Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin pelaamaan Witcher Wild Huntia katsottuani sen netflixin sarjan

Vierailija
31.12.2019 |

Ja olen taas koukussa siihen, varmaan 6 tuntia meni pelaillessa.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarina oli sarjassa hyvin toteutettu, mutta hahmovalinnat olivat silkkaa rotupesua. Pelitkin noudattivat hahmokuvauksia tarkasti, niin miksei sarja voinut? Netflix tekee tätä kaikissa sarjoissaan. Jos tekevät harry potter sarjan, niin sekin varmaan sijoittuu afrikkaan.

Redditissä on aika pitkä ketju missä tätä on pohdittu. Lopputulema on aika yksimielinen:

Siksi koska Netflixiä olisi syytetty rasismista, jos valkoisesta miehestä kertova maailma olisi täynnä muita valkoisia ihmisiä.

Onhan se sairasta millaisessa maailmassa elämme 2020, mutta jos sarjassa on nykyään liikaa vaaleaihoisia ihmisiä niin se on "rasismia" ja rahahanat menevät kiinni. Siksi metsien vihreät dryaditkin muutettiin sarjassa pikimustiksi afrikkalaisiksi.

Vierailija
42/57 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitin pelaamaan, mutta lopetin, kun Yennefer esitettiin taistelemassa korkokenkien kanssa. Mitä hittoo? Ei korkkareilla voi taistella. Miksi noista taistelevista naisista ei voi tehdä realistisia? :D

Yennefer taistelee yleensä lähinnä taikomalla, ei sitä korkokengät haittaa.

Ja muistaakseni sekä Yenneferin että Cirin korkkarit on sellaiset läskipohjaiset ja leveäkorkoiset. Käytän itse sen tyyppisiä usein ja ne on tottuneelle yllättävän hyvät, pystyy juoksemaan, tekemään fyysisiä hommia jne. Ihan eri kuin piikkikorkoiset juhlakorkkarit.

Vois niillä olla edes muutama arpi kuten niillä miehillä. Mut plääh, miehillehän tuo on suunnattu joten pitää saada hyvännäköisiä naisia. 

Cirillehän tulee pelin kuluessa aika ruma pitkä arpi naamaan.

Noiden velhojen kauneus tulee kirjasta, jossa velhokouluun otetaan kyllä taviksia ja rumiakin, mutta velhoksi valmistumisen yhteydessä jokaisesta tehdään taikakeinoin kaunis. Kuuluu siis tavallaan tarinaan. Ciri toki on kaunis myös vaikkei ole velho. Muuten naisissa näkyy pelissä kaiken näköisiä.

Ja on se Geraltkin aika kuuma, kun käy parturissa ottamassa parran pois ja laittaa hiukset poninhännälle.

Olisi vaihtelua jos päähahmot olisivat taviksia. Mut tuota ulkonäköä pakotetaan myös peleihin. Pelaan jatkossakin vain Super mariota. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ostin PS4:sen ja mietin olisiko tää hyvä peli, pitääpä ostaa! Kiitos tästä keskustelusta :)

Vierailija
44/57 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni Witcher 3 ei temmannut koskaan täysin mukaansa. Aloitin aikoinaan kahteen eri otteeseen pelin ja jäi molemmilla kerroilla kesken.

Vierailija
45/57 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukutin jokaikisen viestin, koska en ymmärrä miksi videopelejä pelataan. Jos haluan viihdettä, avaan television.

Minusta on välillä kivampi olla aktiivisemmin tarinassa mukana kuin vain passiivisena katsojana. Toki telkkariakin katson mutta joskus tekee mieli pelata.

Witcherissä esimerkiksi vielä omat valinnat vaikuttaa vahvasti tarinan kulkuun ja erilaisia pelin loppuja on suuri määrä sen mukaan mitä on matkan varrella valinnut.

Vierailija
46/57 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarina oli sarjassa hyvin toteutettu, mutta hahmovalinnat olivat silkkaa rotupesua. Pelitkin noudattivat hahmokuvauksia tarkasti, niin miksei sarja voinut? Netflix tekee tätä kaikissa sarjoissaan. Jos tekevät harry potter sarjan, niin sekin varmaan sijoittuu afrikkaan.

Redditissä on aika pitkä ketju missä tätä on pohdittu. Lopputulema on aika yksimielinen:

Siksi koska Netflixiä olisi syytetty rasismista, jos valkoisesta miehestä kertova maailma olisi täynnä muita valkoisia ihmisiä.

Onhan se sairasta millaisessa maailmassa elämme 2020, mutta jos sarjassa on nykyään liikaa vaaleaihoisia ihmisiä niin se on "rasismia" ja rahahanat menevät kiinni. Siksi metsien vihreät dryaditkin muutettiin sarjassa pikimustiksi afrikkalaisiksi.

Muistanko väärin, että GOT sai aluksi kritiikkiä siitä, kun mukana ei ollut mustia? Siksi sinne ilmestyi maailman tylsimmät hahmot Harmaa mato Ja Missandei, joista ei tykännyt kukaan. :D

Vierailija
47/57 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistanko väärin, että GOT sai aluksi kritiikkiä siitä, kun mukana ei ollut mustia? Siksi sinne ilmestyi maailman tylsimmät hahmot Harmaa mato Ja Missandei, joista ei tykännyt kukaan. :D

Joo. Tämä on nykyään arka aihe. Jopa nämä Suomen uuden hallituksen naisministerien yhteiskuvat saivat amerikkalaisilta valtavan määrän kommentteja siitä että kovin on valkoisia kaikki, taitaa olla ras ismia. Jotkut sitten yritti selittää niille että Suomessa valtaosa ihmisistä on valkoisia ja kyllä jo eduskunnasta löytyy väriäkin.

