Haluaisin alkaa käydä yksin baareissa, mutta miten välttää ahdistelevat miehet
Tai miesporukat esim kadulla kulkiessa myöhään, kun pitää siirtyy esimerkiksi junasta bilepaikkaan ja toisinpäin? Tiedätte varmaan ketä tarkoitan.
Kommentit (20)
Minua ei ole ikinä miehet lähestyneet baarissa tai muualla. Eli ole mitättömän näköinen.
Älä laittaudu niin hyvännäköiseksi, päinvastoin koeta meikata itsestäsi vähän vastenmielisemmän näköinen lisäämällä syyliä, arpia ja mustat silmänaluset yms.
Menemällä siistiin pubiin jossa ei ole iskumeininki. Lisäksi keskityt kännykkään tai vaikka kirjaan, etkä ota katsekontaktia miehiin. Yleensä saa rauhassa näin olla. Ja jos joku tulee ottamaan kontaktia niin voi kohteliaasti sanoa että tykkää olla itsekseen.
No hohhoijaa. Olen käynyt yksin ulkona viimeiset 20 vuotta. Olin ja yllättävää kyllä, olen, ihan näppärän näköinen, puhelias, avoin ja mukava nainen. Ei ikinä, siis ikinä, ole tullut ongelmaa moisesta. Yksinkertaisesti sanon, että ei kiitos, ei kiinnosta. Ei ole sen vaikeampaa.
Onko tarkoituksesi saada vihapuhetta aikaan vai olet oikeasti tietämätön.
Pukeudu asiallisesti eli ei miniminihameeseen tai valuvaan toppiin, niin saat myös asiallista kohtelua. Juttelet miehille normaalisti, et juo itseäsi humalaan. Sanot heti ei kiitos kun humalainen mies tulee liian lähelle ja siirryt siitä pisteestä toiseen. Juttele muka ville, asiallisille miehille, niistä saat myös hieman suojaa oykkateita vastaan.
Siellä on myös niitä miellyttäviä miehiä liikenteessä, joten menet heille keskustelemaan. Siitä se ilta alkaa.
Ihmeellistä että naisten on pakko mennä baariin vaikka miehistä on kuulemma pelkkää häiriötä.
Asutko Turkissa tai jossain muussa arabimaassa?
Jos et asu ihan käpykylässä niin siellä on muitakin ihmisiä liikenteessä. Kierrät mies joukot ja baarissa otat kontaktia kivoihin miehiin. Tuiterissa puristeleville sanot napakasti ei.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä että naisten on pakko mennä baariin vaikka miehistä on kuulemma pelkkää häiriötä.
Niin, tuskin sinne menisivät jos siellä ei olisi yhtään miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Katsos me ei olla sinun mielipiteesi varassa.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin.
Miksi vitussa sä sinne baariin menet yksinäsi, jos et kerran halua kenellekään miehelle puhua. Osta pullo kossua ja ryyppää kotona. T. Nainen
Joku sama tyyppi vihoittelee ketjussa? Aion mennä baariin laulamaan karaokea, etupäässä. Minulle kyllä on hyvinkin monesti huudeltu kadulla ja yritetty tulla tekemään tuttavuutta noiden miesten taholta, vaikka ei siis olisi mikään ilta-aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin.
Miksi vitussa sä sinne baariin menet yksinäsi, jos et kerran halua kenellekään miehelle puhua. Osta pullo kossua ja ryyppää kotona. T. Nainen
T. Nainen, no niinpä.
Niin, tämä on valitettava ilmiö ja sen juuret juontuvat jo SMP:n ajoista, mutta varsinaisesti ilmiö alkoi nousta Timo Soinin aikana ja räjähti käsiin Halla-Ahon aikana. Huono käytös, rasismi, konservatiiviset ajatusmallit ovat nostaneet päätään persujen aikakaudella ja valitettavasti se luo turvattomuutta kaikille muille paitsi tietynlaisille miehille. Pahoittelen ja äänestän toki vastaan.
Mitä siveä nainen edes tekee baarissa vieraiden miesten katseltavana?
Laitat sormuksen molempiin peukaloihin. Tämä on aika tunnettu signaali ettet ole kiinnostunut miehistä. Tosin voit saada naispuolisia ihailijoita
Sanomalla "Ei kiinnosta". Jos ei auta niin kilju.