Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä sitte tein sen

Vierailija
29.12.2019 |

Kerroin panosuhteeni vaimolle meistä. Hyvää uutta vuotta vaan petolliselle paskiaiselle!

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

--- Ainoa syyllinen on tämä moraaliton pettäjämies.

aika kyseenalainen on sunkin moraalis, jos ihan todellakin noin ajattelet. Kyllä tässäkin kuviossa oli sekä mies että nainen.

Sinkkuna saat tehdä mitä haluat. Ja miehillä on tapana "unohtaa" kertoa kotona odottavasta vaimosta kun iskevät muita naisia, joten useimmiten toiset naiset ei edes tiedä olevansa toisia naisia.

Toki tiedän myös naisia jotka ihan tietoisesti jahtaavat varattuja miehiä, koska omaavat huonon itsetunnon jota yrittävät pönkittää sillä että saa iskettyä varatun miehen. Mutta he ovatkin ihan oma lukunsa sitten.

Saa tehdä mitä haluaa mutta ap:n touhu on kaksinaismoralistista ja sadistista lieroilua.

Vierailija
42/50 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petetyllä on oikeus saada tietää tulleensa petetyksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi havaintoa tosielämästä:

1. aika monella FWB-suhdetta etsivistä naisista on vaatimuksena/toivomuksena että mies on varattu.

2. koko elämäni aikana minulle suoraa seksiä tarjonneista naisista on 100% ollut naimisissa.

Sitä se touhu on.

M/40+

Vierailija
44/50 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aika kyseenalainen on sunkin moraalis, jos ihan todellakin noin ajattelet. Kyllä tässäkin kuviossa oli sekä mies että nainen.

Sinkkuna saat tehdä mitä haluat. Ja miehillä on tapana "unohtaa" kertoa kotona odottavasta vaimosta kun iskevät muita naisia, joten useimmiten toiset naiset ei edes tiedä olevansa toisia naisia.

Toki tiedän myös naisia jotka ihan tietoisesti jahtaavat varattuja miehiä, koska omaavat huonon itsetunnon jota yrittävät pönkittää sillä että saa iskettyä varatun miehen. Mutta he ovatkin ihan oma lukunsa sitten.

Tuo on kanssa totta.

Monikin mies on huomannut että parisuhteessa ollessaan sinkkunaiset ovat alkaneet lähennellä.

Ja tosiaan kuten mainitsin edellisessä, kun olet sinkku, seksisuhdetta kärttävät ainoastaan varatut naiset.

M/40+

Vierailija
45/50 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis sitä mieltä, että tämän tarinan ainoa pahis on pettäjämies, koska "sinkkuna saa tehdä mitä haluaa"? Ap on eronnut, joten häntä sinkkuna eivät mitkään moraalin tai etiikan pikkumaiset säännöt koske. Sinkku saa n****ia vaikka kaikkia maailman varattuja, eikä hän tee mitään väärää? Vapautat toisen osapuolen kokonaan vastuusta, koska tämä on sinkku? Vika on vain ja ainoastaan hänessä, joka pettää puolisoaan?

Korjaan, moraalisi ei ole edes kyseenalainen. Sitä ei ole ollenkaan.

Vierailija
46/50 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman ap:n omaa aktiivisuutta petosta ei olisi edes tapahtunut. Omien pahojen tekojen kieliminen on aikamoinen rimanalitus moraalin suhteen. Motiivina kostonhimo ja todellisena uhrina kahdesta eri teosta syytön osapuoli.

Vierailija
47/50 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin mainita että mua ja miestä yhdisti leikit, syötiin toistemme paskaa. 

Ap

Vierailija
48/50 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä. Jotkut petetyt ovat toivoneet, etteivät olisi koskaan saaneet tietää asiasta. Omituista sekin, vaikka toisaalta ehkä jossain määrin ymmärrettävääkin.

Vierailija
49/50 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

vai semmosta. Ihan perus.

Vierailija
50/50 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

No ei ollu mun viesti tää...

Ap

Ps. Puoli yötä meni vaimon kanssa puhelimessa. Ja tää tapaus on nyt käsitelty. He elänevät onnellisina(?) elämänsä loppuun saakka ja mä otan opikseni ja en sekaannu varattuihin (enkä heti kohta vapaisiinkaan).

Case closed.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan