Muita, jotka ihastuvat vain erinomaisen seksin kautta?
Joskus nuorempana parikymppisenä saatoin vielä ihastua ennen, kuin olin harrastanut seksiä ihastukseni kohteen kanssa. Mitä vanhemmaksi olen tullut, tämä kyky ihastua on totaalisesti haihtunut. Aika vähän olen kuullut vastaavasta eli minusta näyttää siltä, että harvalle ihmiselle se seksi lopulta näyttelee hirvittävän suurta roolia suhteen muodostumisen kannalta.
Pidän itseäni todella seksuaalisena ihmisenä ja olen myös saanut elämässäni paljon erinomaista seksiä. Suurin enemmistö seksikumppaneistani on kuitenkin ollut taidoiltaan ja mieltymyksiltään sarjaa ”ihan ok” mutta niin, että ilmankin olisin yhtä onnellinen.
Miten tässä kannattaisi uusiin ihmisiin lähteä tutustumaan? Monta suhteenalkua on ollut sellaisia, että olen tuntenut huomattavaa vetoa kumppanini, pitänyt tätä hyvänä tyyppinä jne. mutta seksi on kuitenkin ollut hyvin keskimääräistä. Eli ei sellaista, että sukat pyörisivät missään vaiheessa kunnolla jaloissa. Kun tietää niin paljon paremmasta, on todella vaikeaa tyytyä johonkin puolivillaiseen.
Yleensä ihmiset tuntuvat suhtautuvan ongelmaani vähän silmiä pyöritellen ja ehdottavat parempaa kommunikointia kumppanin kanssa. Mutta kun kyse ei ole varsinaisesti tekniikasta. Kyse on siitä, että joku todella, todella rakastaa seksiä ja on valmis heittäytymään siihen. Tietysti pitää myös haluta tuottaa nautintoa toiselle ja mieltymysten pitää mennä yksiin sen suhteen, millaisesta seksistä ja kosketuksesta pitää ja millaista haluaa antaa.
Muilla vastaavaa kokemusta? Haluaisin kovasti parisuhteen mutten halua kaverisuhteita kivaan mieheen, jonka kanssa en kuitenkaan halua seksiä erityisen paljoa. En enää jaksa treffata uusia ihmisiä ja tutustua ennen seksiä siksi, että kaikki kiinnostus aina katoaa suklaalevyn syömiseen verrattavissa olevaan seksikokemukseen.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihmisiä, jotka kaipaavat aina uudestaan sitä ihastumisen tunnetta ja ihastuminen tapahtuu vain suhteen alussa. Sama juttu seksin kanssa, vaikka löytää suhteen, jossa sukat pyörii jalassa lakanaoiden välissä, niin tämä tunne ei 100% varmuudella jatku ikuisesti, vaan seksikin tuppaa arkipäiväistymään. Nämä kaksi ihmistyyppiä yleensä eroavat ja hakevat taas uutta.
Kyllä minäkin mielelläni astuisin aina uuden hyväperseisen tamman takaapäin sellaisen nähdessäni, mutta kun ei se mene niin. Täytyy astua tätä samaa rakastamaani tammaa aina vaan uudestaan ja hyvä niin.
Addiktioitahan nuo ovat siinä missä huumeisiin, alkoholiin ja kuka mihinkin nyt tuppaa addiktoitumaan.
Ap:n kannattaisi mennä terapeutille.
Minusta sinä et ole ymmärtänyt lainkaan sitä tiettyä hienoutta seksissä oikean ihmisen kanssa. Seksi on silloin jotakin ihan muuta, kuin kirjoituksessasi annat ymmärtää.
Esim. minulla menossa kahdeksas kiihkeä vuosi kumppanini kanssa. Ei kyllästytä yhtään kumpaakaan ja seksi ainoastaan paranee. Joskus näen jopa hallusinaatioita kun tuntuu niin hyvältä.
Tavallaan säälin kaltaisiasi, joille seksin ainoa iso koukku on uutuudenviehätys. Jäät aika paljosta paitsi (omasta näkökulmastani katsottuna) etkä ole löytänyt sellaista ihmistä, jonka kanssa voisit kokea enemmän. Tosin uskon, että suurin osa ihmisistä on kanssasi samassa veneessä.
