Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut turvonneet keski-ikäiset löytävät helposti seuraa (ja toiset ei)

Vierailija
31.12.2019 |

Onko nuorena hyvännäköinen mies tai nainen vieläkin suosittu, vaikka olisi vähän lihonut ja rupsahtanut? Minun on vaikea hahmottaa, mikä tekee vanhemmasta miehestä tai naisesta muille ulkoisesti viehättävän, jos ikä näkyy. Kauneusstandardien mukaisia ei enää olla mutta joillain sitä seuraa riittää siitä huolimatta, toisilla ei.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh. Enhän mäkää ollu nuorenakaa standardien muksnen, ja just se oli se mikä ihmisiä kiinnosti, etten ollu harmaata massaa.

Vierailija
2/15 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika ikävää jos on noin kapea kyky hahmottaa asioita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valloittava persoona... Liittyiskö jotenkin tähän?

Vierailija
4/15 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteesta se on kiinni haluavatko ihmiset viettää aikaa kanssasi. Vaikka olisit kuinka "kauneusstandardien" mukainen ulkonäöltäsi niin jos olet murjottava, ylimielinen kiukuttelija ei kukaan viihdy kanssasi.

Vierailija
5/15 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mainioimmista seksikerroistani on ollut keski-ikäisen, lyhyenlännän ja ainakin 20 kiloa ylipainoisen naisen kanssa. Oikein kiva ja valloittava tyyppi ja peto sängyssä. Eikä siis millään mittarilla ollut yleisten tai omien kauneusihanteiden mukainen kropaltaan. Tässä tapauksessa kumpikaan ei ollut etsimässä mitään pidempiaikaista, mutta hänen uskoisin olevan helppo löytää itselleen seuraa.

Vierailija
6/15 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisissa on vaan sitä jotain. Vaikka kroppa ei olisi enää tikissä, kasvot saattaa olla silti kauniit ja luonne iloinen.

Vierailija
7/15 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisissa on vaan sitä jotain. Vaikka kroppa ei olisi enää tikissä, kasvot saattaa olla silti kauniit ja luonne iloinen.

Niin että kaunis pitää kuitenkin olla.

Vierailija
8/15 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kauniit kasvot. Olen iloinen, rento ja mukava. Läskiä on mutta en ole turvoksissa.

Vierailija
9/15 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että kaunis pitää kuitenkin olla.

Ei pidä vaan saattaa. Joillain on, toisilla ei.

Vierailija
10/15 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys.

Kun kuljen kadulla, niin huomaan kyllä hyvännäköiset miehet. Ja ne miehet ovat aina suht samanikäisiä kuin itse olen. Minusta parikymppinen mies ei koskaan ole hyvännäköinen. Kiiltokuva hän voi olla, mutta karisma tulee elämän myötä syntyneistä juonteista. Myös naisilla.

Olen itse 51 v ja miehet katsovat aika ajoin kadulla. Ja sama homma: mitä vanhemmaksi minätulen, sitä vanhempia ovat miehet. Enää ei alle nelikymppiset katsot.

Vierailija
11/15 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole missään standardi, aina on vientiä riittänyt. Nyt tosin jo 20v yhden kanssa, muita en tarviikaan. Ystäviä onneksi on.

Vierailija
12/15 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset turvonneet löytävät toisista turvonneista seuraa. Toista se on minulla, komealla ja timmillä miehellä. Ei löydy seuraa.

Vierailija
13/15 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mainioimmista seksikerroistani on ollut keski-ikäisen, lyhyenlännän ja ainakin 20 kiloa ylipainoisen naisen kanssa. Oikein kiva ja valloittava tyyppi ja peto sängyssä. Eikä siis millään mittarilla ollut yleisten tai omien kauneusihanteiden mukainen kropaltaan. Tässä tapauksessa kumpikaan ei ollut etsimässä mitään pidempiaikaista, mutta hänen uskoisin olevan helppo löytää itselleen seuraa.

Saitko tuntemattomalta läskiltä myös peräsilmää? Persereiän saaminen kiinnostaisi, mutta tuntemattoman nussiminen ei niinkään, jotenkin saastaista. Vaimolta ei taas kakkoskoloa saa.

Vierailija
14/15 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole niin ronkeli. Ottaa sen minkä saa ja on tyytyväinen.

Vierailija
15/15 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saitko tuntemattomalta läskiltä myös peräsilmää? Persereiän saaminen kiinnostaisi, mutta tuntemattoman nussiminen ei niinkään, jotenkin saastaista. Vaimolta ei taas kakkoskoloa saa.

Saastaista ei ole kuin nuo sinun peräsilmäperversiot. Joltain alan mieheltä saat sitä tavaraa varmaan helpoiten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi