Aloitin pelaamaan Witcher Wild Huntia katsottuani sen netflixin sarjan
Ja olen taas koukussa siihen, varmaan 6 tuntia meni pelaillessa.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta aika huono se sarja.
Mä taas tykkäsin ja aion katsoa seuraavan kauden kunhan joskus tulee ulos! Ap
Jaa, aika monihan siitä on pitänyt. Itse olen lukenut kirjat joihin perustuu ja petyin kun on kustu monta juttua niistä. Muutenkin vähän enemmän sellaista Xena tasoa kuin Game of Thronesia. Olen vaan aika kriittinen enkä jaksa tuhlata aikaa b-tason sarjoihin kun kuitenkin menee monta tuntia niitä seuratessa.
Ot mutta game of thrones oli kyllä niin ö-luokan suoritus ettei mitään rajaa. En ennen edes tiennyt että yhdellä (tai kahdella) seasonilla voi pilata kokonaisen sarjan.
Onhan se ihan helvetin hyvä sarja ennen sitä kun loppui kirjat kesken. Käsikirjoittajat ei pystyneet pitämään samaa tasoa yllä kun ei ollut enää kirjoja joihin nojata. Sinun emotionaaliset itkupotkuraivarit heikon viimeisen kauden pohjalta ei mitenkään sarjan alkupuolen hienoutta poista. Vai mikä fantasiasarja on muka parempi? Ei mikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Who cares, eihän siinä tarvitse tehdä mitään muuta kuin tuijottaa Henry Cavillia ja kuunnella sitä seksikästä märinää :DD Juonesta viis!
Millainen se peli on? Aloitin sitä ja pääsin siihen missä se Ciri leikkii siellä pihalla niiden harjoitteluvälineiden kanssa ja tylsistyin. Paraneeko?
Siis pelasit sitä n. 15minuuttia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Who cares, eihän siinä tarvitse tehdä mitään muuta kuin tuijottaa Henry Cavillia ja kuunnella sitä seksikästä märinää :DD Juonesta viis!
Millainen se peli on? Aloitin sitä ja pääsin siihen missä se Ciri leikkii siellä pihalla niiden harjoitteluvälineiden kanssa ja tylsistyin. Paraneeko?
Olis edes se Yenneferin näyttelijä sitten kuuma niin olisi miehillekin jotain silmänruokaa. Ei ihan samaa tasoa Cavillin alfakarju ja tämä parikymppinen neverhörd-intialaistyttö josta on ylimeikkaamalla yritetty tehdä kaunotar.
Joo ihan totta. Ja Triss Merigold on joku arabin näköinen tavis, kun pitäisi olla superkuuma punapää.
Muutenkin vaikka en ole mitenkään r*sisti niin tuntui että kirjaan nähden vähän liikaa laitettu etnistä väriä tuohon osin. Kyllä Witcher kirjoissakin on tummaihoisia ihmisiä, ja esim. sarjassakin esiintyneet zerrikaanitaistelijat on tosiaan mustia niissä. Mutta esim. noista velhonaisista on kirjoissa tarkat kuvaukset ja ne on ihan eri näköisiä. Esim. juuri Yennefer intialaisen näköinen vaikka kuvataan että on hyvin kalpea ja mustat hiukset, Fringilla Vigo on musta vaikka kirjoissa on mustat lyhyet hiukset ja valkea iho, Triss on myös "etninen" eikä punapää.
itse en koskaa pelaanut witcheriä läppi koska paska combati
jos platnium tekis combatin witcherii sit vois pelaa witcheriä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas tykkäsin ja aion katsoa seuraavan kauden kunhan joskus tulee ulos! Ap
Jaa, aika monihan siitä on pitänyt. Itse olen lukenut kirjat joihin perustuu ja petyin kun on kustu monta juttua niistä. Muutenkin vähän enemmän sellaista Xena tasoa kuin Game of Thronesia. Olen vaan aika kriittinen enkä jaksa tuhlata aikaa b-tason sarjoihin kun kuitenkin menee monta tuntia niitä seuratessa.
Ot mutta game of thrones oli kyllä niin ö-luokan suoritus ettei mitään rajaa. En ennen edes tiennyt että yhdellä (tai kahdella) seasonilla voi pilata kokonaisen sarjan.
En tykännyt sarjastakaan kovasit mutta kirjoihin nähden se on loistava. GoT kirjat alkoi upeasti, mutta 3. osassa alkoi homma kirjailijalta hajota, ja 4. osa oli jo uskomattoman tylsä. Koko kirjaa melkein kuvausta Tyrionin matkasta erämaan läpi Daenerysin luo, hajotettuna loputtomalla määrällä pätkiä tarpeettomien uusien sivuhahmojen elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis edes se Yenneferin näyttelijä sitten kuuma niin olisi miehillekin jotain silmänruokaa. Ei ihan samaa tasoa Cavillin alfakarju ja tämä parikymppinen neverhörd-intialaistyttö josta on ylimeikkaamalla yritetty tehdä kaunotar.
Joo ihan totta. Ja Triss Merigold on joku arabin näköinen tavis, kun pitäisi olla superkuuma punapää.
Muutenkin vaikka en ole mitenkään r*sisti niin tuntui että kirjaan nähden vähän liikaa laitettu etnistä väriä tuohon osin. Kyllä Witcher kirjoissakin on tummaihoisia ihmisiä, ja esim. sarjassakin esiintyneet zerrikaanitaistelijat on tosiaan mustia niissä. Mutta esim. noista velhonaisista on kirjoissa tarkat kuvaukset ja ne on ihan eri näköisiä. Esim. juuri Yennefer intialaisen näköinen vaikka kuvataan että on hyvin kalpea ja mustat hiukset, Fringilla Vigo on musta vaikka kirjoissa on mustat lyhyet hiukset ja valkea iho, Triss on myös "etninen" eikä punapää.
Eihän tuollaisia huomioita saa tehdä! Tai siis huomata saa, mutta ei sanoa ääneen.
Huomasin Netflixissä tuon sarjan ja mietin pelin hankintaa Xboxille, en ihmettele että on Storessakin ykkösenä suosituimmissa/parhaiten arvostelluissa peleissä. Nyt pelaan Red Dead Redemption 2 onlinea ja uusinta COD Modern Warfarea. Rakastan pelaamista yli kaiken ja luulen että tulen koko ikäni gameri, ikää kohta 30 vuotta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep!
Paranee. Sun keskittymiskyvylle se ei kuitenkaan todennäköisesti ole oikea peli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep!
Paranee. Sun keskittymiskyvylle se ei kuitenkaan todennäköisesti ole oikea peli.
Tuskin se kertoo keskittymiskyvystäni ihan kaikkea, lähinnä isoin syy tylsistymiseen oli se että ulkonäkö tyypillä ei ollutkaan yhtä hyvä kuin Cavillin.
Mulla on ps4 witcher3 mutta en ole vielä oikein päässyt vauhtiin. Ennen pelannut diablo3 tyylisiä pelejä.
Aloitin pelaamaan, mutta lopetin, kun Yennefer esitettiin taistelemassa korkokenkien kanssa. Mitä hittoo? Ei korkkareilla voi taistella. Miksi noista taistelevista naisista ei voi tehdä realistisia? :D
Vierailija kirjoitti:
Aloitin pelaamaan, mutta lopetin, kun Yennefer esitettiin taistelemassa korkokenkien kanssa. Mitä hittoo? Ei korkkareilla voi taistella. Miksi noista taistelevista naisista ei voi tehdä realistisia? :D
Yennefer taistelee yleensä lähinnä taikomalla, ei sitä korkokengät haittaa.
Ja muistaakseni sekä Yenneferin että Cirin korkkarit on sellaiset läskipohjaiset ja leveäkorkoiset. Käytän itse sen tyyppisiä usein ja ne on tottuneelle yllättävän hyvät, pystyy juoksemaan, tekemään fyysisiä hommia jne. Ihan eri kuin piikkikorkoiset juhlakorkkarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja muistaakseni sekä Yenneferin että Cirin korkkarit on sellaiset läskipohjaiset ja leveäkorkoiset. Käytän itse sen tyyppisiä usein ja ne on tottuneelle yllättävän hyvät, pystyy juoksemaan, tekemään fyysisiä hommia jne. Ihan eri kuin piikkikorkoiset juhlakorkkarit.
Vois niillä olla edes muutama arpi kuten niillä miehillä. Mut plääh, miehillehän tuo on suunnattu joten pitää saada hyvännäköisiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Sääli että menee loistava peli hukkaan pienen yksityiskohdan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vois niillä olla edes muutama arpi kuten niillä miehillä. Mut plääh, miehillehän tuo on suunnattu joten pitää saada hyvännäköisiä naisia.
Cirillehän tulee pelin kuluessa aika ruma pitkä arpi naamaan.
Noiden velhojen kauneus tulee kirjasta, jossa velhokouluun otetaan kyllä taviksia ja rumiakin, mutta velhoksi valmistumisen yhteydessä jokaisesta tehdään taikakeinoin kaunis. Kuuluu siis tavallaan tarinaan. Ciri toki on kaunis myös vaikkei ole velho. Muuten naisissa näkyy pelissä kaiken näköisiä.
Ja on se Geraltkin aika kuuma, kun käy parturissa ottamassa parran pois ja laittaa hiukset poninhännälle.
Tarina oli sarjassa hyvin toteutettu, mutta hahmovalinnat olivat silkkaa rotupesua. Pelitkin noudattivat hahmokuvauksia tarkasti, niin miksei sarja voinut? Netflix tekee tätä kaikissa sarjoissaan. Jos tekevät harry potter sarjan, niin sekin varmaan sijoittuu afrikkaan.
Alapeukutin jokaikisen viestin, koska en ymmärrä miksi videopelejä pelataan. Jos haluan viihdettä, avaan television.
Witcher 3 ja siihen lisäosat hearts of stone sekä blood and wine ovat steamissa tarjouksessa yhteishintaan 15 euroa.