Minkä lantringin kanssa viskiä voisi juoda?
Joo pelkältään pitäisi juoda, mutta onko olemassa sellaista asiaa kuin vaikka viskikola? Mikä olisi siedettävin yhdistelmä viskiä ja limua/jotain muuta kevyttä juotavaa
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Kokis.
Sehän tuli salamana sieltä.
Coke, komppaan. Mutta myös soodavesi on loistava, niin eipähän tule extrakaloreita/makeutusaineita jne.
Vesi myös hyvä. Pelkät jääpalat myös hyvä.
Raakahan se on paras.
Tonic vesi voisi tosin olla jotain eksoottista viskin kanssa.
Viskiä EI pilata millään lantringilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä oikeen voi enää pahemmaksi tehdä millään. Junttien juomaa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kyllä viskistä. Mutta joo, en lähtökohtaisesti itsekään lähtisi lantraamaan.
Whisky sour on lempidrinkkini. Kananmunanvalkuaista, appelsiiniä ja sitruunaa. Minä laitan myös hunajaa ja rosmariiniä. Tapoja on monia.
Pommac?
Sekin on tammitynnyreissä kypsytettyä ja itsessään lähes maistuu viskinvivahteiselta ja on vähäsokerista (vain 7g 100ml) ja viskinväristäkin.
Kusella? Ainakin se viskin maku paranee siitä.
Jos viskiä et voi nauttia sellaisena kuin se on tarkoitettu niin jätä juomatta. Anna pullo vaikka minulle.
Ärsyttää nämä jotka jääpaloilla laimentavat laadukkaan juoman.. Puhumattakaan niistä jotka raiskaavat juoman joillain lantringeillä hölmöyttään.
Vierailija kirjoitti:
Jos viskiä et voi nauttia sellaisena kuin se on tarkoitettu niin jätä juomatta. Anna pullo vaikka minulle.
Ärsyttää nämä jotka jääpaloilla laimentavat laadukkaan juoman.. Puhumattakaan niistä jotka raiskaavat juoman joillain lantringeillä hölmöyttään.
Hahahahaa! "Viski" ja "laadukas" samassa lauseessa!!!
Parempi jättää se niiden saariston hörökorvien hommaksi.
Miksi juoda alkoholia josta ei pidä?
Vierailija kirjoitti:
Nauti sinä omalla tavallasi ja anna muiden nauttia omallaan. Mitä tuosta ärsyynnyt, en minäkään ärsyynny sinun tavastasi vaikka en itse siitä pidäkään. Makuasioista voi, muttei kannata kiistellä. Kola on hyvä ja kaupoissakin myydään Jack Daniels colalla tölkkejä.
Nauttikaa miten nautitte, kunhan itse siitä nautitte.
Vierailija kirjoitti:
Miksi juoda alkoholia josta ei pidä?
Koska sen lantringin kanssa se voikin olla hyvää..
Viskiä kolalla ja mielellään Zero Cokista.
Viskejä on erilaisia ja niissä on erilaisia makuja. Hyvää viskiä voi juoda ihan sellaisenaan. Viski sour on myös hyvä ja sen voi tehdä erilaisilla muunnoksilla, voi laittaa sitruunamehua ja sokeria, hunajaa tai vaahterasiirappia
Miksikö lantrata? No vaikka siksi, että tosi monen maha ei kestä juoda raakana, vaikka mausta pitäisikin.
Perinteinen viski-cola onkin jo mainittu. Joku mainitsi myös gingeralen, siihen voi laittaa vielä limeä jatkoksi. Ylipäätään inkiväärilimsat sopii hyvin. Makeampi versio viski-colasta on banaani-viski-cola, jossa siis banaanilikööriä. Kyllä varmaan "hienompiakin" viskipohjaisia drinkkejä on olemassa, jos etsii ohjeita, mutta itse en ole niihin tutustunut.
Kokis.