Millainen naama kaunistuu vanhetessaan?
Aloitan: liian pieni nenä joka kasvaa aikuimmaksi. Sen sijaan nuorella noitanenä muuttuu vielä enemmän noidaksi kasvaessaan täyteen kyömyynsä.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä luusto korostuu vanhemmiten kun lapsenpyöreys häviää. Timantinmuotoiset kasvot erottuvine poskipäineen ja siroine leukoineen näyttävät usein vanhanakin hyviltä.
Komppaan, mutta timantinmuotoiset kasvot aika harvinaisia. Onnekkaita ne, jotka sellaiset omaavat! Sopusuhtaiset ovaalitkin vanhenee usein nätisti. Elintavat tietysti vaikuttaa kaikista eniten.
Minulle on tehty timantinmuotoiset kasvot kosteuttavin täyteainein, ja näytän paremmalta kuin koskaan, ja vanheneminen on ikään kuin pysähtynyt.
terv. N44
Minulla on "sukuvikana" aasialaistyyppiset pyöreähkö sydämen muotoiset kasvot ja nuorempana olin aika mitäänsanomaton "pallopää". Nyt kun kasvot ovat hieman kaventuneet niin olen omasta ja muidenkin mielestä kaunistunut. Usein puhutaan että miehet tykkää teineistä, mutta omalla kohdallani minusta on alettu tykätä enemmän nyt kolmekymppisenä kuin teinistä 25-ikävuoteen. En kuullut silloin juuri koskaan tuntemattomilta miehiltä olevani kaunis mutta nykyään kuulen mielestäni jopa yllättävän usein verrattuna aiempaan. Peilikuvastanikin olen alkanut tykätä, kun taas nuorempana itkin usein "rumuuttani" (en minä ruma ollut mutta en tarpeeksi kaunis itselleni).
Roikkunaama kirjoitti:
Pitkä naama.Pyöreät kasvot alkaa roikkua.
Tää. Prinsessa Anne on loistava esimerkki tällaisesta.
Katsojan maku paranee :) kun sielu avartuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on tehty timantinmuotoiset kasvot kosteuttavin täyteainein, ja näytän paremmalta kuin koskaan, ja vanheneminen on ikään kuin pysähtynyt.
terv. N44
Kiinnostavaa! Mitä maksoi, onko tulos pysyvä?
Olen se jona sanoi, että minua on ainakin sanottu nuoren näköiseksi tai miten kirjoitinkin, en jaksa tarkistaa.
En siis kirjoittanut sitä siksi, että kehuisin vaan totesin vaan tosiasian. Olen pyöreänaamainen. Liittyi kommenttiini.
Olisiko sitten ollut teille sopivaa jos olisin, vastoin totuutta, sanonut, että minua on sanottu vanhannäköiseksi.
Puolestani voin todeta, että kuinka huono itsetunto teillä itsellä on, jos joku lyhyt neutraali positiivinen toteamus saa teidät suuttumuksen valtaan ja piikittelemään?
Ei se ainakaan mistään hyvästä luonteesta kerro. Itseäni ei yhtään hetkauta vaikka jotkut täällä sanovat olevansa kauniita tai nuorekkaita. Olen päinvastoin iloinen, että näin on.
Heh, kimpaantujat taidatte olla niitä kolkkoja luunaamoja.
Onko Silvialla sydämenmuotoiset kasvot? Hän ei ole kaunistunut vanhetessaan, johtuneeko leikkauksista. Nuorena hänellä oli erityisen siromuotoiset kasvot.
Luomunaamat vanhenevat kauniimmin. Turbohuulet keski-ikäisellä näyttävät kornilta.
Totta. Valitettavasti useimmille pallonaamoille käy kuten mulle eli rasva enemmänkin alkaa riippua kuin lähtisi pois. Sitten on roikkuposket ja pulleat Bulldog leukaperät.
-vaan, jos laihduttaa!! 😊
Oon kuullu et neliöpäät vanhenee hyvin.esimerkkinä vaikka ruotsin prinsessat victoria ja Madeleine. Victorialla neliökasvot ja paranee vanhetessa, maddelle päin vastoin. Piirteet ei oo selkeet ja vanhetessa korostuu.
Naisten silmissä: sellainen jolla on hyvä luusto mutta "lapsenpyöreyttä" rasvakerroksen takia.
Miesten silmissä: ei minkäänlainen.
Olen aina ollut kaunis kasvoiltani enkä vieläkään kovin ryppyinen.
- n63v -
Enkelit pysyvät aina yhtä kauniina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
terv. N44
Kiinnostavaa! Mitä maksoi, onko tulos pysyvä?
Maksaa 800 euroa vuodessa, kyseessä uudehko profhilo-hoito joka ei tee "vanhanaikaisia" täytepalloposkia tai muitakaan epäluonnollisen näköisiä muhkuroita kasvoihin vaan kohottaa niitä luonnollisen näköisesti ja etenkin alakasvoja koska ne 10 pistosta tehdään sille alueelle. Tehdään kahden sarjan hoitona eli noin 400 euroa kerta. Espoolaisella klinikalla Panorama towerissa.
Pysynyt jo yli vuoden. Minulla myös huulten ympärys kosteutunut ja hieman muhkeutunut tuon hoidon ansiosta ja nasaalijuonteet ovat poissa.
Tulee mieleen naapurin ruma akka jonka pää on käden kokoinen ja sillä on komea miesystävä. Miten niin ruma akka saanut noin komean miehen? Huippunaruttaja tai sit mies liian vedätettävissä. Mies olis saanut kaunottarenkin.
Vanhoilla ihmisillä ulkonäkö asioilla ei ole enää niin suurta merkitystä. Elämä on opettanut. Tyytyväinen mieli, terveyttä, pystyy syömään ja juomaan.
Kuulo, näkö, puhuminen ja liikkuminen pelaa.
T. Eräs mummi
Vierailija kirjoitti:
Vanhoilla ihmisillä ulkonäkö asioilla ei ole enää niin suurta merkitystä. Elämä on opettanut. Tyytyväinen mieli, terveyttä, pystyy syömään ja juomaan.
Kuulo, näkö, puhuminen ja liikkuminen pelaa.T. Eräs mummi
Puhut potaskaa. Olen ollut aina kaunis ja haluan pysyäkin kauniina. Olin Seura-lehden aurinkotyttö 70-luvulla. Kouluakin kävin riittävästi.
- n63v -
Vierailija kirjoitti:
Onko Silvialla sydämenmuotoiset kasvot? Hän ei ole kaunistunut vanhetessaan, johtuneeko leikkauksista. Nuorena hänellä oli erityisen siromuotoiset kasvot.
Ei ole sydämen muotoiset. Silvian leikkaukset menneet pieleen. Leuka oli liian hallitseva nuorenakin. Meryl Streetin kasvot pysyneet kuosissaan melko hyvin, onkohan tehty hienoinen kohotus. Eräs plastiikkakirurgi sanoi, että pitkät, hivenen luihut kasvot säilyttävät kuosinsa parhaiten. Laihuus ei sovi hevosnaamoille.
Ovaalin tai sydämen muotoinen on sellainen ettei helposti näytä veltostuneelta.