Sara Sieppi lähtee etsimään tammikuussa itseään Balille - Mistä sinä löydät itsesi tammikuussa valaistumassa?
Itse joudun palaamaan valitettavasti palkkatöihin :(
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähden kotiin, ja siellä valaistun palatessani ihanaan arkeen.
Tee niin. Itse olet elämäsi rakentanut. Älä täällä valita ja levitä myrkyllisyyttäsi.
Jokainen on oman onnensa seppä.
On niin ihanaa kun voi lähteä. Myrkyllisyyttä en ole missään levittänyt, en siellä, enkä täällä. Elämäkin on rakentunut lähes täydelliseksi, on rakkautta❤ja rahaa💶. Mitä muuta voi enää toivoa?
Itse kiinnitin kanssa huomioni tuohon boheemin sisustusliikkeen perustamiseen. Olen sisustusalalla töissä, ja suomalaiset kun eivät vaan ole (tai valtaosa heistä) kiinnostuneita tuosta boheemista sisustuksesta eli bohosisustuksesta yhtään. He eivät sellaista kotia vaan itselleen halua..Eli onnea yritykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on kateellisten maa: täällä jos joku koittaa nostaa päätään, on kymmenen nuijimassa takaisin ruotuun.
Siepin pitäisi asua Amerikoissa, siellä arvostetaan positiivisuutta ja rohkeutta. Siepin keskiluokasta rikkauksiin tarina olisi ihailun aihe, ei kateuden. Suomi on Suomi.Mitkä rikkaudet? Sara on kyllä tulojensa, vuokra-asuntonsa ja ulosottovelkojensa perusteella ihan tavallinen keskiluokkainen tallaaja.
Ei rikkaudet, mutta hyvätuloisuuden. Sieppi on nostanut tulojaan joka vuosi. Noususuhdannetta siis.
Vierailija kirjoitti:
Itse kiinnitin kanssa huomioni tuohon boheemin sisustusliikkeen perustamiseen. Olen sisustusalalla töissä, ja suomalaiset kun eivät vaan ole (tai valtaosa heistä) kiinnostuneita tuosta boheemista sisustuksesta eli bohosisustuksesta yhtään. He eivät sellaista kotia vaan itselleen halua..Eli onnea yritykseen.
Eikö yrittäjän pitäisi kannustaa toisia yrittäjiä? Sieppi on somevaikuttaja, hän voisi avata tuolle sisustustyylille ihan uudet markkinat Suomessa.
Ap ainakin tykkäisi jos sara avaisi sisustusliikkeen, kun voisi hyllyjen välistä raportoida meille saran tekemisiä.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin haluaisin! Saran koti on nätti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on kateellisten maa: täällä jos joku koittaa nostaa päätään, on kymmenen nuijimassa takaisin ruotuun.
Siepin pitäisi asua Amerikoissa, siellä arvostetaan positiivisuutta ja rohkeutta. Siepin keskiluokasta rikkauksiin tarina olisi ihailun aihe, ei kateuden. Suomi on Suomi.Mitkä rikkaudet? Sara on kyllä tulojensa, vuokra-asuntonsa ja ulosottovelkojensa perusteella ihan tavallinen keskiluokkainen tallaaja.
Ei rikkaudet, mutta hyvätuloisuuden. Sieppi on nostanut tulojaan joka vuosi. Noususuhdannetta siis.
Ei ne suuret tulot vaan ne pienet menot, sanotaan. Sieppi taitaa elellä ns kädestä suuhun ja parkkisakot tuntuvat edelleen menevän ulosoton kautta, vaikka varaa olisi maksaakin ne. Haastatteluissaan hän oikein korostaa ettei hänellä ole mitään suunnitelmallisuutta säästämisen tai edes eläkemaksujen suhteen.
Ei tuollaisella taloudenpidolla liike-elämässä pärjätä.
Vierailija kirjoitti:
Siepin pitäisi asua Amerikoissa, siellä arvostetaan positiivisuutta ja rohkeutta. Siepin keskiluokasta rikkauksiin tarina olisi ihailun aihe, ei kateuden. Suomi on Suomi.
Kateus? Tää on aina jännää kun joku näkee pintaa syvemmälle eikä ihaile turhanpäiväisyyttä niin heti se on kateutta. Mitä ihmettä Siepin tarinassa on ihailtavaa? Ihminen joka on hukassa itseltään, mitä siinä on kadehdittavaa? Mä en näe Sarassa mitään rohkeaa, mutta mä ilmeisesti ajattelen rohkeudella ihan muuta kuin jatkuvaa somettamista ja kuvien julkaisuja itsestään. Niinhän tässä maailmassa tekee miljoona muutakin naista, mikä siinä on siis rohkeaa.
Suosittelen Saralle kirkasvalolamppua. Sain sellainen joululahjaksi ja valoa riittää.
Töistä varmaan. Ajattelin tehdä töitä nyt ihan kunnolla, säästää rahaa ja siinä sivussa valaistua ja löytää jonkun uuden ammatin.
Sarallahan on nyt hyvät mahikset reissata koska työn voi ottaa mukaan, ei ole lapsia, jne.
Se, että mistä sen itsensä löytää ei voi koskaan tietää. Varmaan kaikille tuo itsensä etsiminen tulee joskus vastaan ja silloin sitä kaipaa johonkin pois.