Olet tavallaan samassa vaiheessa, jossa olin itse parikymppisenä. Silloin uusi ihminen kiihotti alussa enemmän ja seurustelun jatkuessa tunne haaleni. Nykyään vaatimustasoni on yksinkertaisesti kasvanut enkä todellakaan valita, seksielämäni on aivan huikeaa.
Kyllä mä olen sen erittäin hyvin ymmärtänyt. Olen ollut seksuaalisessa kanssa käymisessä n. 100 naisen kanssa, oli hyvää ja parempaa seksiä, joskus jopa huonoa, kaikki on koettu. Joten minulle sun on hyvin turha sanoa, että en ole löytänyt sieltä sitä punaista lankaa hyvään seksiin.
Hallusinaatioita minä en sentään ole nähnyt, mutta enpä ole mitään psykedeelejä elämäni aikana vedellyt, enkä vedä. Joten tuon jätän huomiotta minun säälimisestäni.
En varmasti siis ole samassa veneessä seksuaalisuuteni kanssa, kuin sinä olet ollut joskus parikymppisenä kakarana.
Säälin todella paljon kaltaisiasi seksin kautta eläviä ihmisiä, mitenkäs sitten kun ikää on sen verran, että ne hormonit eivät enää hyrrää samalla tavalla, sun aivot huutavat silloin jotain sinne seksilokeron tyhjyyteen, millä sä aiot sen sitten täyttää, päihteilläkö?
En jaksa käyttää aikaani kanssasi vänkäämiseen. Selvästikään et ole ihminen, jonka kanssa minulla voisi koskaan synkata missään mielessä.
Toivotan onnea valitsemallasi, intohimottomalla ja epäaistillisella polulla.
Huumeet eivät ole koskaan olleet minulle mikään juttu eivätkä ole millään tavalla osa arkeani. Arvostan kovasti ihmisiä, jotka säilyttävät uteliaisuutensa myös aikuisena.
Googlaa ihan huviksesi niiden tunnettujen ihmisten joukkoa, jotka ovat myöntäneet julkisesti kokeilleensa laittomia huumeita. Voit yllättyä, mikäli kuvittelet käytön olevan idioottien hörhöilyä. Ne fiksut eivät muodosta kokeilusta ongelmaa. Barack Obama nyt esimerkiksi löytyy listalta.
11
En varmasti ole ihminen, jonka kanssa sulla synkkaisi ja se johtuu siitä, että minulla on omiakin mielipiteitä asioista.
Kiitos onnentoivotuksistasi, mutta ei osu kohdalleen. Suhteeni ei ole intohimoton, ei suinkaan, olet nyt jossakin kohtaa ymmärtänyt väärin, lue aikaisemmin kirjoittamani, niin huomaat että olen hyvin tyytyväinen seksielämääni. Minä en hae seksielämästäni "psykedeelisiä" kokemuksia, sellaisia en tarvitse, enkä edes halua, enhän minä sen jälkeen malttaisi muuta tehdäkään ja elämässäni on niin paljon muutakin.
Seuraavaa kohtaa sä et selvästi ymmärtänyt sanoessasi että huumeet eivät ole.... ja uteliaisuuden säilyminen aikuisena. Sanoin kun hormonit eivät enää hyrrää, tarkoittaa vanhempana, mutta monesti vielä hyväkuntoisena. Jollakinhan sinun täytyy täyttää tuo järjetön täydellisen seksin hakemisen tunne siinä vaiheessa kun se elämästäsi loppuu, se loppuu kyllä, usko pois.
