Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole kenenkään paras ystävä :(

Vierailija
30.12.2019 |

Mulla kaksi hyvää ystävää. Sellaisia, joiden kanssa kiva viettää aikaa. Toisen tuntenut jo 15 vuotta ja toisen tuntenut ehkä vuoden. Jälkimmäiseen tutustuin jatko-opinnoillani ja ollaan joka päivä käyty yhdessä ruokatauolla koulussa ja vietetty tauot yhdessä. Ajattelin voivani pitää häntä mahdollisesti parhaana ystävänäni kunnes hän eräänä päivänä esitteli minut ystävälleen näin "Tässä on paras kaverini...". Tuli epämiellyttävä olo. Joku on minua parempi :( Myöhemmin ilmeni, että myös toisella ystävälläni on paras kaveri. Ei noille tietenkään voi mitään, koska he ovat tunteneet parhaat kaverinsa jo paljon kauemmin kuin minut, mutta silti harmittaa :( Onko muita, joilla samoin?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen itse itselleni paras kaveri.

Kaikki muut kaverit on vaan plussaa sen päälle. 

Vierailija
22/24 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ns. bestis, mutta tyyppi käy nykyisin hermoille ihan kympillä, ja aikaani vietän muiden kavereiden kanssa. Onneksi niitä on yllättävän paljon. En olisi tajunnut, ellen olisi kerrassaan kyrppiintynyt tuohon "bestikseen".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös nämä ole sellaisia ala-astejuttuja nämä bestikset?

Niinhän sitä luulis

Ei naisilla. Naiset ei myöskään voi olla missään kolmistaan, ettei joku jäisi "kolmanneksi pyöräksi".  1 mies ja 2 naista pystyy olemaan ihan tasavertaisesti, mutta 3 naista ei. En ole tätä koskaan naisena ymmärtänyt. 

Vierailija
24/24 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös nämä ole sellaisia ala-astejuttuja nämä bestikset?

Niinhän sitä luulis

Ei naisilla. Naiset ei myöskään voi olla missään kolmistaan, ettei joku jäisi "kolmanneksi pyöräksi".  1 mies ja 2 naista pystyy olemaan ihan tasavertaisesti, mutta 3 naista ei. En ole tätä koskaan naisena ymmärtänyt. 

No itse olen aina ollut se kolmas pyörä ja ulkopuolinen. Olen mieluummin kaksistaan ystäväni kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän