Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh... ihan kiinnostava Tinder-mies löytyi myös Suomi24 sivulta, hakee naista 18 - 42 kun itse 46-vuotias. Tietenkin.

Vierailija
30.12.2019 |

Ihan fiksulta mieheltä vaikutti kun tavattiin

Kommentit (1148)

Vierailija
41/1148 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Ihan aikuista naista hakee.

Vierailija
42/1148 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se on sinulta pois?

En ole ap, mutta itseltäni se olisi "pois" siinä mielessä, että tutustuminen alustavasti kiinnostavalta vaikuttaneeseen mieheen tyssäisi tuohon. Olisi se varmasti joka tapauksessa tyssännyt, koska tuskinpa mies olisi sitä onnistunut salaamaan, että hänelle maistuisi yhtä hyvin tytär kuin äiti, joten siinä mielessä hyvä vain että asia selvisi noin nopeasti.

Mä en voisi kuvitellakaan olevani miehen kanssa, jolle kelpaa sekä tytär, että äiti. Viisaita  miehiä on myös  tarjolla :)

Noin 90 prosenttisesti miehet valkkaisivat puolisoikseen alta kolmekymppisen, jos vaan vapaasti voisivat valita. Mactonin kaltaisia pervoja toki löytyy aina seasta kuten muitakin hulluja. Naisten edessä sitten pokkuroidaan epätoivoisesti miten milloinkin.

Naiset ovat henkisesti niin tasapaksuja pääsääntöisesti, että lähinnä nuoreus ja kauneus ratkaisee. Katsokaa vaikka heitä keillä on eniten valinnanvaraa.

En usko. Edelleen on eri asia ihailla kauneutta ja pitää seksuaalisesti vetovoimaisena kuin valita puolisoksi. Olen erittäin varma, että omakin kuusikymppiseni ymmärtäisi erinomaisen hyvin, kuinka erilaisessa maailmassa hän ja alle kolmekymppiset naiset elävät. Ihan vuorokausirytmistä, elämäntavoista, kiinnostuksen kohteista alkaen. En usko hänen kuvittelevan, että alle kolmekymppinen jaksaisi keskustella hänen kanssaan aamun Hesarista ja puoliysin iltauutisista, katselevan yhdessä Ajankohtaista kakkosta ja vaalitenttejä. Nuori nainen kyllästyisi hyvin nopeasti hänen ystäväpariskuntiensa kanssa ajan viettämiseen, kun puhutaan puutarhanhoidosta ja yhteiskunnasta. Ei ehkä ymmärtäisi sitäkään, että puoliso kulkee ja nukkuu pitkissä kalsareissa vaikka on lämmin talvi.

Ja kun katson heitä, kenellä on valinnanvaraa eli talouden, tieteen ja politiikan huippunimiä, niin kyllä useimmilla on ihan omaa ikäluokkaa oleva puoliso.

Mutta tässäkin asiassa olen samaa mieltä kuin muulloinkin: jokaisen pitää etsiä juuri sellaista ihmistä, jonka oikeasti haluaa. Jos haluaa nuoren, pitää etsiä kunnes löytää haluamansa. Ei ole meiltä vanhemmilta naisilta mitenkään pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1148 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti mies on henkisesti niin kehittymätön, että lukioikäinen tyttö on hänen tasoaan. :D

Elämä on varmaan mielenkiintoista miehillä, joilla ei ole peilejä.

Onko jotenkin väärin olla henkisesti lukiotytön tasoa. Onhan sitä lukiotyttökin.

Vierailija
44/1148 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä mutku ilmoitukseen oli laittanut liian laajan ikähaarukan... voi voi. Kyllä menee sen oikean löytäminen mahdottomaksi av-mursuilla.

Vierailija
45/1148 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan jokainen laittaa sellaiset kriteerit kuin haluaa. Itsekin miehenä jatkan vain seuraavaan profiiliin, jos naisen profiilissa on yläikäraja, jota en täytä. Ei se mua nuoremmaksi tee, vaikka kuinka olen sivistynyt, urheilullinen, hyväsydäminen, jne.

