Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oliko sinullakin epäonnea geenilotossa? (Pinnallisia asioita)

Vierailija
30.12.2019 |

En tarkoita vakavia sairauksia ym. vaan pelkkiä ulkonäköseikkoja. Itseäni välillä tympii, kun on perinyt toisen vanhemman puolelta tanakan ruumiinrakenteen ja kaikki on leveää: jalkaterät, kädet, sormet, nenä, naama, rintakehä, vyötärö, lantio, nilkat. Sisareni taas tulee toiseen vanhempaamme, ja siinä missä minä olen lyhyt ja leveä, hän on pitkä ja siro. Epäreilua :D

Kommentit (121)

Vierailija
101/121 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin pitkään tyytymätön ulkonäkööni, nykyään pidän itsestäni ja en juuri mieti tällaisia.

Mutta jos jotain on pakko sanoa:

pco

leveät hartiat ja selkä näin lyhyeksi naiseksi

ohut, hyvin vaalea iho (minusta tulee varmaan superryppyinen mummo)

Vierailija
102/121 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä että jalkani ovat tasapaksut pökkelöt ylhäältä alas. Ei ole pohjetta eikä nilkkaa näkyvissä. Äidilläni oli sirot ja kauniit jalat joissa edellä mainitut ruumiinosat näkyivät, joten ilmeisesti jalkani jalostuvat isäni puolelta. Olen siis nainen aina pitkät housut jalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/121 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin! Toinen korva on hörökorva, toinen ns.normaali. Toinen silmä pienempi. Reikiintyvät, hassunmuotoiset hampaat. Huono näkö. Huono iho (atopia, epäpuhtauksia), selluliittua. Lattana takapuoli ja pitkä selkä, lyhyet jalat. Hiukset paksut, mutta tosi paljon pyörteitä, joten aina huono hiuspäivä. Äitini oli nuorena kaunis ja isänikin mielestäni ihan komea.

Ihan selvästi olemme identtiset kaksoset, kumpi meistä annettiin adoptioon :D:D

104/121 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidiltä perin lyhyyden, olen 163cm, kun taas isosiskoni ovat yli 170cm. Olen myös hieman tukevampi siskoihin verrattuna, koska he ovat mallinmitoissa. Onneksi en perinyt äidiltäni rumaa nenää, ja kasvonpiirteet on muutenkin ihan hyvät. Olen vain hyvin valkoinen ja muutamat verisuonet kuultaa läpi, vaikka ihoni on muuten monien mielestä "kuin posliinia". Onneksi olen perinyt kummaltakin vanhemmaltani tasaisesti piirteitä, niin en ole kai ihan hirveän näköinen. Ai niin äidiltä perin myös likinäön.

Vierailija
105/121 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Pienet ja suipot rinnat jotka kaukana toisistaan -> tissivakoa ei saa edes push upeilla

- Leveä rintakehä ja selkä. Ei vyötäröä edes laihana ja rasva kertyy keskivartaloon

- Muodoton läskinaama

- Akne

- Rumat hampaat eikä varaa oikomiseen

- Pitkä, litteä ja löysä peppu joka pysyy samana vaikka miten tekisi lantionnostoja ja kyykkyjä

Vierailija
106/121 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin! Toinen korva on hörökorva, toinen ns.normaali. Toinen silmä pienempi. Reikiintyvät, hassunmuotoiset hampaat. Huono näkö. Huono iho (atopia, epäpuhtauksia), selluliittua. Lattana takapuoli ja pitkä selkä, lyhyet jalat. Hiukset paksut, mutta tosi paljon pyörteitä, joten aina huono hiuspäivä. Äitini oli nuorena kaunis ja isänikin mielestäni ihan komea.

Hahhaaaa😁😁 en voi uskoa että löytyy toinen tällaisilla korvilla.

Vierailija
107/121 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidiltä olen perinyt kaljuuntumisen, joka alkoi jo vähän yli 20-vuotiaana. Lisäksi kasvonpiirteet ja korkea otsa ovat täysin äidiltä ja hänen suvustaan, mutta kasvoista en niin valita kun ne ovat ihan ok. Isältä olen taas perinyt kallon muodon (hieman feminiininen), pienen ruumiinrakenteen ja lyhyyden, eli olen vähän yli 170-senttinen sirohko mies johon ei lihas hirveästi tartu, vaikka salilla olen käynytkin jo pitkään. No olisi voinut olla vielä pahempaa: äidiltä olisi voinut tulla vielä huono näkökin ja isältä reuma, nuo sentään väistin. 

Vierailija
108/121 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ulkonäöstä puhutaan niin oon ehk periny ohuen ihon, joka tekee sen et iho ei oo koskaan ollu kimmoisa niinku monilla (vastaavasti sitten tulee tietynlainen hentous, joka sitten taas on monen miehen mielestä ollu hyvä asia). Eli esim jos tuun raskaaksi niin luultavasti mun iho ei palaudu siitä.

