Huoh... ihan kiinnostava Tinder-mies löytyi myös Suomi24 sivulta, hakee naista 18 - 42 kun itse 46-vuotias. Tietenkin.
Kommentit (1148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olekaan aikaisemmin tullut ajatelleeksi, että viesteihin vastaamattomuus nettideiteissä onkin perua laittamastani ikähaarukasta! Täytyykin poistaa se, niin on sitten juhannukseksi jono (vanhoja) naisia!
Vanhoja eli omanikäisiä?
En varsinaisesti tarkoittanut ikää:
User kirjoitti:
Se ikähaarukka on siksi, että joku 18-vuotias bimbo voi haluta kokeilla vanhempaa miestä, ja silloin saa kerran seksiä. Ja nainen ei tietenkään voi ymmärtää mikä merkitys sillä on miehelle, kun joskus jotain sutinaa, kun nainen voi aina saada sutinaa.
Tästä syystähän sitä lottokin tehdään. Saatan jopa voittaa lotossa.
Kyllä miehet on sitten tyhmiä ja yksinkertaisia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olekaan aikaisemmin tullut ajatelleeksi, että viesteihin vastaamattomuus nettideiteissä onkin perua laittamastani ikähaarukasta! Täytyykin poistaa se, niin on sitten juhannukseksi jono (vanhoja) naisia!
Vanhoja eli omanikäisiä?
En varsinaisesti tarkoittanut ikää:
Aivan. Ehkä ei kannata muuttaa sitä ikähaarukkaa. Ansaitset kaltaisesi neitsyen, ilman muuta.
Eikö vois vaan laittaa että max. XX-vuotiaat? En yhtään tiedä, onko näissä ilmoituksissa sama kuin asunnonhakuilmoituksissa, että pitää olla min-max.
Miehet ei vain voi jättää laskuista ihanaisia impiä, vaikka sellaisen saaminen olisi harvinaisempaa kuin loton päävoitto...
Vierailija kirjoitti:
Eikö vois vaan laittaa että max. XX-vuotiaat? En yhtään tiedä, onko näissä ilmoituksissa sama kuin asunnonhakuilmoituksissa, että pitää olla min-max.
Miehet ei vain voi jättää laskuista ihanaisia impiä, vaikka sellaisen saaminen olisi harvinaisempaa kuin loton päävoitto...
Ohis: jos miehet eivät voi jättää ihanaisia impiä pois laskuista, miksi yrittää lainkaan? Haluaako joku nainen oikeasti suhteen miehen kanssa, joka joutui tyytymään vaikkapa siihen omanikäiseensä, kun ei rahkeet riittäneet ihanaiseen impeen? Mitä hienoa siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ikäero on teille noin valtava asia?
Jos olisin sinkku niin laittaisin itsekin laajan ikähaitarin.
Nainen voi olla ihana iästä riippumatta.
Mitä yhteistä voisi olla 18- vuotiaalla naisella ja 48- vuotiaalla miehellä? Kirjoittaisitteko yhdessä blogia ja seuraisitte tubetähtiä? Ja miettisitte, että lähtisinkö opiskelemaan sitä vai tätä, kunhan olen kirjoittanut ylioppilaaksi? Ja sitten olisit yötä naisen luona, hänen huoneessaan tämä vanhempien kotona?
Tinderissä on se hyvä puoli, että ikähaarukka ei näy muilla ja kaikki näkyvissä olevat ovat määrittäneet itselleen ikähaarukan johon oma profiilisi sopii.
Ei tarvitse mieltään pahoittaa toisen määrityksistä.
User kirjoitti:
Se ikähaarukka on siksi, että joku 18-vuotias bimbo voi haluta kokeilla vanhempaa miestä, ja silloin saa kerran seksiä. Ja nainen ei tietenkään voi ymmärtää mikä merkitys sillä on miehelle, kun joskus jotain sutinaa, kun nainen voi aina saada sutinaa.
Tämä on kyllä säälittävää toiveajattelua.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on se hyvä puoli, että ikähaarukka ei näy muilla ja kaikki näkyvissä olevat ovat määrittäneet itselleen ikähaarukan johon oma profiilisi sopii.
Ei tarvitse mieltään pahoittaa toisen määrityksistä.
