Sara Sieppi lähtee etsimään tammikuussa itseään Balille - Mistä sinä löydät itsesi tammikuussa valaistumassa?
Itse joudun palaamaan valitettavasti palkkatöihin :(
Kommentit (91)
Löydän itseni pikkukirppikseltä, kassajonosta, lenkiltä, ammeesta, siideritölkin pohjalta, julkikulkuvälineestä, vauvasta, päivänkakkarasta, maan tomusta, rakastajan käsivarsilta, poutapilvistä, kermakakusta, perhosen siivistä, silmän kimalluksesta, kultaisena pyörteilevästä aurinkotuulesta, meren viljasta...
Nyt näyttää Sara Sieppi ja hänen kamunsa Rosanna Kulju Balille saapuneen. Hienolta näyttää, ei siinä mitään, mutta itse en kyllä edelleenkään ymmärrä näiden kolmekymppisten naisten lomailua keskenään tammikuussa. Itse käyn tammikuussa palkkatöissä, samoin mieheni, ja lapsilla on alkanut taas koulu joululoman jälkeen. Eli tammikuussa normaali arki jatkuu..Ja se on ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Sara Sieppi, toivottavasti luet tämän: haaveilet lehdessä perheestä ja lapsista. Mutta sitten samaan hengenvetoon sanot taas tammikuussa lähteväsi Balille Rosanna Kuljun kanssa. Josta tod.näk otat taas kuvia harva se päivä ja postaat ne someen. Ilmainen vinkki: todella harva mies haluaa oikeasti tuollaiseen elämään mukaan. Siis niin, että perustaa perheen ja kodin, jota kuvataan koko ajan Ja vaimon, joka kuvaa itseään koko ajan..olet Sara sanonut että se some on sinun työsi. Kannattaisiko miettiä uudestaan..?
Miksi ihmeessa kuluttaa itseään huonopalkkaisessa palkkatyössä jos itseään someen kuvaamalla tienaa 60000 €/vuosi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara Sieppi, toivottavasti luet tämän: haaveilet lehdessä perheestä ja lapsista. Mutta sitten samaan hengenvetoon sanot taas tammikuussa lähteväsi Balille Rosanna Kuljun kanssa. Josta tod.näk otat taas kuvia harva se päivä ja postaat ne someen. Ilmainen vinkki: todella harva mies haluaa oikeasti tuollaiseen elämään mukaan. Siis niin, että perustaa perheen ja kodin, jota kuvataan koko ajan Ja vaimon, joka kuvaa itseään koko ajan..olet Sara sanonut että se some on sinun työsi. Kannattaisiko miettiä uudestaan..?
Sinä ehkä jätät reissaamatta jotta löytäisit miehen, minä en ainakaan niin tekisi.
Mä käsitin et ongelmana tuossa on se, että kaikki kuvataan someen, eletään some-elämää. Ei niin et ongelmana olisi varsinaisesti matkustaminen itsessään.
Eihän heillä someen päädy kuin ehkä 10% elämästä.
Helppoa on kun elää luksuelämä, en koe mitään sympatia näitä nykyajan missejä kohtaan. Narsismin huippu.
Vierailija kirjoitti:
Helppoa on kun elää luksuelämä, en koe mitään sympatia näitä nykyajan missejä kohtaan. Narsismin huippu.
Kannattaa opetella ensin mitä narsismi tarkoittaa ennen kuin sanaa käyttää. Vaikka se onkin kovin muodikas sana nykyään ihmisistä joista ei pidä.
No vittu töistä🙄 ei oo rahaa lähtee mihinkään....
Joko on mahtanut löytää vai vieläkö on haku päällä?
Sieppi löysi balilta ruskettuneen itsensä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessa kuluttaa itseään huonopalkkaisessa palkkatyössä jos itseään someen kuvaamalla tienaa 60000 €/vuosi?
Mitäpä sitten kun naama ja dekoltee muistuttavat laukkunahkaa? Löytyykö somen kautta enää silloin sponsoreita? Tuossa vaiheessa ei ole enää mitään säästössä, omaa asuntoa ei ole, ei koulutusta, ei työpaikkaa, ei miestä. Ei siinä vaiheessa mitään trendikahvilaakaan kannata perustaa.
Vierailija kirjoitti:
Sieppi löysi balilta ruskettuneen itsensä
Taisi vain löytää kamerastaan uusia filttereitä: on omissa kuvissaan ruskea kuin kahvipapu, mutta heti kun vilahtaa rosannan ottamissa kuvissa, on rusketus haalistunut sellaiseksi normaaliksi lomarusketukseksi.
Älytöntä ruskettaa itseään filttereillä. Älytöntä asua Balilla pariskunnille tarkoitetussa hotellissa. Älytöntä vetää herneet nenään ihmisten antamasta palautteesta. Mutta tuollainen Sara nyt vain tuntuu olevan.
Ei tunnu itsekeskeisestä Saralta kovasti myötätuntoa riittävän sairastuneelle matkakaverilleen mutta mitäpä tuosta diivasta olisi muuta uskonutkaan...
Vierailija kirjoitti:
Itäkeskuksen uimahallista. Mitä sitä turhaan ulkomaille...
Siitä helposti shoppailemaan ITIS-basaariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan. Jos tuolla elää niin ei voi olla muuta kuin kateellinen.
Kyllä on nuorten aikuisten elämä nykyään pelkkää juhlaa. Ennen piti tehdä töitä valtavasti, että pääsi edes kerran vuodessa ulkomaille. Nyt näyttää olevan asia täysin päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on nuorten aikuisten elämä nykyään pelkkää juhlaa. Ennen piti tehdä töitä valtavasti, että pääsi edes kerran vuodessa ulkomaille. Nyt näyttää olevan asia täysin päinvastoin.
Toisaalta asialla on myös kääntöpuolensa. Kun arki on jatkuvaa ylellistä lomailua, ei ihme että se todellinen arki ahdistaa ja täytyy julkaista väkinäisiä happy happy happy -selfieitä, vaikka sarankin ontoistaja tyhjistä silmistä näkee, miten asiat todellisuudessa ovat.
Tietääkö Sara mitä on normaali arki? Tuskinpa. No olen itse nyt Saraa noin 10 vuotta vanhempi, mutta olin Saran ikäisenä kyllä jo äiti. Ja mitä se arki esim. meillä sitten on ? Asumme omakotitalossa, mieheni lisää juuri puita takkaan, teinitytär katsoo huoneessaan Netflixiä, tehdään mieheni kanssa yhdessä ruokaa, minä teen salaatit, mieheni paistaa pihvit, syömme yhdessä koko perhe, sen jälkeen laitetaan sauna päälle, saunotaan, ja illan kruunaa mieheni ostama hyvä punaviini, patonki ja juustot. Tällainen on minusta ihana lauantai, varsinkin kun on vapaapäivä. Huomenna minulla onkin sitten jo työvuoro, menen iltavuoroon kauppaan. Normaalia? Minun mielestä on, mutta Sara arki on varmasti ihan erilaista..
Olen ihan tavallinen juntti. Siksi etsin itseäni ihan vaan perus Kanarialta. En ole vielä löytänyt, joten jään vielä toviksi etsiskelemään.