Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa jota naurattaa nämä sanat: servietti, dekoltee, validi, argumentti, olkinukke?

Vierailija
31.12.2019 |

😂😂😂😂😂

Huvittavia sivistyssanoja kerrakseen.

Mitä naurettavia sanoja teille tulee mieleen?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Validi😂😂😂

Vierailija
2/29 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bravuuri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan ole ainoa, onhan Suomi junttien luvattu maa 👍

Vierailija
4/29 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkinukke?

Vierailija
5/29 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalakoulutetuilla ja -älyisillä on halvat huvit.

Vierailija
6/29 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkinukke 😂

Vierailija
7/29 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hippokampus ! XD

Vierailija
8/29 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulle (et ole tosin yksin tässä) on ajatuksena vaikea avata sanakirja tai netti ja tarkistaa mitä sinulle aiemmin tuntematon sana tai käsite merkitsee? Sillä tavalla kaikki muutkin ovat ne hassut sanat oppineet, tai kysymällä tietävämmiltä.

Vierailija
9/29 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet

Vierailija
10/29 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matalakoulutetuilla ja -älyisillä on halvat huvit.

Minä olen akateeminen ja huvitun aina kun huomaan jonkun älyllisen keskinkertaisuuden yrittävän päteä läiskimällä sivistyssanoja tai uusimpia mitäänsanomattomia muotisanoja joka väliin sisällön kustannuksella. Esimerkkejä:

- Nettikeskustelussa koko lause täynnä olkinukkeja, n-kortteja ja uusinta uutta, hyvesignalointia. Tähän syyllistyvät usein hommateoreetikot.

- Työhaastatteluussa ja työelämässä sisällöttömyyden naamionti johtamis- tai projektijargonilla, hyi hitto. Strategiatimantti ja tiimipelaaminen. Ollaan niin leania vaikka puhuja tuskin tunnistaa itse asiaa.

Tämä nyt meni vähän asian vierestä. Sivistyssanojen käytössä selkäpiitä karmii se ettei osata käyttää suomenkielisiä vastineita sivistyssanoille ja yleensäkään ilmaisuille. Väkisin väännetään validia ja bioassaytä. Hyi helkkari. Ei kuullosta hyvältä.

Raskastahan toki nekin ihmiset joiden kanssa pitää koko ajan miettiä ettei vaan lipsauta liian vaikeaa sanaa.

Vierailija
11/29 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä, alkoi naurattaa kun luin tätä ketjua. Nuo edellämainitut.

Vierailija
12/29 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos ensin selvittäisit mitä tarkoittaa sivistyssanat ja sen jälkeen miettisit uudelleen 😊

Vierailija
13/29 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hippokampus ! XD

Virtahepojen yliopistolle olen naureskellut joskus itsekin.

Vierailija
14/29 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M olen kyllä niin tosikko, että naurattaakseen minua vitsissä pitää olla enemmän kuin jokin yksi sana. Sanat on kivoja, mutta ei ne nyt sentään ihan niin kivoja ole.

No varmaan sit naurattaisi yksikin sana, jos olis ollut vaikka ensin ollut halvaantunut ja sitten oppisi uudestaan puhumaan.

Vierailija
15/29 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin että mistä tulee keskustelupalstoilla loputon tarve metakeslusteluun kieliopista ja sanoista. Ihan jatkuvaa länkytystä kirjoitusvirheistä ja liian hienoista tai liian teineistä sanoista. Törmään päivittäin pieniin esseisiin aiheesta, esimerkkinä tästä tämän ketjun kommentti numero 10....ai että jos se energia vapautettaisiin ihan asioista puhumiseen. Nyt sorruin siihen kyllä itsekin.

Vierailija
16/29 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulle (et ole tosin yksin tässä) on ajatuksena vaikea avata sanakirja tai netti ja tarkistaa mitä sinulle aiemmin tuntematon sana tai käsite merkitsee? Sillä tavalla kaikki muutkin ovat ne hassut sanat oppineet, tai kysymällä tietävämmiltä.

Kyllä minä tiedän mitä noi sanat merkitsee, mutta aina ne jaksavat vain naurattaa kun niitä näen. 😂

Ap

Vierailija
17/29 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et varmaan ole ainoa, onhan Suomi junttien luvattu maa 👍

Sinä et ole juntti? Muut ovat? Oletko suomalainen?

Vierailija
18/29 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hippokampus ! XD

Virtahepojen yliopistolle olen naureskellut joskus itsekin.

Naurattaa eritoten sanalla brassailijat, kun sillä on ihan fiksu suomenkielinenkin nimi, jonka jokainen ymmärtää.

Vierailija
19/29 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä tiedän mitä noi sanat merkitsee, mutta aina ne jaksavat vain naurattaa kun niitä näen. 😂

Ap

😂😂😂 Olkinukke, tirsk 😂

Ihmiset jotka käyttää olkinukke-argumenttia on vajaaälyisiä eikä heidän juttujaan siis kannata ottaa todesta. Mun juttuja tajuaa vain keskimääräistä välkymmät. Joihin siis olkinukke-sanan käyttäjät ei kuulu

Vierailija
20/29 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa jota naurattaa nämä sanat: servietti, dekoltee, validi, argumentti, olkinukke?

Olet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän