Mä sitte tein sen
Kerroin panosuhteeni vaimolle meistä. Hyvää uutta vuotta vaan petolliselle paskiaiselle!
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo kiitti mua.
Oon ite ollut se joka saa viimesenä tietää.miehen hoidosta. Olisin arvostanu jos mulle olis kerrottu. Sen sijaan, että sääliteltiin ja naureskeltiin selän takana....
ApOot ite ollu se, joka on alkanut varatun kanssa pelehtiä. Oot osallistunu petokseen kuukausia. Oot vedättänyt miestä. Oot se, kenen toosaa tämä on rassannut. Sulle kaikki tämä kelpasi oikein hyvin kunnes et saanutkaan vaatimaasi, johon sulla olis mielestäsi oikeus. Niinpä päätit kostaa ja tuhota ehkä useamman elämän. Vain koska sulle joskus aiemmin tuli pipi. Todellakin kuulut junan nokkaan, pohjasakka.
Mikäs tässä on sen miehen vastuu? Mihis se kuuluu? Aika karua tekstiä....
Ap tässä on tehnyt päätöksiä siitä mihin mies kuuluu. Niinpä hän ansaitsee samaa ihan karman lain vuoksi. Karua kyllä, karuista tempuista saa karuja kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo kiitti mua.
Oon ite ollut se joka saa viimesenä tietää.miehen hoidosta. Olisin arvostanu jos mulle olis kerrottu. Sen sijaan, että sääliteltiin ja naureskeltiin selän takana....
Ap
ei susta kyllä ole tämän tarinan marttyyriksi eikä sen puoleen sankariksikaan. Olet itse ollut myös petetty osapuoli, joten tiedät kuinka kauhealta se tuntuu. Siitä huolimatta lähdit säätämään varatun kanssa.
En usko kun väität, ettet "olisi edes halunnut miestä" kun samalla uikutat miten hän satutti sinua. Kyse on ihan puhtaasti henkilökohtaisesta kostoretkestäsi, koska et saanut haluamaasi. Olet murheellinen tapaus.
Kokenut saman, tosin en kertonut vaimolle, enkä muille petetyille. Ei pysty ymmärtämään "ihmisrotua", joka pystyy moiseen. Miksi ja mikä aukko rakkaudessa....Ja ,tätä ei voi käsittää muut kuin itse tälläisiin pettäjiin langenneet. Säälin tälläisten omaa vaimoa ja mahdollisia lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo kiitti mua.
ApOot ite ollu se, joka on alkanut varatun kanssa pelehtiä. Oot osallistunu petokseen kuukausia. Oot vedättänyt miestä. Oot se, kenen toosaa tämä on rassannut. Sulle kaikki tämä kelpasi oikein hyvin kunnes et saanutkaan vaatimaasi, johon sulla olis mielestäsi oikeus. Niinpä päätit kostaa ja tuhota ehkä useamman elämän. Vain koska sulle joskus aiemmin tuli pipi. Todellakin kuulut junan nokkaan, pohjasakka.
Miten mä oon vedättäny miestä??? Kertokaa nyt? Ja mitä mä oon vaatinu? Rehellisyyttä olisin toivonu, mutta sitäkään en saanu. Mutta miten sitä miestä tässä vedätettiin???
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo kiitti mua.
Miten mä oon vedättäny miestä??? Kertokaa nyt? Ja mitä mä oon vaatinu? Rehellisyyttä olisin toivonu, mutta sitäkään en saanu. Mutta miten sitä miestä tässä vedätettiin???
Ap
siis hetkinen, sinä ja se mies vehkeilette vaimon selän takana ja SINÄ olisit toivonut rehellisyyttä??? Niinkun missä asiassa? Että mies olisi heti suhteenne alussa rehellisesti kertonut ettei aio jättää vaimoaan vaan pitää ainoastaan hauskaa sun kanssasi? Jos hän olisi näin toiminut, olisitko siinä tapauksessa jättänyt hänet heti? Eikö se jo todista, että halusit miehen,( jota et voinut saada).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo kiitti mua.
Ap
Sinä teit ansan ja petit miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo kiitti mua.
ApSinä teit ansan ja petit miehen.
Pettäjä pettää pettäjän, sehän on ihan oikeus ja kohtuus. Kun petetään, petetään sitten kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo kiitti mua.
Ap
no onneksi ap itse oli ihan v***n rehellinen, vaimokin oikein kiitteli
Se on kyllä jännä miten toisesta naisesta tehdään aina se tarinan pahis, eihän tämä toinen nainen ole sitä vaimoa pettänyt. Ainoa syyllinen on tämä moraaliton pettäjämies.
