Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sara Sieppi lähtee etsimään tammikuussa itseään Balille - Mistä sinä löydät itsesi tammikuussa valaistumassa?

Vierailija
31.12.2019 |

Itse joudun palaamaan valitettavasti palkkatöihin :(

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, jotenkin on Saralta nyt koko elämä hukassa. Käsittääkseni hän oli siis kuukauden lomalla Balilla, ja nyt hän oli postannut että mihin viikko loman jälkeen katosi, eli maanantaista perjantaihin, #jetlagisreal. Yli viikko "hukkaan" kuukauden loman jälkeen. Tuskin hän tuota nyt ihan noin tarkoitti, mutta normaalit ihmisethän menevät töihin lomansa jälkeen, ja aika harva nyt pystyy neljää viikkoa lomaa pitämäänkään tammikuussa, se on se 1 viikko talvilomaa, ja piste. Tosi monessa työpaikassa ja alalla se vaan on noin. Ja lasten koulujenkin takia ei oikein ole mahdollista tammikuussa lomailla. Niin, Saralla ei ole lapsia, tiedän, mutta aika monella 28 v, tänä vuonna 29 v naisella on. Eli Sara ei minunkaan mielestäni oikein osaa samaistua normaaliin / keskivertoon kolmikymppisen naisen arkeen. Tärkeämpi kysymys kai onkin: Haluaako Sara edes normaalia perhearkea, eli miehen ja lapsia?

Vierailija
82/91 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi löytää itsensä vain miehen ja lasten kautta? V i t tu mitä pas kaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö Sara mitä on normaali arki? Tuskinpa. No olen itse nyt Saraa noin 10 vuotta vanhempi, mutta olin Saran ikäisenä kyllä jo äiti. Ja mitä se arki esim. meillä sitten on ? Asumme omakotitalossa, mieheni lisää juuri puita takkaan, teinitytär katsoo huoneessaan Netflixiä, tehdään mieheni kanssa yhdessä ruokaa, minä teen salaatit, mieheni paistaa pihvit, syömme yhdessä koko perhe, sen jälkeen laitetaan sauna päälle, saunotaan, ja illan kruunaa mieheni ostama hyvä punaviini, patonki ja juustot. Tällainen on minusta ihana lauantai, varsinkin kun on vapaapäivä. Huomenna minulla onkin sitten jo työvuoro, menen iltavuoroon kauppaan. Normaalia? Minun mielestä on, mutta Sara arki on varmasti ihan erilaista..

Ei tuo ole normaalia arkea. Pihviä ja juustotarjotin? Normaalia arkea on laskea paljonko kaupassa riittää rahat ruokaan ja samalla murehtia työpaikasta. Lapsi tarvitsee uudet kengät joten leikkaan hiukseni itse.

Vierailija
84/91 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun tarkoitus on päästä haukkumaan naista jolla ei ole lapsia. Nainen ei ole mitään ilman miestä ja lapsia.

Vierailija
85/91 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö Sara mitä on normaali arki? Tuskinpa. No olen itse nyt Saraa noin 10 vuotta vanhempi, mutta olin Saran ikäisenä kyllä jo äiti. Ja mitä se arki esim. meillä sitten on ? Asumme omakotitalossa, mieheni lisää juuri puita takkaan, teinitytär katsoo huoneessaan Netflixiä, tehdään mieheni kanssa yhdessä ruokaa, minä teen salaatit, mieheni paistaa pihvit, syömme yhdessä koko perhe, sen jälkeen laitetaan sauna päälle, saunotaan, ja illan kruunaa mieheni ostama hyvä punaviini, patonki ja juustot. Tällainen on minusta ihana lauantai, varsinkin kun on vapaapäivä. Huomenna minulla onkin sitten jo työvuoro, menen iltavuoroon kauppaan. Normaalia? Minun mielestä on, mutta Sara arki on varmasti ihan erilaista..

Ei tuo ole normaalia arkea. Pihviä ja juustotarjotin? Normaalia arkea on laskea paljonko kaupassa riittää rahat ruokaan ja samalla murehtia työpaikasta. Lapsi tarvitsee uudet kengät joten leikkaan hiukseni itse.

Arkea on erillaista, onko se niin vaikea käsittää? Yksinäisen arki voi olla paljon rankempaa kuin perhearki. Minulla on kokemusta molemmista. Onnellisempi olen perhearjessa, ihan tavallisia asioita tehdessä.

Vierailija
86/91 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjun tarkoitus on päästä haukkumaan naista jolla ei ole lapsia. Nainen ei ole mitään ilman miestä ja lapsia.

Kyllä lapsettomat naiset ja yh:tkin ovat jotakin, älä liiottele. Ihminen on kuitenkin aina lopulta yksin, vaikka olisi kumppani ja ympärillä ihmisiä.

Vierailija
87/91 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista, jos tuo on mielestäsi normaalia arkea, eli kun lapsi tarvii uudet kengät, niin leikkaat hiuksesi itse jne... tuo on varmasti totta, sitä en epäile, ja on armasti monelle todellisuutta. Mutta se on surullista, jos sitä pitää normaalina, ja tyytyy siihen, ihmisen kun pitäisi aina yrittää, hakea esim. parempaa työpaikkaa, jos palkka ei riitä. itellä tästä kokemusta, ja se on todella kurjaa,  kun lapsi on nyt 17 v, ja  lapsen kavereiden  vanhemmat ovat paljon rikkaammat..

Vierailija
88/91 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onk tietoo, löysikö se Sara itsensä.???

Vierailija
89/91 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, jotenkin on Saralta nyt koko elämä hukassa. Käsittääkseni hän oli siis kuukauden lomalla Balilla, ja nyt hän oli postannut että mihin viikko loman jälkeen katosi, eli maanantaista perjantaihin, #jetlagisreal. Yli viikko "hukkaan" kuukauden loman jälkeen. Tuskin hän tuota nyt ihan noin tarkoitti, mutta normaalit ihmisethän menevät töihin lomansa jälkeen, ja aika harva nyt pystyy neljää viikkoa lomaa pitämäänkään tammikuussa, se on se 1 viikko talvilomaa, ja piste. Tosi monessa työpaikassa ja alalla se vaan on noin. Ja lasten koulujenkin takia ei oikein ole mahdollista tammikuussa lomailla. Niin, Saralla ei ole lapsia, tiedän, mutta aika monella 28 v, tänä vuonna 29 v naisella on. Eli Sara ei minunkaan mielestäni oikein osaa samaistua normaaliin / keskivertoon kolmikymppisen naisen arkeen. Tärkeämpi kysymys kai onkin: Haluaako Sara edes normaalia perhearkea, eli miehen ja lapsia?

Oksennan kohta. Tämä on just sitä perinteistä suomalaista mentaliteetti joka aiheuttaa ahdistusta ja huono olo.

Vierailija
90/91 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt näyttää Sara Sieppi ja hänen kamunsa Rosanna Kulju Balille saapuneen. Hienolta näyttää, ei siinä mitään, mutta itse en kyllä edelleenkään ymmärrä näiden kolmekymppisten naisten lomailua keskenään tammikuussa. Itse käyn tammikuussa palkkatöissä, samoin mieheni, ja lapsilla on alkanut taas koulu joululoman jälkeen. Eli tammikuussa normaali arki jatkuu..Ja se on ihanaa.

siis miksi, oi miksi? Onko se älyn puute vai mikä? Miksi kuvitellaan että  kaikki elävät täsmälleen samaa elämää?! Mikä juttu tää nyt on? Hähh?

Vaan koska joku ei tee niinkuin sinä, niin voi kiusata ja savustaa pois?

Vierailija
91/91 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien ihmisten ei todelaakaan tarvitse samaa elämää elää, mutta sitä nyt ei tajua Sara, ei saran seuraajat, eikä myöskään saraa kritisoivat..