Kaikkea hyvää Saralle ja muille itsensä etsijöille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siepin pitäisi asua Amerikoissa, siellä arvostetaan positiivisuutta ja rohkeutta. Siepin keskiluokasta rikkauksiin tarina olisi ihailun aihe, ei kateuden. Suomi on Suomi.Kateus? Tää on aina jännää kun joku näkee pintaa syvemmälle eikä ihaile turhanpäiväisyyttä niin heti se on kateutta. Mitä ihmettä Siepin tarinassa on ihailtavaa? Ihminen joka on hukassa itseltään, mitä siinä on kadehdittavaa? Mä en näe Sarassa mitään rohkeaa, mutta mä ilmeisesti ajattelen rohkeudella ihan muuta kuin jatkuvaa somettamista ja kuvien julkaisuja itsestään. Niinhän tässä maailmassa tekee miljoona muutakin naista, mikä siinä on siis rohkeaa.
Samaa mieltä!!! Siinä vaiheessa kun kunnon argumentit loppuvat vedetään aina tuo kateuskortti esille. Todellakaan en näe sarassa mitään kadehdittavaa, lähinnä käy sääliksi ja huolestuttaakin se, miten kolmekymppinen nainen voi olla noin hukassa ja lapsellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siepin pitäisi asua Amerikoissa, siellä arvostetaan positiivisuutta ja rohkeutta. Siepin keskiluokasta rikkauksiin tarina olisi ihailun aihe, ei kateuden. Suomi on Suomi.Kateus? Tää on aina jännää kun joku näkee pintaa syvemmälle eikä ihaile turhanpäiväisyyttä niin heti se on kateutta. Mitä ihmettä Siepin tarinassa on ihailtavaa? Ihminen joka on hukassa itseltään, mitä siinä on kadehdittavaa? Mä en näe Sarassa mitään rohkeaa, mutta mä ilmeisesti ajattelen rohkeudella ihan muuta kuin jatkuvaa somettamista ja kuvien julkaisuja itsestään. Niinhän tässä maailmassa tekee miljoona muutakin naista, mikä siinä on siis rohkeaa.
Samaa mieltä!!! Siinä vaiheessa kun kunnon argumentit loppuvat vedetään aina tuo kateuskortti esille. Todellakaan en näe sarassa mitään kadehdittavaa, lähinnä käy sääliksi ja huolestuttaakin se, miten kolmekymppinen nainen voi olla noin hukassa ja lapsellinen.
Samaa mieltä täälläkin!! Miksi ihmeessä tuo ihme kateuskortti tuodaan aina täällä esiin, en ymmärrä. Itse olin Saran ikäisenä jo äiti, olin vakituisessa ihanassa työpaikassa, jossa olen edelleen. Omakotitalo oli justiinsa ostettu. Eikä todellakaan tarvinnut lähteä Balille miettimään, että mitä teen, herranjestas tuo Sara on jo tosiaan 28 v...tänä vuonna 29 v..erona minulla Saraan on ainakin se, että hankin kunnon koulutuksen / ammatin heti peruskoulun jälkeen, ja menin töihin.
vakkarityö,talo,lapset alta kolmikymppisenä on kyllä onneton viritelmä.Samaa harmaata arkea vuodesta toiseen 35 vuotta.
Miettikää nyt, tuota sitten eläkkeelle menoon asti ja sitten voi alkaa matkusteleen , tosin kunto ei enää ole sama ja jää lähes kaikki hauska tekemättä yms.
Minä voisin maksaa Siepille heti matkan jos ois mahdollisuus, mikäs siinä hyvää kroppaa katsellessa ja käsitellessä yöt. (varsinkin kun suomessa alkaa oleen oikeasti harvinaisuus nähdä hyvää vartaloa)
Itse en edes Balille haluaisi, mutta muuten ärsyttää tällaiset julkkikset ja somevaikuttajat koko ajan enemmän. Minäkin haluan tuollaisen elämän, jossa oikeita huolia ei tunnu olevan ja elämä on helppoa. Rahaakin tulee jostain ja voi viettää luksuselämää. Sen sijaan oma elämäni on hyvin vaikeaa ja täynnä ongelmia, eikä paremmasta ole juuri toivoa. Joudun työttömänä mm. elämään yli-ikäisenä hankalan sukulaiseni luona ja ainoana tulonani on Kelan työttömyyskorvaus. Ongelmia on paljon, mutta sossu ei auta. Jos olisin ollut nuorena kaunis ja laiha olisin yrittänyt hakeutua jukisuuteen. Silloin kun minä olin juuri täysi-ikäinen ja parikymppinen tositv teki tuloaan ja muistankin hakeneeni pariin ohjelmaan julkisuutta hakien. En päässyt mukaan ohjelmiin. Ainakin Suureen seikkailuun ja Heikoin lenkkiin siis siihen, mitä juonsi Kirsi Salo aikoinaan hain.
Todennäköisesti pyöräilemästä loskapaskakelissä. Mutta näin, kukin tyylillään :)
Jos ihmisen täytyy mennä Balille asti löytääkseen itsensä, ehkä mitään löydettävää ei olekaan?
Mitkä rikkaudet? Sara on kyllä tulojensa, vuokra-asuntonsa ja ulosottovelkojensa perusteella ihan tavallinen keskiluokkainen tallaaja.