Et sitten kyennyt linkkiä laittamaan älykkyyden ja laittomien huumeiden kokeilun korreloimisesta. Sait Barack Obaman esimerkiksi (ei ole linkki tutkimuksesta) missä hänen älykkyytensä on testattu? Amerikassa pääsee presidentiksi "marionetit", vai onko sinun ajatusmaailmassa älykkyyden mittari USA:n presidentti, kuten Donald Trump, heh. Ei minun tarvitse nimiä alkaa googlettamaan, et ilmeisesti ymmärrä, että todistustaakka on sinun harteillasi, pyydettyäni linkkiä kyseiseen tutkimukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihmisiä, jotka kaipaavat aina uudestaan sitä ihastumisen tunnetta ja ihastuminen tapahtuu vain suhteen alussa. Sama juttu seksin kanssa, vaikka löytää suhteen, jossa sukat pyörii jalassa lakanaoiden välissä, niin tämä tunne ei 100% varmuudella jatku ikuisesti, vaan seksikin tuppaa arkipäiväistymään. Nämä kaksi ihmistyyppiä yleensä eroavat ja hakevat taas uutta.
Kyllä minäkin mielelläni astuisin aina uuden hyväperseisen tamman takaapäin sellaisen nähdessäni, mutta kun ei se mene niin. Täytyy astua tätä samaa rakastamaani tammaa aina vaan uudestaan ja hyvä niin.
Addiktioitahan nuo ovat siinä missä huumeisiin, alkoholiin ja kuka mihinkin nyt tuppaa addiktoitumaan.
Minusta sinä et ole ymmärtänyt lainkaan sitä tiettyä hienoutta seksissä oikean ihmisen kanssa. Seksi on silloin jotakin ihan muuta, kuin kirjoituksessasi annat ymmärtää.
Esim. minulla menossa kahdeksas kiihkeä vuosi kumppanini kanssa. Ei kyllästytä yhtään kumpaakaan ja seksi ainoastaan paranee. Joskus näen jopa hallusinaatioita kun tuntuu niin hyvältä.
Tavallaan säälin kaltaisiasi, joille seksin ainoa iso koukku on uutuudenviehätys. Jäät aika paljosta paitsi (omasta näkökulmastani katsottuna) etkä ole löytänyt sellaista ihmistä, jonka kanssa voisit kokea enemmän. Tosin uskon, että suurin osa ihmisistä on kanssasi samassa veneessä.
Olet tavallaan samassa vaiheessa, jossa olin itse parikymppisenä. Silloin uusi ihminen kiihotti alussa enemmän ja seurustelun jatkuessa tunne haaleni. Nykyään vaatimustasoni on yksinkertaisesti kasvanut enkä todellakaan valita, seksielämäni on aivan huikeaa.
Kyllä mä olen sen erittäin hyvin ymmärtänyt. Olen ollut seksuaalisessa kanssa käymisessä n. 100 naisen kanssa, oli hyvää ja parempaa seksiä, joskus jopa huonoa, kaikki on koettu. Joten minulle sun on hyvin turha sanoa, että en ole löytänyt sieltä sitä punaista lankaa hyvään seksiin.
Hallusinaatioita minä en sentään ole nähnyt, mutta enpä ole mitään psykedeelejä elämäni aikana vedellyt, enkä vedä. Joten tuon jätän huomiotta minun säälimisestäni.
En varmasti siis ole samassa veneessä seksuaalisuuteni kanssa, kuin sinä olet ollut joskus parikymppisenä kakarana.
Säälin todella paljon kaltaisiasi seksin kautta eläviä ihmisiä, mitenkäs sitten kun ikää on sen verran, että ne hormonit eivät enää hyrrää samalla tavalla, sun aivot huutavat silloin jotain sinne seksilokeron tyhjyyteen, millä sä aiot sen sitten täyttää, päihteilläkö?
En jaksa käyttää aikaani kanssasi vänkäämiseen. Selvästikään et ole ihminen, jonka kanssa minulla voisi koskaan synkata missään mielessä.
Huumeet eivät ole koskaan olleet minulle mikään juttu eivätkä ole millään tavalla osa arkeani. Arvostan kovasti ihmisiä, jotka säilyttävät uteliaisuutensa myös aikuisena.
Googlaa ihan huviksesi niiden tunnettujen ihmisten joukkoa, jotka ovat myöntäneet julkisesti kokeilleensa laittomia huumeita. Voit yllättyä, mikäli kuvittelet käytön olevan idioottien hörhöilyä. Ne fiksut eivät muodosta kokeilusta ongelmaa. Barack Obama nyt esimerkiksi löytyy listalta.