Kyllä. Ja kannattaa tosiaan pysyä siellä Tinderissä, eikä ahnehtia kaikkiin mahdollisiin palveluihin, kuten aloittajan tapaama mies. Jos olisi pysynyt siellä Tinderissä, tätäkään keskustelua ei tarvitsisi käydä jälleen kerran.
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan fiksulta mieheltä vaikutti kun tavattiin
Tavallaan sympatiseeraan sinua parahin provotar :)
Ammennan sympatiseerauksen tietenkin omista kokemuksista :D
Tässä aikoinaan miltei seukkailin itseäni nuorempaa naista, ei ollut ikäeroa edes kymmentä vuotta ja hänellä oli juuri noin itsellä yhdellä nettisaitilla hakuna, 18v-
Kuiteski se nainen oli ihan järkevä, fiksu ja kaikkea. Jotenkin oli hankalaa uskoa että hän parisuhdemielellä oli liikenteessä haussa tai että kukaan 18v ajattelisi neidosta mitään muuta kuin milf :D Että kyllä sinulla provotar jotain perää on huokailusasi, ois edes 20v-jotain ollut :)
Ymmärtääkö kukaan koskaan mitä tämä kaveri yrittää sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapa nyt, miehet, minulle, että miksi meidän naisten pitäisi suostua "ottamaan" itseämme vanhempi mies, jos tekään ette suostu ottamaan itseänne vanhempaa naista? Täälläkin monessa ketjussa vaaditte sitä tasa- arvoa, mm. siinä että teidän ei pidä joutua maksamaan kahvia , jos olette pyytäneet naisen treffeille. Eli tässäkin nähdään nyt tämä teidän "tasa-arvo"- käytätte sitä silloin, kun se sopii teidän omiin tarpeisiinne, ette muuten
Sinä saat ihan rauhassa olla suostumatta. Riittävän moni nainen kuitenkin suostuu, joten sinun tasa-arvolähtöisellä urputuksellasi ei ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hapantuneet sillitynnyrit itkemässä =D
Tämä! Tinderääliöt ulos palstalta! V*tun silavatynnyri ikäloppu! Ääliö tindernulkki pelle! Oot salee lihava ja tissit roikkuu polvissa!!!!! ÄÄLIÖ.
Oivoi
Onko nyt ikävä huomata, että pilaat tsäänssit kaikkien naisten kanssa, kun haaveilet oikeasti siitä tuskin aikuisesta naisesta. Älä huoli, ei sulla ole saumoja keheenkään naiseen, ihan voin tämän perusteella sen sanoa, että laita alsikärajaksi vaikka 15- vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapa nyt, miehet, minulle, että miksi meidän naisten pitäisi suostua "ottamaan" itseämme vanhempi mies, jos tekään ette suostu ottamaan itseänne vanhempaa naista? Täälläkin monessa ketjussa vaaditte sitä tasa- arvoa, mm. siinä että teidän ei pidä joutua maksamaan kahvia , jos olette pyytäneet naisen treffeille. Eli tässäkin nähdään nyt tämä teidän "tasa-arvo"- käytätte sitä silloin, kun se sopii teidän omiin tarpeisiinne, ette muuten
Sinä saat ihan rauhassa olla suostumatta. Riittävän moni nainen kuitenkin suostuu, joten sinun tasa-arvolähtöisellä urputuksellasi ei ole merkitystä.
Suostuu? Eli ilmeisesti sinä joudut käymään jotain neuvotteluja. Millä saat suostumaan? Rahalla?
Samaa mieltä, pimeää ja vastenmielistä.
Olin joskus deittisivuilla ja voin sanoa, ettei sekään ollut puoleensavetävää, jos ikähaarukka oli 18 - 100 = olen epätoivoinen ja aivan kuka tahansa käy.
Tuo nyt on houreista ja huvittavaa ajatella, että Suoli24:ssä olisi joku "18 v bimbo" joka haluaisi olla vanhan Pertsan kanssa. Niin korkealta ei päivä paista. 18 v tytöillä on omat jutut. Tinderit ja bileet, joista löytyy miehiä. Miksi hakea surkimuksia deittipalstoilta? n50+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suostuu? Eli ilmeisesti sinä joudut käymään jotain neuvotteluja. Millä saat suostumaan? Rahalla?
Verbivalinta ei ole minun. Kysy kommentoimaltani henkilöltä mitä hän tarkoitti sillä.