Lähes kaikkeen muuhun olen tyytyväinen. Paitsi no toki lihomisgeenit on.

Vierailija
109/121 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä, onko minulla sisaruksia? Minun höröttävä korvani on lisäksi aavistuksen eri korkeudella kuin toinen mikä tekee minusta aika vekkulin näköisen aurinkolasit tai rillit nenällä. Aina vinossa, aina nörtin näköinen. Pahin vaikutelma syntyy sellaisista "seksikkäistä" kissalaseista. Näytän tärähtäneeltä kissamummolta.

Vierailija
110/121 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt, tosi nuorena kaljuuntuva ja persjalkainen voimakääpiö. Joskus kun katson peilikuvaani etäältä niin naurahdan.

Vierailija
111/121 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perin äidiltäni pottunenän ja hörökorvat.

En tiedä periytyyko taipumus saada luomia? Mutta jos periytyy niin sen perin isältäni jolla on ihan älytön määrä luomia, ja niin on minullakin. 

Vierailija
112/121 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysi kopio äidistäni. Kasvoissa ei juurikaan vikaa, mutta tuo mahan röllykkä olisi voinut jäädä pois. Se on ollut minulla pienestä asti, vaikka en ole ollut lihava koskaan.

Toiseksi olisin halunnut isältä tumman, tuuhean ja kiharan tukan.

Vierailija
113/121 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa löytyy. Ja hyvää.

Sisaruksistani kaksi on pitkäraajaisia ja hoikkia., pitkiä. Minä ja toinen veli matalampia ja lyhytraajaisempia. Minä tosin ainoa lyhyt( 163).

Mutta olen ehdottomasti kaunein kasvoistani ja oikeinkin viehättävä koska kun olen urheillut ahkerasti olen myös hoikka ja sirokin.

Kärsin eniten meistä nejästä iho- ongelmista, iho punoittaa milloin mistäkin pienestä ärsykkeestä ja reagoi, vaikka ns normitilassa se onkin ok, jopa hyvä.

Vierailija
114/121 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kumman puolelta nuo iho- ongelmat tulee kun äiti on kuollut yli 20v sitten jo.

Vierailija
115/121 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo iso nenä, naama ja kädet täys hirveitä pisamia, kaksoisleuka, a-kupin tissit mutta muuten lihava ja todella iso rasvaprosentti, maha ku raskaana olis, perc ja takareidet selluliitin peitossa, ohut ja nopesti rasvoittuva tukka, todella tummat ja paksut nopeasti kasvavat viiksi/jalka/pimps/perskarvat yms yms. Olen täynnä vikoja koko ihminen.

Vierailija
116/121 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän puolelta jos olisin saanut pituuden, niin hyvä olisi, mutta 175 vain siunaantui. Isä oli sentään yli 190 cm pitkä. Sirot kädet joissa vielä pikkurillit on jotenkin suhteettomat pienet, kokonaisuus näyttää omituisen naiselliselta. Äidin puolelta pieni pää ja hyppyrimäen mallinen nenä.

Jos jotain hyvää, niin hartiat on sentään leveät ja kerään lihasta helposti.

Vierailija
117/121 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voii olla vaikkka mitä mutta en mä 100 vuotttta aalakaan kitumaaan.

Vierailija
118/121 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perinyt varmaan kaikki mahdolliset huonot piirteet, mutta yhtenä kokonaisuutena ne jotenkin toimii ja oon ihan kivan näköinen silti.   

Vierailija
119/121 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ok, mutta perin isäni nenän. Isälle se sopii ja hän on komea.

Mutta itse kun olen siro nainen, niin tämä nenä on aiheuttanut aikamoisia itsetunto-ongelmia. Se että se on isohko, niin se on myös vino.

No, olen yrittänyt pärjätä asian kanssa. Voisi se tai ylipäätään geenit toisaalta olla pahemmatkin.

Vierailija
120/121 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olen perinyt ihan hyviä ulkoisia ominaisuuksia vanhemmiltani. Hieno/ohut hiuslaatu isältä ja lättäjalat äidiltä, jotka aiheuttivat jo nuorena polvivamman ovat ehkä ainoat itseä häiritsevät ulkoiset ominaisuudet. Toki perin myös äitini melko pienet rinnat (onneksi beba kiinteä ja pyöreä). Saan paljon positiivista huomiota ulkonäöstäni. Olen ollut taas melko epäonninen terveyden puolella, vaikka omaankin hyvät elämäntavat. Mieluummin olisin terve kuin kaunis. Kauneus katoaa kuitenkin iän myötä.