Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh... ihan kiinnostava Tinder-mies löytyi myös Suomi24 sivulta, hakee naista 18 - 42 kun itse 46-vuotias. Tietenkin.

Vierailija
30.12.2019 |

Ihan fiksulta mieheltä vaikutti kun tavattiin

Kommentit (1148)

Vierailija
101/1148 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ikäero on teille noin valtava asia?

Jos olisin sinkku niin laittaisin itsekin laajan ikähaitarin.

Nainen voi olla ihana iästä riippumatta.

Eiköhän tuo ole huono itsetunto.

mies51v

Sanoo mies, joka on itse ilmoittanut omalla kohdallaan naisten ikähaitariksi täällä 25-50 :D

Eipä se sinullekaan kelpaa edes tasan ikäisesi, mutta jos nainen on nuorempi, pidät 10v ikäeroakin "samanikäisyytenä". eri

Vierailija
102/1148 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan fiksulta mieheltä vaikutti kun tavattiin

Tavallaan sympatiseeraan sinua parahin provotar :)

Ammennan sympatiseerauksen tietenkin omista kokemuksista :D

Tässä aikoinaan miltei seukkailin itseäni nuorempaa naista, ei ollut ikäeroa edes kymmentä vuotta ja hänellä oli juuri noin itsellä yhdellä nettisaitilla hakuna, 18v-

Kuiteski se nainen oli ihan järkevä, fiksu ja kaikkea. Jotenkin oli hankalaa uskoa että hän parisuhdemielellä oli liikenteessä haussa tai että kukaan 18v ajattelisi neidosta mitään muuta kuin milf :D  Että kyllä sinulla provotar jotain perää on huokailusasi, ois edes 20v-jotain ollut :)

Ymmärtääkö kukaan koskaan mitä tämä kaveri yrittää sanoa?

Välillä joutuu lukemaan tekstit useampaan kertaan. Joskus se auttaakin. Päissään en oo vielä yrittänyt auttaisko se. :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/1148 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottavatko naiset todesta nämä ikähaarukat. Jos esm. Pate 53 v. pistää haarukaksi 20-44 niin vastaisiko kukaa normaali nainen tohon?Olisi mielestäni vaikeaa ottaa todesta ja haluta edes mennä treffeille tommosen sankarin kanssa, jolle kelpais iän puolesta tytär että tyttären äiti, elikkä haarukka on kaksi sukupolvea. Eihän tommosta edes uskaltais esitellä omille lapsilleen, tiedä vaikkapa yrittäis vokotella tyttären, meinaan jos iän puolesta kävis.

Vierailija
104/1148 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut avoimin mielin juurikin tuolla s24:ssä. Nämä miehet, jotka hakivat vain itseään nuorempaa seuraa olivat järjestään ....noh...typeriä ja yksinkertaisia ja nämä jopa 20-30 vuotta nuorempaa seuraa hakeneet miehet olivat suurin osa näitä aikamiespoika, jotka olivat...noh.. vieläkin typerämpää ja yksinkertaisempia kuin edelliset. joilla ei ollut mitään kokemusta parisuhteista. Eli , naiset, ei näissä miehissä mitään menetä.

Fiksuimmat miehet oli niissä, jotka etsivät itseään vanhempaa seuraa. Sieltä löytyi se aarre.Antaa miesten haaveilla, haaveeksi jää. Ystäväni oli samalla nettideiteillä kuin minäkin, minun "vierailustani" on jo aikaa 5 vuotta. Kysyin ihan huvikseni näistä miehistä, ja yllätys, samat miehet siellä vielä oli sitä nuorempaa seuraa hakemassa,

Vierailija
105/1148 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottavatko naiset todesta nämä ikähaarukat. Jos esm. Pate 53 v. pistää haarukaksi 20-44 niin vastaisiko kukaa normaali nainen tohon?Olisi mielestäni vaikeaa ottaa todesta ja haluta edes mennä treffeille tommosen sankarin kanssa, jolle kelpais iän puolesta tytär että tyttären äiti, elikkä haarukka on kaksi sukupolvea. Eihän tommosta edes uskaltais esitellä omille lapsilleen, tiedä vaikkapa yrittäis vokotella tyttären, meinaan jos iän puolesta kävis.

No Pate olisi lähtöönsä vailla liki 10v nuorempaa naista, ja alaraja onkin sitten jo 33v häntä nuorempi. Antaisin kyllä mielelläni Paten jatkaa naisenetsintää.

Vierailija
106/1148 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on katkeraa vanhoille naisille on miehet himoitsee nuorempia.

Onneksi se ei meitä miehiä haittaa vaikka joku vanhempi nainen ei hyväksy asiaa. Itselläåkin 6v nuorempi, minä 31 ja hän 25. Ei oikein vanhemmat naiset kiinnosta.

6 vuoden ikäero suuntaan tai toiseen on ihan normaalia. Tässä puhuttiin yli 20 vuotta nuoremman hakemisesta.

Pekka Haavisto on 20 vuotta vanhempi kuin liittohomonsa. Sekin on siis heissä ei-normaalia.

Ohiksena: Haavisto löysi liittohomonsa livenä (muistaakseni) baarista. Ei ole ikärajoja tarvinnut asetella. Että ei aivan sama asia. eri

Ja ei heterosuhteissa suurten ikäerojen suhteet ovat tavallisia, eivät heterosuhteissa

Kerro se Saulille, Dannylle ja Katrille... Vaikka olisit oikeassakin, niin tavallisuus ei vähennä Pekan paheksuttavuutta. Homothan halusivat tulla kohdelluiksi samoin periaattein.

Mitä paheksuttavuutta? Jos sinä näin teet, niin muut ei

Suomessa heterosuhteissa suuri ikäero on vain alle 0.5% pareista, että Katri ja Danny kuuluvat näihin. Muut ovat sitten noin samanikäisiä.

Vierailija
107/1148 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi se ei meitä miehiä haittaa vaikka joku vanhempi nainen ei hyväksy asiaa. Itselläåkin 6v nuorempi, minä 31 ja hän 25. Ei oikein vanhemmat naiset kiinnosta.

Huutista oman elämänsä alffoille, jotka laittavat jo juuri ja juuri 30-vuotiaat naiset "vanha nainen"-kategoriaan. Sitten ei tajuta, että ei se nuori pimu nuoruuttaan muihin tartuta

Vierailija
108/1148 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha🤭

Olen 50 ++ ja mulla 45+ . Ja häntä kiinnostan todellakin.

Vierailija
109/1148 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa nyt, miehet, minulle, että miksi meidän naisten pitäisi suostua "ottamaan" itseämme vanhempi mies, jos tekään ette suostu ottamaan itseänne vanhempaa naista? Täälläkin monessa ketjussa vaaditte sitä tasa- arvoa, mm. siinä että teidän ei pidä joutua maksamaan kahvia , jos olette pyytäneet naisen treffeille. Eli tässäkin nähdään nyt tämä teidän "tasa-arvo"- käytätte sitä silloin, kun se sopii teidän omiin tarpeisiinne, ette muuten

Sinä saat ihan rauhassa olla suostumatta. Riittävän moni nainen kuitenkin suostuu, joten sinun tasa-arvolähtöisellä urputuksellasi ei ole merkitystä.

Suostuu? Eli ilmeisesti sinä joudut käymään jotain neuvotteluja. Millä saat suostumaan? Rahalla?

Ja miehen pitää maksaa teidän keski-ikäisten tanttojenkin osuus treffeillä XD

Vierailija
110/1148 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolestani miehet saa hakea nuorempaa seuraa. MUTTA, jättäkää sitten ne naiset rauhaan, jotka eivät kuulu tähän teidän ikähaarukkaanne. Monta monta viestiä olen saanut näiltä miehiltä, jotka etsivät nuorempaa ja huomattavasti nuorempaa seuraa, ja minä en ole kuulunut tähän heidän ikähaarukkaansa , olen ollut nuorempi, saman ikäinen tai jopa vanhempi. Olenpa jopa kysynyt, että miksi? Vastaus aina sama: no kun en ole saanut viestiä keltään, kukaan ei ole vastannut jne.

Vierailija
111/1148 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha🤭

Olen 50 ++ ja mulla 45+ . Ja häntä kiinnostan todellakin.

Niin, ja tämä on tärkeä tieto, koska...