Vierailija
48/57 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steamissä nyt alennusmyynti niin ostinpa koko game of the year editionin joka sisältää kaikki lisäosat. Olen pelaaja mutta tämä on jäänyt kyllä kokonaan välistä.

Joskus olen miettinyt mitä varten naiset ovat juuri tästä witcher sarjasta niin kiinnostuneita? Sen verran tiedän että ilmeisesti kirjasarja on melko feministinen joka sitten varmaan puhuttelee naisia.

Vierailija
49/57 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Steamissä nyt alennusmyynti niin ostinpa koko game of the year editionin joka sisältää kaikki lisäosat. Olen pelaaja mutta tämä on jäänyt kyllä kokonaan välistä.

Joskus olen miettinyt mitä varten naiset ovat juuri tästä witcher sarjasta niin kiinnostuneita? Sen verran tiedän että ilmeisesti kirjasarja on melko feministinen joka sitten varmaan puhuttelee naisia.

En ole lukenut noita kirjoja. Ostin aikoinaan koska tykkään tästä genrestä. ap

Vierailija
50/57 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole lukenut noita kirjoja. Ostin aikoinaan koska tykkään tästä genrestä. ap

Vai siis tv-sarjaako tarkoitit, pelisarjan sijaan? Katsoin sen koska olin pelannut pelin. Ap

Vierailija
51/57 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes jaksa katsoa tuota sarjaa kun WIld Huntissa Gerald on 5000x kuumempi, Cavill on vähän.. ällö. Mitä sarjan naisiin tulee, niin näyttelijävalinnat ovat suorastaan katsojaa loukkaavia.

Vierailija
52/57 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 33v nainen ja rakastan tuota peliä yli kaiken. Lempihahmot Geraltin lisäksi ovat Ciri ja Dandelion. Myös se rääväsuinen kääpíö (Zoltan) on erinomainen ja symppis hahmo.

Pelannut tuota liioittelematta ~200 tuntia. Enkä ole vielä lopettanut. Vielä on Blood & Wine lisäosa pelaamatta läpi, jossa voi mm. hankkia viinitilan ja ratsastella ranskalaistyylisissä maisemissa keräten aarteita ja etsien tehtäviä.

Tykkäät ärsyttävimmistä henkilöistä Zoltania lukuunottamatta? Mun pitää vetää kaikki Ciri kohtaukset pelistä ''kill all'' konsoli käskyllä. Aikuinen äksy pikkutyttö ja elostelija Dandelion.

Mun lempi henkilöt on Gaunter o'dimm, Bloody Baron, Pellar ja Geralt.

Paras kohta pelistä

Paras soundtrack

Vierailija
53/57 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni Witcher 3 ei temmannut koskaan täysin mukaansa. Aloitin aikoinaan kahteen eri otteeseen pelin ja jäi molemmilla kerroilla kesken.

Taitaa olla vähän hidastempoinen vai kuinka? 🤔

Vierailija
54/57 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää katsoko/pelatko mitään hirviö/noitajuttuja tai -pelejä!

Aika tiukkista, kun kyse on puhtaasta fantasiasta, jossa on aivan eri maailma kuin tämä todellinen. Maailma jossa ns. sfäärien yhtyminen on päästänyt taikavoimat valloilleen Maan päälle ja samalla on hirviöitä päässyt tänne ulottuvuuteen, maailma jossa taikuus, paikalliset jonkinlaiset jumalolennot on totta jne. Ei tällä ole mitään tekemistä sen kanssa että alkaisi tosimaailmassa kiinnostua okkultismista. Itse olen pelannut paljonkin tuon tyyppisiä pelejä, mutta en usko että mitään henkiolentoja, taikuutta tms tässä maailmassa on olemassa.

Tuo peli perustuu keski ja itä eurooppalaiseen folkkiin ja jos käyt kylissä niin ihmiset uskoo edelleen moniin pelissäkin oleviin henkiolentoihin ja hirviöihin. Noissa kylissä ihmiset tekee tuhansia vuosia vanhoja rituaaleja vieläkin pahojen henkien karkottamiseksi juhlapäivinä mm erillaisia tansseja. Nuo kulttuurit on sulautuneet yhteen kristinuskon ja vanhojen pakanatapojen kanssa. Siellä heinä niitetään käsin ja maito juodaan suoraan vuohen tissistä!

Vierailija
55/57 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla vähän hidastempoinen vai kuinka? 🤔

Joo. Nojautuu lisäksi erittäin vahvasti tunnelmaan ja tarinankerrontaan. Jos ne eivät nappaa, niin pelillä ei ole hirveästi mitään tarjottavaa.

Vierailija
56/57 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa nyt h elvetti sivistystä elämäänne älkääkä tuhlatko elämäänne videopelien pelaamiseen kuin mitkäkin degeneraatit.

Vierailija
57/57 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän