluokasta, joten täsmennän ikäluokasta 35 - 50 vuotiaat.
Kielten.