Vierailija
112/1148 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa nyt, miehet, minulle, että miksi meidän naisten pitäisi suostua "ottamaan" itseämme vanhempi mies, jos tekään ette suostu ottamaan itseänne vanhempaa naista? Täälläkin monessa ketjussa vaaditte sitä tasa- arvoa, mm. siinä että teidän ei pidä joutua maksamaan kahvia , jos olette pyytäneet naisen treffeille. Eli tässäkin nähdään nyt tämä teidän "tasa-arvo"- käytätte sitä silloin, kun se sopii teidän omiin tarpeisiinne, ette muuten

Sinä saat ihan rauhassa olla suostumatta. Riittävän moni nainen kuitenkin suostuu, joten sinun tasa-arvolähtöisellä urputuksellasi ei ole merkitystä.

Suostuu? Eli ilmeisesti sinä joudut käymään jotain neuvotteluja. Millä saat suostumaan? Rahalla?

Ja miehen pitää maksaa teidän keski-ikäisten tanttojenkin osuus treffeillä XD

Sinäkö...🤣🤣🤣🤣🤣🤣 muka maksat mitään koskaan....😁😁😁😁

Vierailija
113/1148 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseltään se vain on pois, kun hakee, saamisen mahdollisuudet kun voivat olla vähän erilaiset. Eikö ole vain hyvä, että sait selville näinkin pian, että hän ei ole sinun makuusi?

Vierailija
114/1148 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseltään se vain on pois, kun hakee, saamisen mahdollisuudet kun voivat olla vähän erilaiset. Eikö ole vain hyvä, että sait selville näinkin pian, että hän ei ole sinun makuusi?

Samaa mielt. Eikun siirryt seuraavaan mieheen. Väistit luodin. Miehiä riittää Tinderissä ja s24:ssä.

Vierailija
115/1148 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mielt. Eikun siirryt seuraavaan mieheen. Väistit luodin. Miehiä riittää Tinderissä ja s24:ssä.

Kyllä. Eikö ollut hyvä, että tuo selvisi jo nyt. Naisille todellakin riittää miehiä, mistä valkata Tinderissä. Next

Vierailija
116/1148 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ikäero on teille noin valtava asia?

Jos olisin sinkku niin laittaisin itsekin laajan ikähaitarin.

Nainen voi olla ihana iästä riippumatta.

Mitä yhteistä voisi olla 18- vuotiaalla naisella ja 48- vuotiaalla miehellä? Kirjoittaisitteko yhdessä blogia ja seuraisitte tubetähtiä? Ja miettisitte, että lähtisinkö opiskelemaan sitä vai tätä, kunhan olen kirjoittanut ylioppilaaksi? Ja sitten olisit yötä naisen luona, hänen huoneessaan tämä vanhempien kotona?

Kirjoittaako blogia ja seurata tubetähtiä nuoremman kanssa vai lukea ET-lehteä ja käydä sauvakävelemässä vanhemman kanssa. Näinhän nämä menevät

ohis

Vierailija
117/1148 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 45-vuotias mies olisi vähän turhan vanha.

Terv. 38-vuotias nainen

Vierailija
118/1148 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoli24? Vaikutti fiksulta?

No, ei ole kehuttavaa aloittajan ihmistuntemuksessa tai kriteereissä.

Vierailija
119/1148 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

User kirjoitti:

Se ikähaarukka on siksi, että joku 18-vuotias bimbo voi haluta kokeilla vanhempaa miestä, ja silloin saa kerran seksiä. Ja nainen ei tietenkään voi ymmärtää mikä merkitys sillä on miehelle, kun joskus jotain sutinaa, kun nainen voi aina saada sutinaa.

Kerro minulle: valitsisiko tuo samainen nuori nainen kaikkien mahdollisten miesten joukosta juuri sinut, jos olisitte baarissa? Mikä tekisi juuri sinusta kiinnostavamman kuin kaikki ne muut ikäisesi miehet siellä? Oletko komeampi, hauskempi, fiksumpi, seksikkäämpi, trendikkäämpi...?

Ihan nyrkkisääntönä annan vinkin, että jos flaksi ei käy livenäkään niin ei se silloin käy myöskään netissä ;-)

Vierailija
120/1148 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoista miestä ei voi ottaa tosissaan. Miksi siis haaskata aikaa tämmöiseen mieheen nettideiteillä. Ihan tavis- nainenkin , jopa +40- vuotias saa nettideiteillä yli 20 vastausta, joten me naiset keskitymme mieluummin niihin vakavasti otettaviin miehiin, muut ivat ajan haaskausta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi