Sara Sieppi lähtee etsimään tammikuussa itseään Balille - Mistä sinä löydät itsesi tammikuussa valaistumassa?
Itse joudun palaamaan valitettavasti palkkatöihin :(
Kommentit (91)
Siinä sitä riittääkin muijalla sarkaa, senverran hukassa tuntuu olevan.
Mutta eikö se jo käynyt siellä ja instakuvat otettiin? Mitä se nyt samaan paikkaan, kun pitää saada uusia somekuvia?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/jatevuoret-uhkaavat-jo-turismia-bal…
siellä sitä kulutuksella pröystäilevä länkkäri löytää elämäntarkoituksen
Kouvolasta. Kouvola on Suomen henkisten etsijöiden koti, jonne kalevalainen graalin malja (Väinämöisen munasuojus) on haudattuna ja jonne tuhannet ja taas tuhannet etsijät matkaavat sisäistä viisautta etsien.
lomalle menen, olehan palkka työssä
lomalla olen ,ollut työssä jotta av-mammat sai täydellisen loman lastensa kanssa jouluna
Vierailija kirjoitti:
Kouvolasta. Kouvola on Suomen henkisten etsijöiden koti, jonne kalevalainen graalin malja (Väinämöisen munasuojus) on haudattuna ja jonne tuhannet ja taas tuhannet etsijät matkaavat sisäistä viisautta etsien.
Aiotko leikkauttaa siellä itsellesi ns. kouvolatukan?
Itäkeskuksen uimahallista. Mitä sitä turhaan ulkomaille...
Sara Sieppi, toivottavasti luet tämän: haaveilet lehdessä perheestä ja lapsista. Mutta sitten samaan hengenvetoon sanot taas tammikuussa lähteväsi Balille Rosanna Kuljun kanssa. Josta tod.näk otat taas kuvia harva se päivä ja postaat ne someen. Ilmainen vinkki: todella harva mies haluaa oikeasti tuollaiseen elämään mukaan. Siis niin, että perustaa perheen ja kodin, jota kuvataan koko ajan Ja vaimon, joka kuvaa itseään koko ajan..olet Sara sanonut että se some on sinun työsi. Kannattaisiko miettiä uudestaan..?
Voisin veikata että sitä itseä ei sieltä löydy. Ei sitä löydy myöskään esittelemällä sisustuksiaan ja bileiltojensa tarjoiluja.
Pitäisikö Saran miettiä mitä oikeasti elämässä haluaa, ja olla sotkematta siihen julkisuutta eli jättämällä instan päivittämättä joka vessareissun jälkeen. Ihan sama mitä ajatuksia hän ihmisissä herättää jos hän ei itse tiedä kuka on ja mihin menossa.
Vierailija kirjoitti:
Sara Sieppi, toivottavasti luet tämän: haaveilet lehdessä perheestä ja lapsista. Mutta sitten samaan hengenvetoon sanot taas tammikuussa lähteväsi Balille Rosanna Kuljun kanssa. Josta tod.näk otat taas kuvia harva se päivä ja postaat ne someen. Ilmainen vinkki: todella harva mies haluaa oikeasti tuollaiseen elämään mukaan. Siis niin, että perustaa perheen ja kodin, jota kuvataan koko ajan Ja vaimon, joka kuvaa itseään koko ajan..olet Sara sanonut että se some on sinun työsi. Kannattaisiko miettiä uudestaan..?
Sinä ehkä jätät reissaamatta jotta löytäisit miehen, minä en ainakaan niin tekisi.
Töistä löydän itseni. En valaistumassa mutta kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä ehkä jätät reissaamatta jotta löytäisit miehen, minä en ainakaan niin tekisi.
Mä käsitin et ongelmana tuossa on se, että kaikki kuvataan someen, eletään some-elämää. Ei niin et ongelmana olisi varsinaisesti matkustaminen itsessään.
Bali on kyllä niin Basic Bitch -valinta että huh.
En ole käynyt Balilla, mutta paikka näyttää kauniilta.
Matkustaisin mielelläni, mutta nykyisellä palkallani ei ole varaa lähteä minnekään.
Alexandraa kirjoitti:
Bali on kyllä niin Basic Bitch -valinta että huh.
Montako kertaa olet käynyt?
Kotisohva nurkasta. Ihan paras paikka!
Sivulla on mainos, jossa ehdotetaan opiskelua diplomppiinsenjööriksi LUTissa.
Kannattaa hakea, jos dilpomppiiinsinöriys kiinnostaa.
Vahvasti nyt näyttää siltä, että menen metsään valaistumaan. Se on sellainen luomuvalinta, sanoisinko että ekologinen lähivalaistumistapahtuma. Mukaan otan sisäisestä kasvusta ja keleistä riippuen oksa-, moottori- tai raivaussahan, kirkastumisen hetkellä mahdollisesti myös vesurin. Jonkun täytyy kompensoida lentojen aiheuttamia hiilijalanjälkiä ja se osa maailmankaikkeudessa on annettu minulle.
Saran niiden välistä :)