11
En varmasti ole ihminen, jonka kanssa sulla synkkaisi ja se johtuu siitä, että minulla on omiakin mielipiteitä asioista.
Kiitos onnentoivotuksistasi, mutta ei osu kohdalleen. Suhteeni ei ole intohimoton, ei suinkaan, olet nyt jossakin kohtaa ymmärtänyt väärin, lue aikaisemmin kirjoittamani, niin huomaat että olen hyvin tyytyväinen seksielämääni. Minä en hae seksielämästäni "psykedeelisiä" kokemuksia, sellaisia en tarvitse, enkä edes halua, enhän minä sen jälkeen malttaisi muuta tehdäkään ja elämässäni on niin paljon muutakin.
Seuraavaa kohtaa sä et selvästi ymmärtänyt sanoessasi että huumeet eivät ole.... ja uteliaisuuden säilyminen aikuisena. Sanoin kun hormonit eivät enää hyrrää, tarkoittaa vanhempana, mutta monesti vielä hyväkuntoisena. Jollakinhan sinun täytyy täyttää tuo järjetön täydellisen seksin hakemisen tunne siinä vaiheessa kun se elämästäsi loppuu, se loppuu kyllä, usko pois.
Et sitten kyennyt linkkiä laittamaan älykkyyden ja laittomien huumeiden kokeilun korreloimisesta. Sait Barack Obaman esimerkiksi (ei ole linkki tutkimuksesta) missä hänen älykkyytensä on testattu? Amerikassa pääsee presidentiksi "marionetit", vai onko sinun ajatusmaailmassa älykkyyden mittari USA:n presidentti, kuten Donald Trump, heh. Ei minun tarvitse nimiä alkaa googlettamaan, et ilmeisesti ymmärrä, että todistustaakka on sinun harteillasi, pyydettyäni linkkiä kyseiseen tutkimukseen.
Vaikkapa tämä:
https://jech.bmj.com/content/66/9/767.full
Erikoista, jos aihe on jäänyt sinulle kokonaan vieraaksi.
Tämä on sinulle, 22:
Et osoita itse millään tavalla korkeaa älykkyyttä argumentoinnissasi eikä kaltaisesi ihmisen kanssa ole mielekästä keskustella.
Hassua, että ilman omakohtaista kokemusta aiheesta koet voivasi lytätä jonkun toisen kokemuksen. Kirjoituksesi on kaikkiaan niin sekavaa, että sitä tekee ihan pahaa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sinulle, 22:
Et osoita itse millään tavalla korkeaa älykkyyttä argumentoinnissasi eikä kaltaisesi ihmisen kanssa ole mielekästä keskustella.Hassua, että ilman omakohtaista kokemusta aiheesta koet voivasi lytätä jonkun toisen kokemuksen. Kirjoituksesi on kaikkiaan niin sekavaa, että sitä tekee ihan pahaa lukea.
Olen eri, mutta minusta sinä et osoita korkeaa älykkyyttä takertumalla koko ajan muiden olettamaasi älykkyyteen ja paasaamalla siitä mihin oletuksesi perustat. Eli muutamiin puolivillaisiin kommentteihin. Omatkaan kommenttisi eivät ole niin huolellisesti ja ajatuksella laadittuja, ettei niihin voisi samallalailla tarttua ja "todistaa" sinua typerykseksi. Ei vain ole kovin älykästä tuhlata aikaa ja energiaa toisten kommenttien penkomiseen tuollalailla.
Ymmärrät jostain syystä kaikessa olevan jotain erityistä tyhmä-lisää koska pidät itseäsi suurimpana älykkönä tällä palstalla. Kuten vastauksissa on jo nähty, olet alunperin tulkinnut kaikkien kommentit päin vittua, mutta vieläkin jankkaat samoin perustein kuinka sinä ymmärrät enemmän kuin muut ja tarkoitat jotain, mitä me "tavalliset" ihmiset emme ymmärrä ja johon älykkyytemme eikä kapasiteettimme mahdollistama kokemusmaailma ilmeisesti riitä...
Jos lukisit ihan rennoin mielin muita arvostaen näitä kommentteja niin tajuaisit muidenkin pointit ja että näissä on vähän tottakin. Kai sinä nyt älykkäänä ihmisenä tiedät, että kannattaa aina olettaa toisen tietävän jotain mitä sinä et tiedä. Monesti se on juuri niin koska ihminen, älykkäinkin ihminen, on lopulta aika vajaa.
-Se hetskunainen, joka neuvoi olemaan kontroloimatta liikaa.
Lisäksi olen samaa mieltä siitä, että intohimo ei ole aina loputonta ilotulituksen sarjaa vaan elämään kuuluu erilaisia kausia, joissa on kaikissa arvoa. Mikään ei ole muuttumatonta, joten on mahdotonta löytää kumppani, jonka kanssa rakkaus olisi yhtä yhteistä trippiä ja psykoosia. Erinomainen seksi on tietenkin ihana asia elämässä meille seksuaalisille ihmisille, mutta elämässä kuuluu olla muutakin. Esim. me olemme mieheni kanssa hoitaneet suhdettamme satunnaisilla asumiseroilla ja meillä se toimii ihmeen hyvin. Kuten varoitin, rakastuessa ei vielä tiedä onko vastapuoli sinulle sopiva ja me emme kaikilta osin ole. Mutta seksi on mahtavaa ihmisen kanssa, jota kuitenkin rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
11
Vaikkapa tämä:
https://jech.bmj.com/content/66/9/767.fullErikoista, jos aihe on jäänyt sinulle kokonaan vieraaksi.
Toi ei todista yhtään mitään, eikä varsinkaan sitä, että laittomien huumeiden käyttö korreloi älykkyyden kanssa. Oletkohan sä edes lukenut tota.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sinulle, 22:
Et osoita itse millään tavalla korkeaa älykkyyttä argumentoinnissasi eikä kaltaisesi ihmisen kanssa ole mielekästä keskustella.Hassua, että ilman omakohtaista kokemusta aiheesta koet voivasi lytätä jonkun toisen kokemuksen. Kirjoituksesi on kaikkiaan niin sekavaa, että sitä tekee ihan pahaa lukea.
Missä kohtaa minä olen väittänyt itseäni "korkeasti älykkääksi"? En missään.
En minä nyt kuitenkaan ihan älyttömäksikään itseäni tunne.
Kerro mikä kohta kirjoituksestani on sinulle sekavaa, voin yrittää vääntää sitä sinulle rautalangasta.
Niin se näkökulmahan on lausumatta, että huumeidenkäyttö ja seksiaddiktiot ovat etenkin psykopaateilla yleisiä. En nyt mitään tosissani vihjaa, mutta miettimisen aihetta kuitenkin...
Vierailija kirjoitti:
Niin se näkökulmahan on lausumatta, että huumeidenkäyttö ja seksiaddiktiot ovat etenkin psykopaateilla yleisiä. En nyt mitään tosissani vihjaa, mutta miettimisen aihetta kuitenkin...
Sillälailla! Eli logiikallasi alkoholia rippijuhliassa kerran maistanut on alkoholisti ja seksistä pitävä on seksiaddikti?
Sinulla ainakaan eivät kaikki yhteydet aivoissasi pelaa kuten pitäisi.
Tällä palstalla menee helposti kommentoijat sekaisin, mutta pariin kertaan lukemalla onneksi pysyy kärryillä. Joo kyllä kuulostaa jotain ylimielisyyttä olevan havaittavissa juurikin tässä, että oletat vain itseäsi alempien ja ei yhtä laajasti ymmärtävien sattuvan paikalle kommentoimaan. Sitten tämä perinteinen huumeliberalismi... Kuulostat aika tylsältä ihmiseltä, sellaiselta, joka ei itse asiassa muodosta omia ajatuksiaan kovin tehokkaasti vaan omaksuu ne sellaisenaan jostain itselleen ajankohtaisesta itselleen ajankohtaisesta ja läheisestä lähteestä. Pönkität täällä nyt omaa kykyäsi muita parempaan seksiin, sellaiseen joka jää "tavikselta" kokematta eikä juuri sinuun päde rakastumisen luonnonlait... Kannattaisi vähän avartaa tuota näkemystä ja arvostaa kanssaihmisiä enemmän.