Mitä siinä tavismieheen tyytymisessä nyt on niiiiiiiiiiiiin pahaa?
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Tai siinä jos mies on vanhempi???????
-AP
No jos se mies on vanhempi niin sittenhän joutuu olemaan yksin joka tapauksessa vanhana. Vähän laadukkaampaa provoa ensi kerralla
Vierailija kirjoitti:
Suuri osa naisista ei koskaan tyydy mihinkään, siinä syy. Puolet avioliitoista päätyy eroon ja hakija on yleensä nainen.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3632746/miehen-jarkky-neljankympin-krii…
Vierailija kirjoitti:
Suuri osa naisista ei koskaan tyydy mihinkään, siinä syy. Puolet avioliitoista päätyy eroon ja hakija on yleensä nainen.
Eronhakija on nainen, koska perseilijä on mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei-tavismimmin pitäisi tyytyä tavismieheen?
Pidän huolta itsestäni, olen aina siisti, tyylitelty ja pidän kroppani timmissä kunnossa. Olen korkeakoulutettu ja nautin "laadukkaasta elämästä". Tietenkin haluan mieheltäni samoja asioita ja sellaisen miehen kykenen myös saamaan.
Eiköhän jokaiselle löydy se oma puoliskonsa, eikä silloin puhuta mistään tyytymisestä. Itsevarmuus, puhtaus ja se, että kantaa itsensä ryhdikkäästi riittää hyvinkin pitkälle.
Aika tusinanaiselta sinäkin kuulostat jos suoraan sanotaan. Laadukas elämä jos vielä tarkoittaa tusinamatkustelua ja korkeakoulutus jotain amk-tradenomia/humanistimaisteria tai vastaavaa niin hohhoijaa...
Sinun mielestä hän on tusinanainen, mutta jollekin muulle hän on ihaninta maailmassa. Sitä ”jotakin” kahden ihmisen välillä joko on tai sitten ei.
Kyllä. Minäkin olen parisuhteessa tavisnaisen kanssa. Tavis mikä tavis vaikka kuinka ihan onkin.
Vierailija kirjoitti:
Tavismiestä ei voi määritellä. Joku minun mielestä ihana ja täydellinen mies on monen muun mielestä tavis. Makuja on moneksi ja hyvä niin.
Minä kun luulin että ap puhui siitä omakohtaisesta tunteesta kun käytti myös tunnesanaa tyytyä. Eli siis ap kysyi miksi olisi paha tyytyä sellaiseen jonka itse kokee tavallisena.
Jos ap kysyi jotain muuta niin koko aloituksessa ja keskustelussa ei ole mitään järkeä.
Tylsän ja epäkiinnostavan miehen kanssa se vanhuus koittaisi heti. Sitä pelkään paljon enemmän kuin sitä että olisin yksin sitten oikeasti vanhana.
Ei missään nimessä pidä tyytyä. Köykääpä naiset lukemassa tuo yksi ketju, missä miehet kertovat, että kaikki haluavat vain 20-vuotiaan kauniin naisen, koska se on miehen biologiaa ja mies voi romanttisesti rakastaa vain nuorta naista
Eli tavoitelkaa kaikki naiset vain niitä miehiä, joita oikeasti haluatte ja unohtakaa tavismiehet, eivät nekään teitä oikeasti halua.
Miehet kaipaavat vapaamman seksuaalisuutensa takia vaihtelua, joka ilmenee joko prnon katsomisena, pettämisenä, tai jonain muuna. Yksi nainen ei riitä.
Joten miksi ottaa tavismies, jos tiedossa on tätä pskaa kuitenkin? Sama pyrkiä parempaan, ja jos ei onnistu niin olla yksin. Sekään ei ole huono vaihtoehto.
Mieluummin hauskaa jonkun alfan kanssa hetki, kuin tylsyyttä taviksen kanssa , joka haaveilee jostain nuoresta ja kauniista , iäisyys
Mikä on tavismiehen virallinen määritelmä?
Vierailija kirjoitti:
Ei missään nimessä pidä tyytyä. Köykääpä naiset lukemassa tuo yksi ketju, missä miehet kertovat, että kaikki haluavat vain 20-vuotiaan kauniin naisen, koska se on miehen biologiaa ja mies voi romanttisesti rakastaa vain nuorta naista
Eli tavoitelkaa kaikki naiset vain niitä miehiä, joita oikeasti haluatte ja unohtakaa tavismiehet, eivät nekään teitä oikeasti halua.
Luin saman ketjun, ja sen jälkeen tämä aloitus kyllä huvittaa. Epäilen tosin, että on tuon mainitsemasi ketjun innoittamana aloitettu provo.
Miksi valita joku loputtoman pitkä via dolorosa tavismiehen kanssa? Sekin haikailee nuorten kaunottarien perään, koska biologia ja romantiikka. Todennäköisesti noilla valinnoilla on henkisesti yksin parisuhteessakin, ei vain sen jälkeen kun miehestä on aika jättänyt. Turhaa ajan ja hermojen haaskausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin saman ketjun, ja sen jälkeen tämä aloitus kyllä huvittaa. Epäilen tosin, että on tuon mainitsemasi ketjun innoittamana aloitettu provo.
Miksi valita joku loputtoman pitkä via dolorosa tavismiehen kanssa? Sekin haikailee nuorten kaunottarien perään, koska biologia ja romantiikka. Todennäköisesti noilla valinnoilla on henkisesti yksin parisuhteessakin, ei vain sen jälkeen kun miehestä on aika jättänyt. Turhaa ajan ja hermojen haaskausta.
Ideahan kai olisi, että juuri näiden nuorten ja kauniiden naisten pitäisi tyytyä siihen tavismieheen. Niin että mies saisi mitä haluaisi eikä joutuisi tyytymään, toisin kuin se nuori ja kaunis nainen.
Koska pelkään että mies näyttää alkuun tavikselta mutta lopulta löytyy mielenterveysongelmia, riippuvuuksia, riskikäyttäytymistä, persoonallisuushäiriö, vastuuttomuutta tai muuta vastaavaa joka tekisi nykyisestä ihan ok elämästä painajaista, lasten myötä helvettiä. Se on se useiden edellisten sukupolvien tarina kun vähän kolistelee luurankoja kaapeista ja kyselee muilta kun niiltä jotka pitää kulissia yllä.
En ole muiden kuin tavismiesten kanssa ollutkaan.
Yleensä kun sanotaan, ettei haluta vain "tavismiestä", sillä tarkoitetaan ettei haluta jotain keskivertoa ok-tyyppiä, johon ei syystä tai toisesta ole oikein mitään tunteita. Kaikki eivät vain ihastu kaikkiin vaikka olisi paperilla kuinka ok.
Vierailija kirjoitti:
Tyytyminen on eri asia kuin olla tyytyväinen.
Jos tyytyminen tarkoittaa, että kuitenkin jotenkin taka-alalla on tyytymätön tai haikailee muuta niin silloni tyytyminen ei ole hyvä ratkaisu.
Mutta jos tyytyy tavismieheen/naiseen ja on ihan tyytyväinen elämäänsä niin mikä ettei.
Ihmiset on erilaisia, niin parisuhteetkin.Olen monesti miettinyt kun joillakin on kovin helppoa aina löytää joku kumppani niin onko siinä silloin kaksi sellaista ihmisiä jotka pelkäävät yksinoloa? Eivät halua olla yksin. Jotkut sanovat, että ovat ehdottomasti parisuhdeihmisiä, mitä se sitten pitää sisällään?
Silloin varmaan on helpompaa löytää kumppani kun kriteerinä ei olekaan se, että onko kumppani itselle sopiva vaan se, että ei tarvitse olla yksin kun on joku.
Epäilenpä, että kyse on pelosta. Toiset vaan ovat huomattavasti helpompia persoonallisuuksia ja eivät stressaa pienistä epämukavuuksista, jos edes sellaisia noteeraavat. Itse en kuulu tähän joukkoon.
Minun mies on ihan tavallinen ja niin olen minäkin. Me mentiin yhteen koska rakastuttiin toisiimme, ei siksi, että oli pakko tyytyä toiseen, kun parempaakaan ei ollut näköpiirissä. Olemme olleet pitkään yhdessä eikä ainakaan minulla ole tullut vastaan ketään, johon olisin halunnut mieheni vaihtaa. Miehelläkään ei ole mitään erohaluja näkynyt. Pelkällä tyytymisellä ei tule kuin onnettomaksi.
En tyydy tavismieheen. En myöskään tyydy äärettömän komeaan, rikkaaseen, pitkään, menestyvään, laatikkopäähän, kalsarimalliin tai alfaan. En halua TYYTYÄ kehenkään, johon en ole tosissani ihastunut ja rakastunut.
Kauhea ajatuskin aamulla nähdä vieressään mies, josta ei ole kiinnostunut. Kuuntelisi tylsää lässytystä aiheista, jotka eivät kiinnosta, katselisi ennen aamupesua rähmäsilmäistä miestä, josta ei tykkää. Tätä seuraavat 30 vuotta, EI!
Eikö se olisi jonkin sortin prostituutiota sietää ihmistä, jota ei rakasta?
Olen tuhat kertaa mieluummin yksin kuin ihmisen kanssa, joka ei kiehdo. Yksin on oikeasti erinomaisen mukavaa.
Kumma provo tuo aloitus. Ap varmaan kertoo kohta, ettei kukaan huoli yli 30-vuotiasta naista, pitäkää kiirettä ja ottakaa ensimmäinen mies, joka teidät huolii, vaikka se olisi vastenmielinenkin. Osaatko ap lainkaan kuvitella, millaista elämä olisi ihmisen kanssa, jota ei rakasta? N50+
Mikä vttu on "tavismies"? Eikö ne juuri pariudu?
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin hauskaa jonkun alfan kanssa hetki, kuin tylsyyttä taviksen kanssa , joka haaveilee jostain nuoresta ja kauniista , iäisyys
Mitään alfoja ei vapailta markkinoilta löydy.
Sinun mielestä hän on tusinanainen, mutta jollekin muulle hän on ihaninta maailmassa. Sitä ”jotakin” kahden ihmisen välillä joko on tai sitten ei.