Hyvä että kerroit vaimolle AP, nyt kun vaimo tietää asiasta, hän voi tehdä päätöksen jättääkö vai jatkaako petturin kanssa.
Pidetään me naiset toistemme puolia ja ollaan solidaarisia toisia naisia kohtaan, ei anneta miesten käyttää meitä hyväksi. 🖤
Vierailija kirjoitti:
että synnitön heittäköön ensimmäisen kiven
no niin, ja siellä joku lyö sitten jo ihan Raamatulla
Hyvä että kerroit, kaikilla petetyillä on oikeus tietää asiasta jotta voivat päättää jatkosta. En ymmärrä tätä AP:n lynkkaamista ja pettäjän puolustelua. Pettäjät eivät ansaitse mitään muuta kuin tulla jätetyksi yksin koko surkean loppuelämänsä ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
--- Ainoa syyllinen on tämä moraaliton pettäjämies.
aika kyseenalainen on sunkin moraalis, jos ihan todellakin noin ajattelet. Kyllä tässäkin kuviossa oli sekä mies että nainen.
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä jännä miten toisesta naisesta tehdään aina se tarinan pahis, eihän tämä toinen nainen ole sitä vaimoa pettänyt. Ainoa syyllinen on tämä moraaliton pettäjämies.
Hyvä että kerroit vaimolle AP, nyt kun vaimo tietää asiasta, hän voi tehdä päätöksen jättääkö vai jatkaako petturin kanssa.
Pidetään me naiset toistemme puolia ja ollaan solidaarisia toisia naisia kohtaan, ei anneta miesten käyttää meitä hyväksi. 🖤
No jos paneskelee varattua miestä ni ei varmaan löydy sympatiaa vaikka miten porais että on kodeltu väärin.
Kun varatun kanssa lähdet sänkyyn ni älä tule tänne sääliä kerjäämään.
Mies on toki myös mulkku mutta turha tässä on hänelle haukkumaviestejä kirjoitella kun ei ole niitä vastaanottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että kerroit, kaikilla petetyillä on oikeus tietää asiasta jotta voivat päättää jatkosta. En ymmärrä tätä AP:n lynkkaamista ja pettäjän puolustelua. Pettäjät eivät ansaitse mitään muuta kuin tulla jätetyksi yksin koko surkean loppuelämänsä ajaksi.
Että tarkoitus pyhittää keinot? Varatun houkuttelu pettämään on ihan Ok jotta pääsee paljastamaan petetylle syyttömälle puolisolle ja tämän liitto tuhoutuu? Jestas mitä tekopyhää paksaa, mustaakin mustempi iljetystä. Kakkonen on tasan yhtä syyllinen petokseen ja tässähän hän on kaikkein suurin pettäjä kun pettää kummankin puolisoista. Kunnon roisto, oikein avioliitonrikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidetään me naiset toistemme puolia ja ollaan solidaarisia toisia naisia kohtaan, ei anneta miesten käyttää meitä hyväksi. 🖤No jos paneskelee varattua miestä ni ei varmaan löydy sympatiaa vaikka miten porais että on kodeltu väärin.
Kun varatun kanssa lähdet sänkyyn ni älä tule tänne sääliä kerjäämään.Mies on toki myös mulkku mutta turha tässä on hänelle haukkumaviestejä kirjoitella kun ei ole niitä vastaanottamassa.
Asiaa!
Vierailija kirjoitti:
Sun mielestä toisen naisen puolison paneskelu on sitä solidaarisuutta? Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
--- Ainoa syyllinen on tämä moraaliton pettäjämies.
aika kyseenalainen on sunkin moraalis, jos ihan todellakin noin ajattelet. Kyllä tässäkin kuviossa oli sekä mies että nainen.
Sinkkuna saat tehdä mitä haluat. Ja miehillä on tapana "unohtaa" kertoa kotona odottavasta vaimosta kun iskevät muita naisia, joten useimmiten toiset naiset ei edes tiedä olevansa toisia naisia.
Toki tiedän myös naisia jotka ihan tietoisesti jahtaavat varattuja miehiä, koska omaavat huonon itsetunnon jota yrittävät pönkittää sillä että saa iskettyä varatun miehen. Mutta he ovatkin ihan oma lukunsa sitten.
Huhuu, ap? Viimeaikaisten tapahtumien valossa, miten kommentoisit edellä esitettyjä mielipiteitä?
että synnitön heittäköön ensimmäisen kiven