Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö sen tunteen kun tekisi mieli stailata joku ystävä?

Vierailija
01.01.2020 |

Joskus tylsistyneenä näkee jonkun ihmisen ja alkaa miettimään mielessään miten hiukan tuunaamalla tämän ulkonäköä/vaatetusta saisi todella upean lopputuloksen. Mut ei tietenkään kehtaa tai voi sanoa tätä ääneen, ellei ole läheinen ystävä tms.

Voin antaa esimerkin. Mulla on tuttava jolla on todella kauniit kasvonpiirteet luonnostaan. Jotenkin hän ei tajua sitä itse tai osaa ollenkaan miettiä mikä näyttäisi hyvältä. Hänellä on luonnostaan tosi upeat suorat valkoiset hampaat ja erittäin kaunis hymy ja paksut huulet. Upeat syvänvihreät silmät ja pitkät ripset ja myös hyvä, rypytön kuulas iho. Hänellä monesti todella kuivat huulet, että ihan suht kaukaakin sen näkee. Ei vain välitä itse. Näkee siis että todella kuivat ja hampaiden/huulen puremisen jäljet näkyy alahuulessa. Jos hän laittaisi todella kosteuttavaa huulirasvaa ja ehkä pikkaisen jotain sävyä, niin olisi ihan mahtava ja valloittava hymy! En oo suoraan sanottuna kenelläkään nähnyt niin mahtavaa hymyä. En puhu pelkästään hampaista/suusta vaan myös kasvot.
Hänellä on suht pitkät hiukset, mutta todella ohuet. Siis todella ohuet ja pitkä roikkuva tasapitkä malli ei vaan näytä hyvältä...myös selvästi kuivat latvat jotka on eripituiset. Aina suoristaa ne hiirenhännät rintojen päälle. Aina mietin mielessäni, että olisi kertakaikkiaan upean näköinen jos leikkaisi olkapäille hiukset, pesisi esim. silikoonittomalla ja sulfaatittomalla tuuheuttavalla shampoolla hiuksensa ja antaisi ilmakuivua ilman suoristamista myöskään. Leikkaisi ihan hiukan kevyttä otsatukkaa toiselle puolelle otsaa. Sopisi hänen kasvojenpiirteisiin todella upeasti ja toisi hyviä piirteitä esille kauniisti, toisin kuin roikkuva ohut hiirenhäntä.
En kehtaa ehdottaa hänelle, koska ei olla läheisiä.
Hänestä tulisi noilla pienillä muutoksilla uskomattoman kaunis.

Epäreilua että itsellä on surkeiden geenien myötä rumat kasvojenpiirteet ja tosi rumat hampaat. Toisilla on niin upeet ja sitten ei osata laittautua yhtään.

:(

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ole käynyt mielessänikään.

Vierailija
2/27 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihastunut kaveriisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin antaa toisen esimerkin. Eräs nainen blondaa hiuksensa aina ihan platinaksi (oma väri tummanruskea) ja niistä näkee selvästi, että on todella kärsineey ja vahingoittuneet varsinkin päältä. Hänellä on lähestulkoon aina ruma tyvikasvu. Värjäisi edes luonnollisen vaaleaksi johon tyvikasvu ehkä sulautuisi joukkoon ja olisi tyylikäs. Mutta tyvestä kellertävä, hopeashampoon tuomat hopeahkot raidat epäluonnollisessa platinablondissa ei vaan näytä hyvältä! Miksi väkisin yrittää pitää sitä blondia ja tuhota hiuksensa? Ei imartele ketään. Hänellä on ruskeat silmät ja nätit ruskeat kulmakarvat ja jos värjäisi tummanruskeaksi hiuksensa niin olisi todella kaunis. Jos olisin hän, pikapuoliin menisin värjäyttämään takaisin omaan väriin ja ottaisin jonkun kosteuttavan tehohoidon....

Vierailija
4/27 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ihastunut kaveriisi

Ehkä vähän. Mutta tykkään luonnollisesta kauneudesta ja tavoista laittautua ja kaunistaa itseään mahdollisimman minimaalisella meikillä ja siksi kiinnostaa ajatus stailata muita.

Vierailija
5/27 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen ja toisinaan mietin tällaisia asioita kavereiden tai tuttujen kohdalla, koska itseäni kiinnostaa vaatteet, meikit, hiukset ym ja itselleni laittautumimen ja ulkonäköön panostaminen on tärkeää. Samalla kuitenkin tiedostan, että kaikkia kyseiset asiat ei vain kiinnosta (tai kiinnostaa vähemmän kuin itseäni) ja toisaalta mielipiteitä, makuja ja tyylejä on vaan niin erilaisia ja hyvä niin.

Vierailija
6/27 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis siinä mielessä, että tunnen pari ankkahuulta, joiden mielestä se on kaunista. No kun ei ole.

