Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen naama kaunistuu vanhetessaan?

Vierailija
29.12.2019 |

Aloitan: liian pieni nenä joka kasvaa aikuimmaksi. Sen sijaan nuorella noitanenä muuttuu vielä enemmän noidaksi kasvaessaan täyteen kyömyynsä.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä luinen naama ei kaunistu, varsinkaan jos muuttuu vielä luisemmaksi vanhetessaan. Tulee usein kolkon näköiseksi.

Pyöreä naama ei ehkä varsinaisesti kaunistu, mutta pysyy nuorekkaana ja rypyttömänä kauemmin.

Ainakin minua on sanottu nuoremman näköiseksi kuin olen.

😂 yllättävä tieto että juuri sinua on sanottu nuoremman näköiseksi...

Yllättävää että olet kateellinen.

Ei ole tarvetta. Sinulla taitaa olla huono itsetunto kun pitää itseään kehua.

Vierailija
22/71 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että jotkut naiset jotka eivät nuorena ole kummoisia saattavat vanhentuessaan kaunistua. En osaa eritellä miksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä luusto korostuu vanhemmiten kun lapsenpyöreys häviää. Timantinmuotoiset kasvot erottuvine poskipäineen ja siroine leukoineen näyttävät usein vanhanakin hyviltä.

Komppaan, mutta timantinmuotoiset kasvot aika harvinaisia. Onnekkaita ne, jotka sellaiset omaavat! Sopusuhtaiset ovaalitkin vanhenee usein nätisti. Elintavat tietysti vaikuttaa kaikista eniten. 

Vierailija
24/71 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin nähdä kuvia näistä hyvin vanhentuneista timantin muotoisista kasvoista?

Äidilläni kyseinen kasvojen muoto. On yli 70v jo kylläkin ja on ryppyjä ja iho roikkuu. Ottanut pahamaisella 80-luvulla paljon aurinkoa. Ei polta ja elintavat hyvät. Stressiä ollut mutta voiko siltä välttyä...

Isälläni on sydämen muotoiset kasvot ja vanhentunut todella hyvin. Ei juurikaan ryppyjä tai roiku ja vuoden vanhempi äitiäni. Oisko miehillä eri tavalla vanheneminen.

Itselläni joku sydän/ovaali kasvojen muoto. Toivon että tulen enempi isääni.

Vierailija
26/71 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin nähdä kuvia näistä hyvin vanhentuneista timantin muotoisista kasvoista?

Äidilläni kyseinen kasvojen muoto. On yli 70v jo kylläkin ja on ryppyjä ja iho roikkuu. Ottanut pahamaisella 80-luvulla paljon aurinkoa. Ei polta ja elintavat hyvät. Stressiä ollut mutta voiko siltä välttyä...

Isälläni on sydämen muotoiset kasvot ja vanhentunut todella hyvin. Ei juurikaan ryppyjä tai roiku ja vuoden vanhempi äitiäni. Oisko miehillä eri tavalla vanheneminen.

Nuo ovat kyllä kauniita kasvoja, onnekas sinä.

Lisäksi henkevyys kaunistaa lisää. (siis ei sulle mikään piikki sitten )

Vierailija
27/71 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jossa arpikin olisi kaunistus.

Vierailija
28/71 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naamat kaunistu vaan muuttuu

Nuoruus on kaunista, varsinkin miehistä. Naiset  ja miehet näkee kauneuden erilaila.

Lukekaa biologiaa edes

Täällä saa jokainen kertoa näkemyksensä. Aina kun ei ole kyse miesten keskivertoisesta mielipiteestä saatika että se on ainut oikea kauneuden määritelmä tai sallittu näkemys.

Vierailija
29/71 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä luinen naama ei kaunistu, varsinkaan jos muuttuu vielä luisemmaksi vanhetessaan. Tulee usein kolkon näköiseksi.

Pyöreä naama ei ehkä varsinaisesti kaunistu, mutta pysyy nuorekkaana ja rypyttömänä kauemmin.

Ainakin minua on sanottu nuoremman näköiseksi kuin olen.

😂 yllättävä tieto että juuri sinua on sanottu nuoremman näköiseksi...

Yllättävää että olet kateellinen.

Ei ole tarvetta. Sinulla taitaa olla huono itsetunto kun pitää itseään kehua.

Miksi oletit, että minä olin se, joka sanoi näyttävänsä nuoremmalta? Kunhan vain sivusta seurasin keskustelua ja huomasin, että taas joku suivaantuu, kun toinen mainitsee näyttävänsä nuoremmalta.

Kun nyt otit puheeksi huonon itsetunnon, haluaisin kysyä sinulta, että mitä pahaa on huonossa itsetunnossa? Eikö kukaan koskaan saa sanoa itsestään positiivisia asioita? Miksi ihmeessä? Miten otat sen niin raskaasti, jos et kerran ole kateellinen? En näe mitään muuta syytä tuollaiselle käytökselle. Sinun olisi hyvä pyrkiä jo oman mielenterveytesi vuoksi asennoitumaan muihin ihmisiin positiivisemmin ja ymmärtämään heitä, ei pyrkiä loukkaamaan heitä. Se ei tuo sinulle itsellesikään takuulla yhtään parempaa oloa.

Itse voin nykyään henkisesti paremmin, koska olen tietoisesti kehittänyt itseäni ymmärtämään muita ihmisiä ja lakannut ilkeilemästä.

Ps. Muiden hyvä kohtelu vaikuttaa myös oman itsetunnon parantumiseen.

Vierailija
30/71 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luustosta se vain riippuu. Niiden joilla on korkeat poskipäät, naama ei valahda.

Vierailija
31/71 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isälläni on sydämen muotoiset kasvot

Ihanko totta? Siis tuon muotoiset:

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b7/Humhrt2.jpg

Vierailija
32/71 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus tulee osittain siitä mitä ajattelet, sanot ja teet. Seuratkaapa fiksuja ihmisiä.

Vierailija
33/71 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että meikkaustaidot siinä vain kasvavat. Se selittää.

Vierailija
34/71 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näyttelijä Anna Paavilaisen kasvot timantinmuotoiset?

Vierailija
35/71 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus tulee osittain siitä mitä ajattelet, sanot ja teet. Seuratkaapa fiksuja ihmisiä.

Totta, mutta kukaan ei täällä ole täydellinen. Myös ne fiksut ihmiset sanoo typeryyksiä ja tekee väärin.

Vierailija
36/71 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen naama kaunistuu, joka ei arvostele ja hauku muita. Sisäinen kauneus hehkuu, kun taas ilkeys rumentaa.

Huutista suosi.an harhoille.

Vierailija
37/71 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aurinko ja ikä varmaan vanhentavat kaikkia...miehet myös helposti säilyvät kiinteämpinä poskista parranajon suoman stimuloinnin takia!

Vierailija
38/71 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttäisi olevan. Poskipäät selkeästi levein kohta, hiusraja ja leuka n. samanlevyiset. Eroaa sydämenmuotoisista kasvoista lähinnä hiusrajan leveyden ja muodon perusteella. 

Vierailija
39/71 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttäisi olevan. Poskipäät selkeästi levein kohta, hiusraja ja leuka n. samanlevyiset. Eroaa sydämenmuotoisista kasvoista lähinnä hiusrajan leveyden ja muodon perusteella. 

Onko Katariina Suourilla sitten sydämenmuotoiset kasvot?

Vierailija
40/71 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkkä kauneus tule ulkonäöstä.

Se hehkuu oikein sellasesta ihmisestä joka ei vertaile ja kadehdi muita.