Vierailija
46/1148 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti mies on henkisesti niin kehittymätön, että lukioikäinen tyttö on hänen tasoaan. :D

Elämä on varmaan mielenkiintoista miehillä, joilla ei ole peilejä.

Onko jotenkin väärin olla henkisesti lukiotytön tasoa. Onhan sitä lukiotyttökin.

Ei tietenkään ole isoisän ikäisenä. 

Vierailija
47/1148 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on katkeraa vanhoille naisille on miehet himoitsee nuorempia.

Onneksi se ei meitä miehiä haittaa vaikka joku vanhempi nainen ei hyväksy asiaa. Itselläåkin 6v nuorempi, minä 31 ja hän 25. Ei oikein vanhemmat naiset kiinnosta.

Kyllä se tuo sinunkin naisesi ikääntyy ja on vielä jonain päivänä yli kolmekymppinen. Meinaatko että sitten saisit taas uuden nuoren naisen itsellesi? Tämähän se on se miesten yleinen harhaluulo, että saavat vain sitten uuden nuoren naisen kuin tarjottimella.

Vierailija
48/1148 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se tuolla suomi24 deitillä menee tuo ikähaarukka? Onko sillä vaikutusta jotenkin näytettäviin profiileihin?

Julkinen se ainakin näyttää olevan. Tinderissähän tätä riesaa ei ole vaan voi selailla ihan mitä huvittaa ja vastaan tulee vain niitä joiden kriteereihin osuu.

Vierailija
49/1148 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta itseltäni se olisi "pois" siinä mielessä, että tutustuminen alustavasti kiinnostavalta vaikuttaneeseen mieheen tyssäisi tuohon. Olisi se varmasti joka tapauksessa tyssännyt, koska tuskinpa mies olisi sitä onnistunut salaamaan, että hänelle maistuisi yhtä hyvin tytär kuin äiti, joten siinä mielessä hyvä vain että asia selvisi noin nopeasti.

Luuletko että oikeasti on miehiä joille ei kelpaisi tytär :)

Luulen. Aikuinen mies, jolla on omia tyttäriä, ymmärtää kyllä että vaikka nuori nainen on kaunis katsella ja heitä voi haluta seksuaalisestikin, elämänkumppanilta haluaa muita asioita.

Mutta jos oma kehitys on pysähtynyt nuoreen aikuisuuteen eikä ole kokemusta parisuhteesta ja perheestä saati omia teini-ikäisiä tyttäriä, niin sitä voi kuvitella että arki nuoren puolison kanssa olisi pelkkää ihanaa seksiä.

Tosi tyhmästi ja mustavalkoisesti kirjoitettu.

Jokainen haluaa elämänkumppanilta eri asioita. Nuoruus ei tarkoita lapsellisuutta eikä kokemattomuutta. 

Täysi-ikäinen ei ole teini.

Voi olla kokemusta parisuhteesta ja perheestä ja silti rakastua nuorempaan, jopa omien lasten ikäiseen. Rakkaus ei katso ikää!! Monelle käynyt näin. 

Kaikki eivät hae ensisijaisesti seksiä, eivätkä luule, että sitä automaattisesti olisi enemmän nuoremman kanssa.

Tyypillistä yleistystä, jossa nuori nainen = idiootti ja vanhempi nainen= viisas ja kokenut. Oikeasti ei mene noin, kaikki ovat yksilöitä, ja omat elämänkokemuksensa kaikilla. 

Veikkaanpa että sinun nuoruutesi oli helppoa ja hauskanpitoa ja vastuutonta rällästystä, ja kuvittelet että kaikilla nuorilla naisilla on noin ja kaikkia sellainen kiinnostaa. Näin ei ole.

Jos rakkaus ei katso ikää, niin miksi se miesten ikähaarukka on siellä nuoremmissa pelkästään?

Vierailija
50/1148 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi se ei meitä miehiä haittaa vaikka joku vanhempi nainen ei hyväksy asiaa. Itselläåkin 6v nuorempi, minä 31 ja hän 25. Ei oikein vanhemmat naiset kiinnosta.

Kyllä se tuo sinunkin naisesi ikääntyy ja on vielä jonain päivänä yli kolmekymppinen. Meinaatko että sitten saisit taas uuden nuoren naisen itsellesi? Tämähän se on se miesten yleinen harhaluulo, että saavat vain sitten uuden nuoren naisen kuin tarjottimella.

Pätee vain ministereihin, jotka tykkää nuorista miehistä?

Vierailija
51/1148 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että oikeasti on miehiä joille ei kelpaisi tytär :)

Ollaan sovittu lähes täysi-ikäisen tyttäreni kanssa ettei kumpikaan etsi seuraa toisen sopimusosapuolen ikätovereista.

Vierailija
52/1148 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä on ilmeisesti yksinkertaisia miehiä, jotka eivät tajua, millainen turn off tuollainen ikähaarukka on. No, saahan ihannenainen toki olla millainen tahansa. Jossain vaiheessa olisi vain syytä käsittää, että muille aikuisille antaa itsestään pervon idiootin vaikutelman. Ja sellaisesta yleensä halutaan pysyä kaukana.

Lähtökohtaisesti käytänkin ikähaarukkaa mielensäpahoittajien suodattamiseen.

Vierailija
53/1148 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kaikilta 74 v. naisilta pois 😂 Tuollaiset miehet ovat säälittävyyden huipentumia, eivätkä itse edes tajua sitä 🙄

Vierailija
54/1148 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä on ilmeisesti yksinkertaisia miehiä, jotka eivät tajua, millainen turn off tuollainen ikähaarukka on. No, saahan ihannenainen toki olla millainen tahansa. Jossain vaiheessa olisi vain syytä käsittää, että muille aikuisille antaa itsestään pervon idiootin vaikutelman. Ja sellaisesta yleensä halutaan pysyä kaukana.

Lähtökohtaisesti käytänkin ikähaarukkaa mielensäpahoittajien suodattamiseen.

Nuoruutesi meni jo...

Vierailija
55/1148 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vähän surku, kun latasin pitkästä aikaa Tinderin ja 80 prosenttia miehistä ilmoittaa pituuden profiilissaan. Itse olen vähän päälle 160-senttinen ja riittää, kun mies nyt olisi minua pidempi. Pidän oikeastaan vähän lyhyempiä miehiä viehättävämpinä. 

Vierailija
56/1148 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on heikko itsetunto. Mies väisti luodin.

Vierailija
57/1148 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisia taas vanhemmat naiset kiinnostaa, eikä tarvitse olla katkera. Henkinen yhteys suhteessa ratkaisee ja toisessa on, se jokin.. Itse 39v ja mies 34v..Ps. Vanhenee, se sinunkin naisesi ajastaan.. Heitätkö sitten muijan pihalle?

Vierailija
58/1148 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö taas vääntää porua jonkun miehen ikätoiveesta!

Kyllä ottaa taas koville. Onko niin vaikeaa vaan hypätä yli!!!

En minäkään jää ulvomaan jos en täytä jonkun naisen toivetta. Haloo!!

Vierailija
59/1148 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tietysti kärjistettyä, mutta asioihin on syynsä.

Naiset eivät suunnittele elämäänsä sen mukaan, mikä saattaisi viehättää miehiä, vaan enemmänkin sanelevat miehille, mikä miehiä viehättää. "Kuuleppas nyt mies kun tämä minun alusvaatevalintani kiihottaa minua ja se on sitten just niin!"

"Tämä tutkintopaperi X saa sinut sitten todella kovaksi, että muistakin se! Jos ei kiinnosta, niin voin olla yksinkin ennemmin kuin huonon miehen kanssa."

Miehet taas hyväksyvät jossain vaiheessa, että ne asiat, joita täytyy tehdä oman markkina-arvon eteen eivät välttämättä ole mitenkään miellyttäviä, mutta hyväksymällä asioiden laidan nopeasti kerkeää saada edes jotain.

Naiset tarjoavat sen sijaan vuodesta toiseen samaa tuotetta; vuonna 2020 samaa nahkaa kuin 2010 ja mies saa hoitaa viettelyn ja ottaa päävastuun yhteisistä tekemisistä maksamisessa puhumattakaan yhdessä asumisen kustannuksista. 

Mitä vanhemmaksi ihminen tulee, sitä enemmän ihmisen oma todellisuuskäsitys vahvistuu elämänkokemuksen, itseluottamuksen yms. myötä. Jos nainen on jo 20 vuotiaasta asti oppinut ajattelemaan, että meikatun naaman tuominen markkinoille riittää saamaan tuhansia kosijoita, niin nainen ei mielellään muuta mielipidettä 40 vuotiaana ja sen muuttaminen siinä iässä ilman iän mukana tullutta kompensoivaa lisäarvoa voisi olla erittäin raskasta. Mies taas on ehkä jo 18 vuotiaana intuitiivisesti ymmärtänyt pelin hengen ja mies on jo nähnyt suhteita, seksejä ja speksejä ja ymmärtää, että oman ikäiset naiset esim.nelikymppisenä eivät tuo markkinoille mitään uudistunutta tuotetta. Vaikka mieskään ei varmaan ajattele komistuvansa vanhetessaan, mies tuntee kuitenkin muun lisäarvon kautta voivansa saada ponnistelujensa korvikkeeksi myös jotain muuta kuin saman ikäisen kumppanin, joka on vain vapaamatkustanut markkinoilla 20 vuotta.

Miesten ja naisten erot lisäarvon antamisessa ovat erittäin suuria ja ne näkyvät jo ihan platonisissa sekaryhmissäkin; mies saa molemmat sukupuolet nauramaan ja esim.piirtelee, musisoi, runoilee ja taiteilee ja voi ottaa kaikki huomioon vaikkapa virtuaalisessa joukkoympäristössä. Nainen näyttää peukkua miehen teoksille, mutta hyvin harvoin tuntee painetta tehdä itse juurikaan mitään miesten tai toisten naisten mieliksi. Olen ollut netissä kohta 20 vuotta ja nähnyt tämän ilmiön yhteisöissä ja kahdenkeskisissä suhteissa monta kertaa. Esimerkkinä se selittää hyvin tuota aloituksessa kauhisteltua ilmiötä; mies menee lisäarvon tuottamisessa eteenpäin ja kompensoi ikääntymistään, nainen välttämättä ei.

Vierailija
60/1148 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en voisi kuvitellakaan olevani miehen kanssa, jolle kelpaa sekä tytär, että äiti. Viisaita  miehiä on myös  tarjolla :)

Noin 90 prosenttisesti miehet valkkaisivat puolisoikseen alta kolmekymppisen, jos vaan vapaasti voisivat valita. Mactonin kaltaisia pervoja toki löytyy aina seasta kuten muitakin hulluja. Naisten edessä sitten pokkuroidaan epätoivoisesti miten milloinkin.

Naiset ovat henkisesti niin tasapaksuja pääsääntöisesti, että lähinnä nuoreus ja kauneus ratkaisee. Katsokaa vaikka heitä keillä on eniten valinnanvaraa.

Naiset ovat henkisesti niin tasapaksua....luuletko sinä sitten että riittää kun on vaan krpä. Joo ei.

Tiesitkö muuten että Suomessa nämä suurten ikäerojen parit ovat todella harvinaisia, niitä on vain alle puoli prosenttia pareista. Ja juuri oli täällä yksi niistä monista vinkuketjuista , joissa puhuttiin suuresta joukosta jämämiehiä, jotka eivät kelpaa kenellekkään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän