Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Astiafriikit!

Vierailija
01.01.2020 |

Mitä keräilette? Mitä teillä jo on? Mistä astiasta/sarjasta saatte eniten iloa?

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee tilan puute, muuten ostaisin koko ajan uusia astioita.

Minulla on jo pari pentikin sarjaa, arabiaa, iittalaa. En tykkää teemasta.

Vierailija
2/83 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerään tyttärelle valkoista teemaa, pojalle mustaa. Kun sitten lähtevät joskus niin ottavat mukaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerään ultima thule sarjaa. Sain jouluna juuri ison vadin. Törkeän kallis.

Vierailija
4/83 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerään tyttärelle valkoista teemaa, pojalle mustaa. Kun sitten lähtevät joskus niin ottavat mukaansa.

Fiksua. Saa keräillä vaikka ei itse tarvitse.

Vierailija
5/83 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin ostaa Arabian Koronaa, mutta sitä ei ole ollut aikoihin missään myytävänä. Myös Arabian Hattara kuuluu suosikkeihin noista vanhoista Arabian astioista.

Uusista tuotteista aion ostaa Iittalan jalallisia kastehelmi-laseja heti, kun niistä tulee uusia värejä 👍

Mikähän tuottaisi mulle eniten iloa katsella? Ainakin Kolibri-viinilasit on minusta äärettömän kaunismuotoiset, liköörilaseista Briljant ja Tapio. Joo tiedän, mulla on astioita aivan liikaa, mutta en ole ihan heti luopumassakaan. Rakastan kattaa kauniisti.

Olis kiva kuulla muidenkin kommentteja!

Vierailija
6/83 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotain markettisarjaa pitää erikseen keräillä - eikö sitä voi ostaa silloin kun sille on todellista tarvetta...?

Vierailija
7/83 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kerään ultima thule sarjaa. Sain jouluna juuri ison vadin. Törkeän kallis.

On hauskaa, että tämä on tullut uudestaan tuotantoon (tai oliko koskaan poiskaan, mutta itsellä oli noita ekassa omassa kodissa -79. Ne on tosin matkan varrella jo kadonneet).

Vierailija
8/83 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on taika-sarjaa valkoisena, sinisenä ja punaisena. Siihen kyllästyy kyllä nopeasti kun on niin kirjava.

Vierailija
9/83 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräilisin jos löytäisin täydellisen. Versace Rosenthalilla on muutama joista tulisi yhdistämällä täydelliset, mutta näin ollen joutuisi tyytymään epätäydelliseen - siksipä käytetään toistaiseksi ihan perusiittalaa.

Vierailija
10/83 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerään valkoista Teemaa, jota rytmitän vaaleansinisillä Kartio-laseilla ja Savonia-aterimilla. Mieheni tykkää niistä vakavalla hartaudella, sillä ruokapöydässä hän ei puhu sanaakaan. Myös Tupperware-ystäväni kadehtivat niitä selkäni takana, mutta olen siitä täysin tietoinen sillä seuraan heitä Facebookissa.

Vierailija
11/83 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi noin tylsää? Eikö Villeroy & Bochilta löytyisi jotain valkoista, tyylikkäämpää sarjaa?

Vierailija
12/83 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on taika-sarjaa valkoisena, sinisenä ja punaisena. Siihen kyllästyy kyllä nopeasti kun on niin kirjava.

Siis tietenkin astiastoja on oltava ainakin pari/kolme, jotta voi vaihdella fiiliksen mukaan!

Vierailija
13/83 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi noin tylsää? Eikö Villeroy & Bochilta löytyisi jotain valkoista, tyylikkäämpää sarjaa?

Mikä tahansa on tyylikkäämpi kuin Teema - jopa vessapaperista tarjottu lounas...

Vierailija
14/83 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa on tyylikkäämpi kuin Teema - jopa vessapaperista tarjottu lounas...

Höpöhöö.

Teema on ajaton ja siten fiksu valinta. Siihen on helppo saada ilmettä yhdistelemällä muita värejä/sarjoja.

Vierailija
15/83 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogissasi ei koskaan näkynyt astioita, niihin ei panostettu. Ei myöskään laitettu ruokaa, hui, tiskiä ja rumaa jälkeä.

Vierailija
16/83 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Kastehelmistä. Harmittaa vaan, kun kivoja nättejä värejä ei nyt ole saatavilla. Tykkäisin eri värisistä.

Vierailija
17/83 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perin mummoni myrnan. En tiedä mitä sillä tekisin. Myös kullattuja ruusulusikoita on 100.

Vierailija
18/83 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tietenkin astiastoja on oltava ainakin pari/kolme, jotta voi vaihdella fiiliksen mukaan!

Ehdottomasti, ja sesongin! Kesällä eri astiat kuin syksyllä tai keväällä ja jouluna omansa.

Vierailija
19/83 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Materialismin huipentuma tämä astioiden keräily. Hautaanko meinaatte ne ottaa mukaanne?

Vierailija
20/83 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Materialismin huipentuma tämä astioiden keräily. Hautaanko meinaatte ne ottaa mukaanne?

No iloahan ne tuottavat omistajalleen, jos hänellä on silmää kauneudelle. Kaunis kattaus on ilahduttava asia. Parempihan tämä mielestäni on kuin tuhlata rahojaan johonkin totoon.

Aina kun ukkoni on totonnut tai vakioveikannut ja menettänyt rahaa, tai ostanut bensaa päästäkseen elitloppettiin, ostan samalla summalla astioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme