Mitä siinä tavismieheen tyytymisessä nyt on niiiiiiiiiiiiin pahaa?
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viihdyn paremmin yksin kuin jonkun sellaisen kanssa, jonka kanssa en mielellään haluaisi olla.
Sama täällä. Ja tiedän, että tuun vielä löytämään itselleni jonkun muun kuin "ihan ookoo tavismiehen", joten miksipä en odottaisi.
Miksi et mielelläsi halua olla "ihan ookoo tavismiehen" kanssa? Ihan niinkuin sen kanssa ei voisi olla kivaa.
Parisuhteessa ei riitä että on kivaa. Haen vähän muutakin eikä sitä mikään ihan ok pysty tarjoamaan.
Mikä tuo "muutakin" on mikä ei ihan okoo mies pystyy tarjoamaan?
- AP
Tunnepuolen asioita. Sitä samaa, mitä tässäkin ketjussa on jo noussut esille.
Miksi tavismies ei sitten herätä tunteita? Kyllä se varmaan sekin jos vaan antaisit mahikset.
AP
Ei varmasti. Tunteita joko on tai ei ole ja niihin pystyy aika vähän itse vaikuttamaan. Jos fiilis miehestä on "ihan ok", se ei siitä miksikään muutu. Joten ei kiitos, jatkan etsimistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viihdyn paremmin yksin kuin jonkun sellaisen kanssa, jonka kanssa en mielellään haluaisi olla.
Sama täällä. Ja tiedän, että tuun vielä löytämään itselleni jonkun muun kuin "ihan ookoo tavismiehen", joten miksipä en odottaisi.
Miksi et mielelläsi halua olla "ihan ookoo tavismiehen" kanssa? Ihan niinkuin sen kanssa ei voisi olla kivaa.
Parisuhteessa ei riitä että on kivaa. Haen vähän muutakin eikä sitä mikään ihan ok pysty tarjoamaan.
- AP
Miksi tavismies ei sitten herätä tunteita? Kyllä se varmaan sekin jos vaan antaisit mahikset.
AP
Kehittele sitten niitä tunteita tarjolla olevien naisten suuntaan. Annat vain avoimesti kaikille mahdollisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osalle tavismies käy ihan hyvin.
Osalle käy sellainen, jonka kanssa syntyy suurempia tunteita.Simppeliä.
Miksi tavismiehen kanssa ei synny suurempia tunteita?
- AP
Koska silloin se ei enää ole tavallinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei taviksissa mitään vikaa.
Ruikuttavat vonkaajat ovat asia erikseen.
Tavismies on ruikuttava vonkaaja jo siinä vaiheessa kun se sanoo moi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai siinä jos mies on vanhempi???????
-AP
No sehän kuolee aikaisemmin ja yksinäinen vanhuus silloinkin.
Sen takia hommaat lapsia sen miehen kanssa. Eikä siitä sitäpaitsi ole mitään taetta että itse eläisit kauemmin tai että se nuori mies eläisi kauan.
- AP
-miesten eliniänodote on lyhempi, joten yksin olemista vanhana pitäisi pelätä kuitenkin
-miehet pitävät parisuhdettaan useammin itsestäänselvyytenä, jossa nainen joustaa vähän kaikesta
-lapset eivät nykyisin jää hoitamaan vanhempiaan kotiseudulle, joten yksin olemisen pelko ei tullut poistettua niilläkään
-sellaista loukkua, että olet miehestä millään tavalla riippuvainen lisääntymisen takia ei kannata itselleen järjestää
-jos miehen kanssa on lapsia, siitä ei pääse eroon niin kauan kun ne lapset on alaikäisiä
eri
Hullaannuin tavismieheen. Vuosia meni ennen kuin hänet kohtasin, mutta kannatti odottaa. En ymmärrä, miksi eläisin sisko-veli -tyyppisessä suhteessa ihan ok-ihmisen kanssa, jota en kuitenkaan haluaisi enkä rakastaisi.
Ei mitään pahaa. Olen erittäin onnellinen tavismieheni kanssa. Ollut jo toistakymmentä vuotta. Toki en vain "tyytynyt" häneen, vaan tosissani halusin olla hänen kanssaan, koska rakastan häntä. Ei pidä tyytyä vähempään kuin aitoon rakkauteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- AP
Eli tavismies voi muuttua ei-tavismieheksi?
AP
Onks tavismiehen kriiiteeri se etteei ole varaa ostaa naiselle tuhansia kenkäpareja? Vai eii pärjää painissa eukolle? Kuinkakohan monta poliisia tarvitaaan tänäkin iltana erotuomariksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään pahaa. Olen erittäin onnellinen tavismieheni kanssa. Ollut jo toistakymmentä vuotta. Toki en vain "tyytynyt" häneen, vaan tosissani halusin olla hänen kanssaan, koska rakastan häntä. Ei pidä tyytyä vähempään kuin aitoon rakkauteen.
Sitä vähän epäilin. Miksi eivät muut naiset ota sinusta oppia?
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- AP
AP
Kehittele sitten niitä tunteita tarjolla olevien naisten suuntaan. Annat vain avoimesti kaikille mahdollisuuden.
Ihan reikä kun reikä asenteella täällä mennään.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä vähän epäilin. Miksi eivät muut naiset ota sinusta oppia?
AP
Kaikki tuntemani naimisissa olevat naiset ovat valinneet aidon rakkauden, eivätkä tyytyneet ok-mieheen.
Punnitaan hyötyjä ja haittoja ja saattohoidossa itketään kun jäi elämä elämättä kun oli niin kivaa olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- AP
AP
Näin just. Tekisitkin itse samaa kuin mihin naisia olet kovasti neuvomassa. Ihan varmasti sinullakin joku nainen olisi tarjolla.
Minä olen ihan tavallinen nainen. Osaan leipoa, laittaa ruokaa, harrastan liikuntaa, luen kirjallisuutta, minulla on ystäviä, minulla ei ole tatuointeja, on puolipitkät vaaleat hiukset. En juo, enkä polta.
Käyn töissä, nautin työstäni, olen pienituloinen, mutta joka kuukausi jää säästöön ja sijoituksiin. Olen säästäväinen. Pidän hieman palkatonta vapaata joka vuosi. Pidän matkailusta, telttailusta, luontoretkistä, ystävien tapaamisista. Käyn näyttelyissä, museoissa, teatterissa, elokuvissa joskus.
Olen kuitenkin yksinhuoltaja, lihava enkä yleensä meikkaa. Palstalla olen saanut kuulla, että nämä ovat sellaiset inhon aiheet, että tavallinen mies ei koske sellaiseen edes sormenpäällä. En siis oleta, että tavallinen mies tyytyisi minuun, suureen inhon aiheeseen, vaan etsin niitä ei-taviksia, jos parisuhdetta haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- AP
Eli tavismies voi muuttua ei-tavismieheksi?
AP
Parisuhde on kahden ihmisen välinen kokemus ja siinä aika suuressa roolissa on se miten näkevät ja kokevat toisensa.
Vikka nainen olisi parisuhteessa nuorena ja keski-ikäisenä, on tilastollinen tosiasia, että suurin osa naisista on kuitenkin vanhana yksin.
Jos nauttii yksinolosta nuorena, niin sen taitaa sitten vanhana hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- AP
AP
Ihan reikä kun reikä asenteella täällä mennään.
AP
Jos oikeasti menisi noin, sinun ei tarvitsisi ulvoa täällä, kun kukaan ei sinua huoli. Aina löytyy joku, jolle käy kuka vain. Jopa sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3632138/huoh-ihan-kiinnostava-tinder-mi…
Kiitos ei.
Mitäs tekemistä tuolla on tän ketjun kaa?
AP
Luultavasti aika paljonkin, kun tällainen tavismies-ketju on aloitettu samaan aikaan ketjun kanssa, jossa miehet toistelevat kuinka haluavat nuoria kauniita naisia, ja kaikki muu on tyytymistä.
Miksei hetero tai aseksuaalisen miehen kulissivaimo?