Vierailija
7/27 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on omat värit, siis että pukeutuu ja meikkaa omien värien mukaan. Joskus näkee mielenkiintoisia yhdistelmiä.

Ei ap

Vierailija
8/27 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on niin monenlaisia... Voi olla että he eivät oikeasti tykkäisi toteuttamistasi muutoksista vaikka hyvää tarkoitat.

Aina kun käyn ostamassa uudet silmälasit myyjät ovat sitä mieltä että mulle sopii ehdottomasti pyöreät lasit. Mutta kun laitan ne päähäni ne näyttää joka kerta ihan käsittämättömän rumalta. Silläkin uhalla että näytän kolholta möröltä valitsen aina ne omaa silmää miellyttävät sillä valitettavasti joudun omaa pärstääni päivittäin sietämään.

Vierailija
9/27 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun entisellä työpaikalla eräs nainen joka käyttää ihan järkyttävän kerroksen meikkiä päivittäin sanoi minulle kerran että hän aina miettii että haluaisi meikata ja stailata minut joskus. Minä taas olen aina miettinyt että pesisi naamansa kun on niin kamala meikki, mutta en viitsinyt sitä päin naamaa sanoa.

Vierailija
10/27 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla todellista! Kiva, kun työkaverit miettis tollasta musta. Tyyliin hiukset pitäis pätkästä, laittaa raitoja, pikkusen botoxia sibeliusryppyihin, ihon laserointi tai kasvojen kohotus, hampaiden oikominen ja valkaisu. Ei hel**tti. Hyväksykää ihmiset omina persooninaan.

Vierailija
11/27 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tavallaan tunteen. Siskoni ja minä olemme aika samannäköisiä, nättejä nuoria naisia. Siskoni nyppii kulmansa niin... että ärsyttää aina kun näen hänet. Ne ovat aivan kamalat ja rumentavat häntä paljon. Olen pari kertaa meikannut hänelle mallin, että näin annat kasvaa ja muotoilet. Mut ei. Sitten hän kuitenkin tuskailee itsekin sen kanssa, että kun eivät ihan imartele ja kulmat ovat hänen ongelmansa. Mutta ei sitten kuitenkaan voi mukailla kulmankaarta vaan nyppii ne ohuiksi ja synkän mataliksi, todella mataliksi. Ne ovat hirveät, mutta minkäs teet.

Vierailija
12/27 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa, jos joku stailaisi minut! En osaa itse eikä kiinnosta laittautuminen, mutta haluaisin silti olla kivan ja kauniin näköinen.

Vierailija
13/27 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen sellaisia ihmisiä joka päivä, mutta ajattelin antaa kaikkien kukkien kukkia, ei ole minulta pois.

Vierailija
14/27 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stailatkaapa sitä sisäpuoltanne myös.

Vierailija
15/27 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla todellista! Kiva, kun työkaverit miettis tollasta musta. Tyyliin hiukset pitäis pätkästä, laittaa raitoja, pikkusen botoxia sibeliusryppyihin, ihon laserointi tai kasvojen kohotus, hampaiden oikominen ja valkaisu. Ei hel**tti. Hyväksykää ihmiset omina persooninaan.

Mä ainakin itse sanoin, että mua kiinnostaa nimenomaan LUONNOLLINEN kauneus, tavat stailata ja kaunistautua luonnollisilla tavoilla. Esim. oma hiusväri paras ja hyvinvoivat hiukset kauniilla leikkauksella.

Puhuin stailauksesta nimenomaan siinä mielessä, että henkilö X on upean luonnonkaunis ja pienillä muutoksilla olisi oman makuni mukaan ihan täydellinen, kun ymmärtäisi hoitaa huuliaan, pätkäistä kärsineet latvat jne. Kyse ei ole mistään kauneusleikkauksista tai mistään tommosesta tai edes raskaasta meikistä!

-Ap

Vierailija
16/27 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotakin mietin kyllä, esim. yks kaverini, liki nelikymppinen mutta hoikka, näyttäis tosi hyvältä jos a) pistäisi edes vähän ripsaria ja huulikiiltoa (on tosi valjun, väsyneen ja värittömän näkönen meikittä)

Ja b) hänellä kasvaa leuan ja posken luomista pitkät, mustat karvat. Leikkaisi ne edes...

Vierailija
17/27 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ihastunut kaveriisi

Ehkä vähän. Mutta tykkään luonnollisesta kauneudesta ja tavoista laittautua ja kaunistaa itseään mahdollisimman minimaalisella meikillä ja siksi kiinnostaa ajatus stailata muita.

Tässä ap siis.

Vierailija
18/27 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat pillifarkkuihin ja?

Vierailija
19/27 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten kulmakarvat on yleensä ainoa juttu mikä saattaa joskus häiritä minua noin.

Vierailija
20/27 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin edes tiedät mitä sana ystävä tarkoittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme