Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö loukkaantua?

Vierailija
31.12.2019 |

Olen todella viriili mies. Tyttöystäväni sanoi, että tuollainen ori pitäisi vuokrata naapuripitäjään tammoja astumaan, niin johan suomen väkiluku nousisi. Kullini on lisäksi kuulemma kuin hevosella, no en ole hevosten kulleja nähnyt, että siitä en tiedä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuja kerjäät

Vierailija
2/8 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo korkannut uv-pullon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mä nauroin tälle:D

Vierailija
4/8 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuja kerjäävä narsisti. Miten raikas tuulahdus tällä yleensä niin vaatimattomalla foorumilla <3

Vierailija
5/8 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehuja kerjäävä narsisti. Miten raikas tuulahdus tällä yleensä niin vaatimattomalla foorumilla <3

Eli onko minun ymmärrettävä kirjoituksesi niin, että ei tarvitse loukkaantua? Ap.

Vierailija
6/8 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tyttöystäväsi kokematon. Anna hänen kokeilla kunnon oriita, niin puheetkin muuttuvat realistisempaan suuntaan.

Ei kannata loukkaantua, hän kun ei tiedä vielä mistään mitään.

Vierailija
7/8 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa tyttöystäväsi kokematon. Anna hänen kokeilla kunnon oriita, niin puheetkin muuttuvat realistisempaan suuntaan.

Sitähän minäkin, positiivistahan hän sanomisillaan varmasti tarkoitti. Seisokkia ja lastia riittäisi useammalle lapsettomalle naiselle saattaa heidät onnellisesti kantaviksi. Eli minun ilmeisesti pitäisi mennä siitosoriksi jonnekin vähämiehiseen kuntaan ja antaa naisille sitä, mitä pikkarit märkänä himoitsevat. Ap.

Vierailija
8/8 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän minäkin, positiivistahan hän sanomisillaan varmasti tarkoitti. Seisokkia ja lastia riittäisi useammalle lapsettomalle naiselle saattaa heidät onnellisesti kantaviksi. Eli minun ilmeisesti pitäisi mennä siitosoriksi jonnekin vähämiehiseen kuntaan ja antaa naisille sitä, mitä pikkarit märkänä himoitsevat. Ap.

Se että sulla on geenejä ei tarkoita sitä että ihmiskunta hyötyisi niiden jakamisesta. Tekstistäsi päätellen sun lastit on parhaimmillaan vedettynä vessasta alas tai kuivuneena lakanoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi