Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muija kohta huutanut tunnin ULOS NYT HÄIVYT

Vierailija
01.01.2020 |

Luuleekohan se että olen tullut kuoroksi, mikä neuvoksi, esitänkö kuuroa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa noudattaa käskyä. Olet varmaankin tehnyt jotain niin kauheeta että muija on raivoissaan.

Vierailija
2/17 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähde, vaan kommunikoikaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvo: ei sarana- vaan kahvapuolelta.

Vierailija
4/17 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman nimi on ovessa?

Vierailija
5/17 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhteinen koti niin eihän sinun pakko ole lähteä. Voisin kyllä suositella silti ihan vain tilanteen raukeamiseksi. Miten olet edes jaksanut tunnin tuota huutoa kuunnella?

Ja jos naisen asunto niin totta helv***ssä lähdet NYT kun olisi pitänyt lähteä jo ensimmäisestä kiekaisusta.

Vierailija
6/17 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetääkö edes henkeä välillä?

Vierailija
7/17 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

---mikä neuvoksi, esitänkö kuuroa?

Esitä tyhmää. Tai no, ei sun tarvi.

Vierailija
8/17 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen välillä ihan samanlainen. Joskus kilahtaa ja suutun jollekin, saatan vaikkapa ajaa vieraan pois joka on ajanut 500 km kylään. Sanon ihan mitä sylki suuhun tuo, en mieti yhtään.

Jokin vihanhallintaongelma minulla on. Olen muuten aika rauhallinen ja en välttämättä reagoi tilanteisiin heti, vaan sitten tilanteet kerääntyy. On mennyt muutama kaverisuhdekin poikki tuon takia.

Vierailija
9/17 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen välillä ihan samanlainen. Joskus kilahtaa ja suutun jollekin, saatan vaikkapa ajaa vieraan pois joka on ajanut 500 km kylään. Sanon ihan mitä sylki suuhun tuo, en mieti yhtään.

Jokin vihanhallintaongelma minulla on. Olen muuten aika rauhallinen ja en välttämättä reagoi tilanteisiin heti, vaan sitten tilanteet kerääntyy. On mennyt muutama kaverisuhdekin poikki tuon takia.

Lisään vielä, että jos toinen koittaa puolustautua, suutun tulisesti. Minua vastaan sanottu sana on kuin ammuttu nuoli. En anna ikinä anteeksi. Tämä on järkyttävä luonteenpiirre.

Vierailija
10/17 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

---mikä neuvoksi, esitänkö kuuroa?

Esitä tyhmää. Tai no, ei sun tarvi.

Lähde pois. Anna sen rauhoittua.

Vierailija
11/17 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että jos toinen koittaa puolustautua, suutun tulisesti. Minua vastaan sanottu sana on kuin ammuttu nuoli. En anna ikinä anteeksi. Tämä on järkyttävä luonteenpiirre.

Voisitko ystävällisesti tatuoida otsaasi ja neuloa selkämykseesi sanan: HULLU

Vierailija
12/17 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lähdet ja takaisin vasta kun osaatte puhua normaalisti.

Vierailija
13/17 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko ystävällisesti tatuoida otsaasi ja neuloa selkämykseesi sanan: HULLU

En. Kavereita on muutenkin niin vähän, että välttelen tuon piirteen näyttämistä viimeiseen asti. Yleensä tarkoittaa, että ystävyyssuhde on päättymässä.

Ex-mieheni ovat (syystä) kutsuneet minua hulluksi.

Vierailija
14/17 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on taipumuksia huutaa mitä oudoimmista asioista. Kerrankin tuo huusi valehtelematta puoli päivää että olin yöllä kännissä pannut sitä väärään reikään. Ei auttanut vaikka koitin rauhallisesti selittää ettei se oikeastaan ole väärä reikä, sehän on vain eri reikä kuin tavallisesti. Aika huonoa käytöstä mielestäni kun seksiähän se vain oli. 

Vierailija
15/17 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on taipumuksia huutaa mitä oudoimmista asioista. Kerrankin tuo huusi valehtelematta puoli päivää että olin yöllä kännissä pannut sitä väärään reikään. Ei auttanut vaikka koitin rauhallisesti selittää ettei se oikeastaan ole väärä reikä, sehän on vain eri reikä kuin tavallisesti. Aika huonoa käytöstä mielestäni kun seksiähän se vain oli. 

Sinä olet raiskaaja. Ehkä tykkäisit jos sinun perseeseesi tungettaisiin nukkuessasi ananas.

Vierailija
16/17 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yhteinen koti niin eihän sinun pakko ole lähteä. Voisin kyllä suositella silti ihan vain tilanteen raukeamiseksi. Miten olet edes jaksanut tunnin tuota huutoa kuunnella?

Ja jos naisen asunto niin totta helv***ssä lähdet NYT kun olisi pitänyt lähteä jo ensimmäisestä kiekaisusta.

Jos on yhteinen koti niin nainen voisi lähteä koska sillähän se ongelma tässä on. 

Vierailija
17/17 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet raiskaaja. Ehkä tykkäisit jos sinun perseeseesi tungettaisiin nukkuessasi ananas.[/quote

Mitä sä sekoilet? Tuo oli antanut painaa ja valitti vain "väärään" osumisesta. Miten ananas tähän liittyy mitenkään? Jos jollain lelulla haluaisi antaa kokeilla miltä se tuntuu niin suostuisin vaikka heti. Molemmat oltiin hereillä kun touhu tapahtui. En todellakaan edes humalassa työnny nukkuvaan. 

Pitää nyt oikein painottaa että tajuat. Antoi tehdä kun pakko ei ole ollut koskaan eikä tule olemaan. Vähän voi rajoittaa tuon syyttelyn kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi