Tinder on tappanut uskoni rakkauteen
En kelpaa parisuhteeseen. Joka ikinen kerta kun mies on saanut seksiä hän lakkaa piirittämistä.
Tätä ennen minua on kovasti haluttu nähdä, miehet kehuneet kauniiksi ja seksikkääksi.ja luonnetta kehuttu hauskaksi, avoimeksi ja iloiseksi.
Miehet ovat kovasti nähneet vaivaa ja osoittaneet kiinnostusta.
Ollaan tapailut. Sitten on tullut seksin vuoro.
Edellinen mies kertoi, että olen hyvä seksissä. En todellakaan lahnaile. Nautin myös itse.
Mutta joka ikinen kerta mies ghostaa seksin jälkeen.
Ja ihan tavallisia miehiä ovat olleet.
Olen nelikymppinen, hoikka, siro, naisellinen nainen.
En enää usko että kelpaan parisuhteeseen.
Olisin kelvannut suhteeseen + 55 v rikkaalle juristille, tai täysin juntiksi osoittautuneelle oman ikäiselle duunarimiehelle joka oli mielestäni yksioikoinen.
En vain halua vanhaa tai tyhmää miestä. En itse ole vanha tai tyhmä. Mielummin olen yksin. En vaadi mieheltä komeutta tai rikkautta. Mutta en halua miestä joka on tyhmä tai sivistymätön.
Miehet ovat nirsompia Tinderissä kuin naiset.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on panosovellus miehille, naiset eivät tätä vieläkään tajua
Miten se voi olla vain toiselle sukupuolelle? Mikäs se sitten naisille on?
Naiset kuvittelevat Tinderin olevan aviomieskatalogi. Miehille se on panosovellus.
Mutta pyristelkää vaan vastaan. Ja tehkää näitä ketjuja jatkuvasti palstalle, joissa itkette pahoja miehiä
Tulee mieleen se poistettu ketju jossa 25+ nainen laittoi oikeita kuvia Tinder-matcheistaan.
Kuulemma olivat ihan tavallisia duunaripoikia. Itsensä nainen kuvasi kasvoiltaan vaatimattomaksi, vartaloltaan tavalliseksi ja nuorena epäsuosituksi.
Kuvissa oli pelkästään 9/10 tasoisia salijonneja jotka seukkaavat kuumimpien WT-misujen kanssa, jättäen vähemmän suositut tytöt pelkiksi hoidoiksi. Jokaisella kasvonpiirteet luokkaa viittä vaille miesmalli (mutta ei ihan), jne. Tyyli tietty tasoa lippalakko ja saliselfie, mutta duunarimiehiähän haettiin.
Naiset yksinkertaisesti arvioivat miesten tason alakanttiin, ainakin nettitreffeillä. Todistettu juttu. Voin linkata sen OKCuoidin tutkimuksen jos yleisö vaatii.
M/29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on panosovellus miehille, naiset eivät tätä vieläkään tajua
Miten se voi olla vain toiselle sukupuolelle? Mikäs se sitten naisille on?
ap:n sanoin naisille se on tämmöinen sovellus: Mutta joka ikinen kerta mies ghostaa seksin jälkeen.
Silloin sen pitäisi olla miehille irtoseksisovellus tai yhden illan juttu -sovellus. Tuo että miehet dumppaa ekan seksin jälkeen oli ap:n kokemus, ei kaikkien naisten.
Ikäeroketju hieman erilaisella twistillä. Next!
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen se poistettu ketju jossa 25+ nainen laittoi oikeita kuvia Tinder-matcheistaan.
Kuulemma olivat ihan tavallisia duunaripoikia. Itsensä nainen kuvasi kasvoiltaan vaatimattomaksi, vartaloltaan tavalliseksi ja nuorena epäsuosituksi.