Vierailija kirjoitti:
User kirjoitti:
🤣🤣🤣vttu että te miehet olette yksinkertaisia....Miksi joku 18- vuotias bimbo haluaisi seksiä jonkun Jorma 48 wee: n kanssa. Kokemuksen takia vai...No Ei todellakaan, jos tarjolla Jonas 25 wee. Jorma 48 wee ja kolme työntöä ja tuijotus vs. Jonad 25 wee kolme kertaa 1h ja örkki joka kerralla
Joo ei, sen takia ei miehet kannata laittaa tuota 18 v alkaen. 😁😁😁
No tämä. Ja samalla meni mahkut kypsempiin naisiin, eli Jorma sössi koko homman. Mutta tätähän ei Jorma itse ymmärrä, vaan ulisee paraikaakin toisessa ketjussa kun ei saa velvoitettua ketään kumppanikseen.
Ihan rauhassa voitte miehet hakea itseänne huomattavadti nuorempaa seuraa.Jos mies on itse +40 vuotias ja hakee seuraa ikähaarukalla18vuotiaasta alkaen, niin kyllä minä naisena ajattelen, että mies on tällöin joko pervo hyväksikäyttäjä, lapsellinen tai yksinkertainen
tai noita kaikkea, j a sellaisten miesten kanssa en halua viettää aikaani- ja siirryn seuraavaan. Meille naisille onneksi kun riittää noita vaihtoehtoja. Näin ajattelee myös moni muu nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se on sinulta pois?
En ole ap, mutta itseltäni se olisi "pois" siinä mielessä, että tutustuminen alustavasti kiinnostavalta vaikuttaneeseen mieheen tyssäisi tuohon. Olisi se varmasti joka tapauksessa tyssännyt, koska tuskinpa mies olisi sitä onnistunut salaamaan, että hänelle maistuisi yhtä hyvin tytär kuin äiti, joten siinä mielessä hyvä vain että asia selvisi noin nopeasti.
Mä en voisi kuvitellakaan olevani miehen kanssa, jolle kelpaa sekä tytär, että äiti. Viisaita miehiä on myös tarjolla :)
Noin 90 prosenttisesti miehet valkkaisivat puolisoikseen alta kolmekymppisen, jos vaan vapaasti voisivat valita. Mactonin kaltaisia pervoja toki löytyy aina seasta kuten muitakin hulluja. Naisten edessä sitten pokkuroidaan epätoivoisesti miten milloinkin.
Naiset ovat henkisesti niin tasapaksuja pääsääntöisesti, että lähinnä nuoreus ja kauneus ratkaisee. Katsokaa vaikka heitä keillä on eniten valinnanvaraa.
Naiset ovat henkisesti tasapaksuja?
Olen hyvin pahoillani äitisi tilanteesta ja siitä, että ehkäisysi epäonnistui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ikäero on teille noin valtava asia?
Jos olisin sinkku niin laittaisin itsekin laajan ikähaitarin.
Nainen voi olla ihana iästä riippumatta.Mitä yhteistä voisi olla 18- vuotiaalla naisella ja 48- vuotiaalla miehellä? Kirjoittaisitteko yhdessä blogia ja seuraisitte tubetähtiä? Ja miettisitte, että lähtisinkö opiskelemaan sitä vai tätä, kunhan olen kirjoittanut ylioppilaaksi? Ja sitten olisit yötä naisen luona, hänen huoneessaan tämä vanhempien kotona?
Tuo on osin turhaakin älyllistämistä. Onko kaikilla niillä sadoilla tai tuhansilla naisilla, jotka ovat maanneet jonkun leffatähden tai koripallon pomputtajan kanssa hirveän paljon yhteistä juuri sen miehen kanssa? Ei varmaan, mutta alkukantainen markkina-arvo on korkea, koska mies omaa korkean sosiaalisen aseman, on komea, jättiläinen yms. ja yhteisiä tekemisiä tarkastellaan sitten ulkonäön ja statuksen kautta ja se lämpimien voileipien tekeminen yhdessä tuntuu hengelliseltä kokemukselta.
Samalla tavalla keski-ikäiselle mies nuori tavisnainen voi tuntua samalta kuin se NHL-tähti naiselle ja monelle miehelle se tuntuu siltä jo nuorena, koska naisten markkina-arvon katto on hyvin alhaalla ja hyvinkin tavallinen nainen voi olla hyvin haluttu.
Voitko vastata kysymyksiin? Muuten räksyttämisesi on täysin nollan arvoista.