En kestä enää aikuisena tätä teinien "Me mennäänkin vaan Minnan kanssa"
Tuli taas äsken vasten naamaa se mitä jo vähän pelkäsinkin. Eli meitä on kolme (40+) kaverusta lapsuudesta asti, jotka kaikki jäätiin sinkuiksi kesän tienoilla. Nähty n. 10-15 kertaa kaksistaan, tai kaikki kolme yhdessä sen jälkeen. (Tai mistä minä tiedän paljonko he ovat nähneet kaksistaan) Oli tarkoitus mennä tänään kolmistaan kaupungille, mutta tulikin klo 17 aikaan viesti, että menevätkin jonnekkin kahdestaan. Onko tämä tosiaankin vielä tälläkin iällä tätä?? Olen itkenyt tähän asti, ja tämä oli kyllä tässä. En kaipaa enää tuollaisia 'kavereita".
Kommentit (23)
Todella epäkohteliasta, kenelle tahansa tulisi tuosta paha mieli! Itse sanoisin suoraan kun seuraavan kerran ottavat yhteyttä, että tuli tosi kurja olo oharista. Reaktio ratkaisisi, miten ahkerasti kannattaa kaveruutta pitää yllä. Esim. jos pyydetään anteeksi eikä toistu. Toinen asia on, ettei ystävyyttä voi pakottaa, jos kahdella synkkaa hyvin, voi jäädä kolmanneksi vaikka olisi käytöstapoja. Koettu on. 💔
Tsemppiä ja hyvää uutta vuotta ap! ❤️
Vierailija kirjoitti:
Todella huonoa käytöstä. Jos olisin sinä, välit kyllä katkeisivat. Meillä oli perheenä joskus samantapainen juttu. Oltiin vietetty tietty juhlapyhä toisen perheen kanssa 13 vuotta putkeen vuoroin toisillamme. Kun soitin tälle toiselle perheelle sopiakseni, että moneltako meille tulevat, heiltä vastattiin iloisesti, että ovat menossa yhdelle toiselle tuttavaperheelleen. Olipa kiva yllätys! Sen jälkeen emme ole enää tavanneet.
Olitteko siis jo sopineet, että he tulevat taas teille, vai oletitko vain aiempien vuosien perusteella?
Todella huonoa käytöstä. Jos olisin sinä, välit kyllä katkeisivat. Meillä oli perheenä joskus samantapainen juttu. Oltiin vietetty tietty juhlapyhä toisen perheen kanssa 13 vuotta putkeen vuoroin toisillamme. Kun soitin tälle toiselle perheelle sopiakseni, että moneltako meille tulevat, heiltä vastattiin iloisesti, että ovat menossa yhdelle toiselle tuttavaperheelleen. Olipa kiva yllätys! Sen jälkeen emme ole enää tavanneet.