Kuvissa oli pelkästään 9/10 tasoisia salijonneja jotka seukkaavat kuumimpien WT-misujen kanssa, jättäen vähemmän suositut tytöt pelkiksi hoidoiksi. Jokaisella kasvonpiirteet luokkaa viittä vaille miesmalli (mutta ei ihan), jne. Tyyli tietty tasoa lippalakko ja saliselfie, mutta duunarimiehiähän haettiin.
Naiset yksinkertaisesti arvioivat miesten tason alakanttiin, ainakin nettitreffeillä. Todistettu juttu. Voin linkata sen OKCuoidin tutkimuksen jos yleisö vaatii.
M/29
Pätee kyllä toisinkinpäin. Täällä kun on kysytty esim kauniita julkkisnaisia niin miesten mielestä joku Jennifer Lawrence ja Kiira Korpi on ihan taviksia...
Vierailija kirjoitti:
M/29
Milloin täällä oli tuollainen ketju? Se meni itseltäni ohi täysin.
Kunhan kysyn kirjoitti:
Miksi et tee aloitteita miehille arkielämän tilanteissa?
Jännä muuten kun jotkut pitävät tosielämän lähestymisiä vähemmän pinnallisena kuin tinderin. Mutta kyllä sielläkin vaan samalla tavalla se ulkonäkö yleensä ratkaisee. Ainakin tuntemattomien lähestymisissä. Pidän tideriä siinä mielessä parempana, että siellä voi itse rajata, keneltä niitä lähestymisiä haluaa.
Meni vähän ohi aiheen mut menkööt.
Olen myös yli 40 nainen.
Avioeron jälkeen menin tinderiin ja voi sitä matchien määrää! Hain kevyempää tapailua ja todellakin annoin palaa vuoden.
Mun käsitykseni on kyllä, että kun mies saa hyvää seksiä niin yhteyttä todellakin otetaan ja halutaan uusia tapaamisia. Monista nuoremmista tuli oikeen maanvaiva.
Nyt onneksi parisuhteessa enkä enää koskaan tindereihin katsokaan . Onhan se aikamoista peliä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M/29
Pätee kyllä toisinkinpäin. Täällä kun on kysytty esim kauniita julkkisnaisia niin miesten mielestä joku Jennifer Lawrence ja Kiira Korpi on ihan taviksia...
http://i.imgur.com/L9Vu4Zo.png
Siinä OKCupidin dataa siitä kuinka miehet vs naiset rankkaavat vastakkaisen sukupuolen edustajat.
Kiinnostais tietää, miten ap on käyttäytynyt tinderissä jutellessa sekä treffeillä, ja miten nopeasti on ns antanut sitä seksiä. Noilla tiedoilla mahdotonta sanoa paljon mitään.
Pikkukakkonen on keksinyt uuden "faktan", jonka mukaan aleksityyminen, vähän assburgeri ilmeetön, eleetön ja sosiaalisesti vammainen mies on se, josta pitäisi kiinnostua, koska hän on (ainoa joka on) aidosti kiinnostunut :-DDD Ja sitten hän komppaa täällä itse itseään tuttuun tapaan.
En ole enää sinkkumarkkinoilla, mutta enpä toista kertaa tapaisi miestä, joka ei ole yhtä innostunut ensitapaamisesta kuin minä itsekin. Samaa suosittelen muille naisille. Jos sen miehen nonverbaalista viestinnästä ei näy, että hän on (ki)innostunut, niin olet hänelle yhdentekevä. Tilallasi voisi olla kuka tahansa muu nainen, jonka hän on onnistunut saamaan treffeille. Älä tyydy siihen.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostais tietää, miten ap on käyttäytynyt tinderissä jutellessa sekä treffeillä, ja miten nopeasti on ns antanut sitä seksiä. Noilla tiedoilla mahdotonta sanoa paljon mitään.
Antanut seksiä? Tervetuloa 1950-luku...
panorinkiteoria pitää hyvinkin paikkansa kuten itsekin sanoit.